Heeeeeejjjjjjjjjj Cualllllllllllquote:
Helloquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:57 schreef ALTER-EGO het volgende:
Goedenacht!
Wat een saaie boel daar in HBB met een stel overjarige zombies die al naar bed zijn...
Tegen wie brabbel jij nou weer?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
You Sexy Motherfucker!
Heb ook op de boreel mogen dienen, alleen was het niet zo spannendquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:53 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Pff, ik heb ook met een centurion gereden![]()
![]()
![]()
En van de huzaren liedjes achterin de drietonner lig ik nog steeds in een deuk![]()
![]()
![]()
Jammer dat ik niet zo'n liedjes zinger ben en kan ze ook niet onthouden, maar gelachen heb ik zeker in 1977
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Cuall![]()
![]()
![]()
Waar was je nou ineens vanmorgen en de rest van de dag, we waren je ineens kwijt![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:00 schreef Manu82 het volgende:
Cuall kan bijna al een fanclub gaan oprichten
MissHobbie!!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeej Alter![]()
![]()
Bnn-ers enzo.. hebben beauty slaapjes nodig enzo
Zeg... heb je je HBB-stream wel aanstaan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zo.
Cuquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik kreeg bezoek
en was daarna te druk en vanavond wezen stappen met een vriendin
Fijn dat je me toch gemist hebt![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:00 schreef Arliator het volgende:
[..]
Heb ook op de boreel mogen dienen, alleen was het niet zo spannendIk zat op de telefooncentrale
Maar ik heb wel in dienst gezeten, dus ben een echte man
![]()
Slaap lekker Muerte... je hebt vandaag weer goed werk verrichtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:01 schreef Muerte het volgende:
Mensen ik ga naar bed, welterusten en tot morgen.![]()
![]()
![]()
Klinkt als uitermate gezellig dagjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik kreeg bezoek
en was daarna te druk en vanavond wezen stappen met een vriendin
Fijn dat je me toch gemist hebt![]()
bonniequote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:00 schreef Snaptnix het volgende:
Wie ligt daar te stikken, klinkt iig niet echt gezond
Ja ze denken dat het helptquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:00 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
MissHobbie!!!
Het is ze niet aan te zien...
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als je regelmatig gaat mailen kan je ook een "geheimtaal" ontwikkelen
Ik meen het gerochel van Bonnie te kunnen onderscheidenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:00 schreef Snaptnix het volgende:
M'n wat?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zeg... heb je je HBB-stream wel aanstaan?
Denk Bonniequote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:00 schreef Snaptnix het volgende:
hoi Mquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:01 schreef A-en-M het volgende:
[..]
![]()
Arliator, nog bedankt he
![]()
![]()
Hallo allemaal![]()
13 posts boven jequote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:01 schreef SuperMOM het volgende:
Waar is Manu? Ik lees net in SC 53 dat hij me mist![]()
![]()
ik slaap in kamer 23quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe zijn de slaapkamers verdeeld, wie slaapt waar, weet iemand dat?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:01 schreef Muerte het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:01 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ja ik ga het inderdaad doen in de hoop dat het morgen beter gaat![]()
slaap lekker iedereen![]()
Saaiequote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Euhm weg.. saai hele avond![]()
Heb ook msn hoor![]()
Grijns...
oja hoi![]()
![]()
Net zoals in BB5 lijkt me... mannen bij mannen en vrouwen bij vrouwenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe zijn de slaapkamers verdeeld, wie slaapt waar, weet iemand dat?
Ik zag hetquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:02 schreef MissHobje het volgende:
Oe die camere bewoog wel heel veel bong!!
Nee, maar soms loopt alles wel eens ff niet zoals je wilt, maar uiteindelijk onverwachts toch een drukke maar héél gezellige dag geweestquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Klinkt als uitermate gezellig dagje![]()
Tuurlijk hebben we je gemistMaar was vooral vreemd dat je zo plotseling weg was en bleef. Niks voor jou
![]()
Slaap lekker Muerte en tot morgenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:01 schreef Muerte het volgende:
![]()
![]()
Ja verschrikkelijk gewoonquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:02 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik meen het gerochel van Bonnie te kunnen onderscheiden![]()
Mis jou altijd als je er niet bentquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:01 schreef SuperMOM het volgende:
Waar is Manu? Ik lees net in SC 53 dat hij me mist![]()
![]()
Zouden Viooltje en Bonnie echt blind zijn voor hun eigen spiegelbeeld?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:01 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja ze denken dat het helptwij weten echter beter
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Pas maarrop... ik weet je huis te wonen...
Jahaaaa, die watjes die alleen maar op een kermitauto kunnen rondrijden kunnen nog wat van me leren!!quote:
Flauwquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Net zoals in BB5 lijkt me... mannen bij mannen en vrouwen bij vrouwen
En Kelly wisten ze niet goed te plaaten nog
Mwaha...Ha! Lekker ding!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Pas maarrop... ik weet je huis te wonen...
Sterker nog: de locatie van de ♀ slaapkamer is hetzelfde evenals voor de ♂quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Net zoals in BB5 lijkt me... mannen bij mannen en vrouwen bij vrouwen
En Kelly wisten ze niet goed te plaaten nog
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Saaiedan laat je het toch gewoon aanstaan
net alsof dat iets uitmaakt
Ach jaWe krijgen iig over 3 weken een filmpje van nikky met dolfijnen
Hoi
Die bestaat nog niet???quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:00 schreef Manu82 het volgende:
Cuall kan bijna al een fanclub gaan oprichten
het is dat ik weet wie het zegt anders had ik dat ouwe (al voel ik me zo wel somsquote:
Dat kan nie die is al dood alleen haar hart weet dat nog niet.quote:
En beviel het ?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zo! Gisteren liep ik in een ander topic ook al een huzaar b.d. tegen het lijf.
Babykamerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:05 schreef cuall het volgende:
Waar slapen de toekomstige gasten eigenlijk? In de babykamer en in het huisje?
Trusten Muertequote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:01 schreef Muerte het volgende:
![]()
![]()
Nog 3 weekjes wachten dusquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]wowwwwwwwwwww dolfijntjes movie
![]()
I like that.
Doka, je hebt een avatarquote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:01 schreef Muerte het volgende:
![]()
![]()
Heb je al HBB streams gevonden?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Mwaha...Ha! Lekker ding!
(. )
Oh die!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
De live streams van Hotel Bog BRother... die.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:00 schreef Arliator het volgende:
[..]
Heb ook op de boreel mogen dienen, alleen was het niet zo spannendIk zat op de telefooncentrale
Maar ik heb wel in dienst gezeten, dus ben een echte man
![]()
Ja hoor. Hij wees me erop dat mijn sig niet klopte, dus die heb ik aangepast.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee, maar soms loopt alles wel eens ff niet zoals je wilt, maar uiteindelijk onverwachts toch een drukke maar héél gezellige dag geweest
Scheel poesje met een vlieg op z'n neusjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Doka, je hebt een avatarWat een lieverdje
![]()
Tssskquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:07 schreef cuall het volgende:
Er zijn aardig wat topics volgeschreven zeg, dat kan ik echt niet allemaal gaan teruglezen![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:07 schreef doka het volgende:
[..]
Scheel poesje met een vlieg op z'n neusje![]()
Hehe... eindelijk begin je het te leren.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Oh die!
Ja, nee...Natuurlijk heb ik die aanstaan!
Wat dacht jij dan? Da's toch niet meer dan normaal!?
We wilden je eigenlijk gaan overhorenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:07 schreef cuall het volgende:
Er zijn aardig wat topics volgeschreven zeg, dat kan ik echt niet allemaal gaan teruglezen![]()
Dat is echt een fanatieke Huzaarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja hoor. Hij wees me erop dat mijn sig niet klopte, dus die heb ik aangepast.
Soms moet je doen wat je gevoel ingeeft, en dat heb ik gedaan, en ik ben heb er nog steeds geen spijt van!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:01 schreef A-en-M het volgende:
[..]
![]()
Arliator, nog bedankt he
![]()
![]()
Hallo allemaal![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mis jou altijd als je er niet bent![]()
![]()
Dag lieverdjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Doka, je hebt een avatarWat een lieverdje
![]()
Liggen ze allemaal te maffen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hehe... eindelijk begin je het te leren.
Jammer alleen dat ze nu allemaal liggen te maffen daar.
Gaat goe he meisquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dan is het goed ey
![]()
Let je wel een beetje op de stats btw![]()
Ik heb ze ook maar weer uitgezet, dat gesnurk vond ik slaapverwekkendquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:03 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijk gewoon
Ik heb de streams alweer uit
Lukt best hoor... als je een beetje kunt snellezen en snelscrollen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:07 schreef cuall het volgende:
Nogalquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dat is echt een fanatike Huzaar![]()
![]()
Precies, zitten we daar alles voor te typen zegquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:07 schreef cuall het volgende:
Heb je het nou tegen mij (quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:09 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dag lieverdjeBen je er klaar voor
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Jep ik kon er ook al niet om lachen evenmin als al die andere "grapjes" die ik al voorbij heb zien gaan hierquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:09 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Zei ze met trots...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:09 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Lukt best hoor... als je een beetje kunt snellezen en snelscrollen.
hier spreekt een ervaren BB5/HBB lurker
Drivers van je soundcard niet beschikbaar of doet ie het gewoon helemaal niet?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
NogalHij plaatste namelijk ook een linkje waarop het huzarenlied is te horen, maar is niet aan mij besteed, heb geen geluid.
Hoi Dizzy en Arliatorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:09 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Gaat zeker goed, weer meer dan 200 posts erbijquote:
Ja, meesteres, zeker meesteresquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:09 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Monique Sluyter en Bart zijn nu net wakker en het ziet er naar uit dat die zo een flinke wip gaan maken dusse...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Liggen ze allemaal te maffen?
Oh...Ik bedoel...
Ja, da's inderdaad jammer, ja...
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Drivers van je soundcard niet beschikbaar of doet ie het gewoon helemaal niet?
En we gaan maar doorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gaat zeker goed, weer meer dan 200 posts erbij![]()
![]()
![]()
Mijn idee, ben bijna een week niet online geweest (op mijn ene post na op donderdag) maar als je dat allemaal moet teruglezen..... pfffffffffffquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:07 schreef cuall het volgende:
Heb je ook de hele dag gekeken dan vanaf 07:30?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:57 schreef ALTER-EGO het volgende:
Goedenacht!
Wat een saaie boel daar in HBB met een stel overjarige zombies die al naar bed zijn...
Nu ff tegen morwenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:10 schreef doka het volgende:
[..]
Heb je het nou tegen mij () of tegen Morwen (
)?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Daar gaat je fanclub in wording
Cuall the know it all loopt niet meer bij
![]()
Waar vind ik de streams?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kut...Waar kan je die streams bekijken?
Okee, denk dat Flugel boos gaat wordenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet dat die er nog niet is
![]()
Dat komt later wel....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:08 schreef Arliator het volgende:
[..]
Soms moet je doen wat je gevoel ingeeft, en dat heb ik gedaan, en ik ben heb er nog steeds geen spijt van!!Het kan nog een vervolg krijgen, als het aan mij ligt, maar dat zal de tijd leren. Voorlopig ben ik druk, druk, druk met mijn nieuwe baan, cursussen, instructies, ideeen uitwisselen, kennismaken met nieuwe collega's. Dus ik ben blij als ik gewoon thuis ben
![]()
Waarom koop je deSC krant nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Praat jij me dan ff vlug bij, jij woont tegenwoordig toch hier
![]()
![]()
Je kent me toch slecht Dot-je...quote:
Ja, de HBB'ers gaan goed.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gaat zeker goed, weer meer dan 200 posts erbij![]()
![]()
![]()
Als ik morgen de middag en de avond bij heb gelezen ben jij de eerste die het hoortquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Praat jij me dan ff vlug bij, jij woont tegenwoordig toch hier
![]()
![]()
Ja, maar ik ben niet zo goed in lurkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:09 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Lukt best hoor... als je een beetje kunt snellezen en snelscrollen.
hier spreekt een ervaren BB5/HBB lurker
Zoek even op Google naar Hotel Big Brother...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoi hoi Dizzyquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:09 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Hoi hoi Henk en Yolande natuurlijkquote:
Ik moet ook alles zelf doen, he...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:14 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zoek even op Google naar Hotel Big Brother...
±P
We Love Cuallquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet zo goed in lurken, ik wil ook reageren en dan gaat het tempo van lezen al snel naar beneden
![]()
We doen hard ons bestquote:
Jijquote:
Lekker aan de bar gaan hangen en je eigenste ikkie wezenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, meesteres, zeker meesteres![]()
Wat moet ik doen, meesteres![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is jammer, maar dat echte huzarenlied is ook niet echt leuk alleen maar iets om trots op te zijn dat je erbij hebt gezeten, Zandhazen hebben dat niet zo sterk denk ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
NogalHij plaatste namelijk ook een linkje waarop het huzarenlied is te horen, maar is niet aan mij besteed, heb geen geluid.
Hee Henk!! Huzaar, bijna echte man!!!!quote:
Heb het vanaf een uur of één vanmiddag grotendeels op stream (op achtergrond) gevolgd... tot voor 23:45 was het idd niet saai.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je ook de hele dag gekeken dan vanaf 07:30?
Er was op een dag meer aktie dan BB5 in een week.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik moet ook alles zelf doen, he...
dusquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Okee, denk dat Flugel boos gaat worden
Heb genoeg over raakt nooit op hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jijwat af zeg
hoeveel heb je er nog over? Zijn ze al niet op?
Kan nooit lang meer durenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:13 schreef doka het volgende:
[..]
Nou ja, dan wacht ik wel op mijn meesteresje
Dat komt ervan, iedereen wacht op iedereen om het op te richten. Moet je ook maar niet zo populair zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet dat die er nog niet is
![]()
Lijkt me best interessant, eigenlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:16 schreef cuall het volgende:
[..]
kijk dat willen we niet, een heel acceptabel argument
![]()
Scheelt als je de topics pas achteraf naleest, dan heeft reageren weinig zin als de SC alweer 5 topics verder is.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet zo goed in lurken, ik wil ook reageren en dan gaat het tempo van lezen al snel naar beneden
![]()
http://bb.florisd.nl/quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Alleen de Garnier streams en de streamgate doen het.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik krijg ze hier niet eens geopend...
Precies! Jij snapt me!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:14 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Dat is mijn bijdrage aan jou luiheid...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik moet ook alles zelf doen, he...
Dat moet beide gaan lukken, bedankt meesteresquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:16 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Lekker aan de bar gaan hangen en je eigenste ikkie wezen![]()
![]()
![]()
No thanks.. veel kijkplezier..quote:
Ja heel vaagquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Alleen de Garnier streams en de streamgate doen het.
Nou, daarom gaat 't hier altijd ook zo hard.quote:
Wat moet ik daarmee, A-en-M?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:20 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik heb nog iets gevonden voor je.
[afbeelding]
![]()
Vergeet dezequote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:20 schreef A-en-M het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Nee precies... ik vind het ook heel jammer. De Versatel streams en xs4all streams waren lekker snel en goed, maar nu doodquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja heel vaag
Waarom hebben ze alle andere gates dan opslot gedraaid vraag ik me af
Want als deze gaan bufferen (en Garnier is nog ietsje beter dat Streamgate) dan hebben we geen alternatief
Jij had 't over Monique en neuken!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:20 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nee dat zei ik net al... ze liggen al te slapen.
Maar de verhuizing is dus wel gelukt? Lijkt me wel, wat kan je fout doen met een verhuizing?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:13 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Dat komt later wel....
Eerst maar eens inwerken in je nieuwe baan, dat is veel belangrijker.
Vorig weekend waren wij dus echt kapot na die verhuizing en niet meer laat/vroeg online geweest, dus ik zag je nu online en moest je toch even bedanken was echt superleuk.![]()
Nou, ik wil niet dat Flugeltje boos word hoor, die is heel lief en een top Modje, dus daar moeten we zuinig op zijn en haar zeker niet gaan uitdagenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:17 schreef doka het volgende:
[..]
Lijkt me best interessant, eigenlijk
Als een treinquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou, daarom gaat 't hier altijd ook zo hard.
Had je maar niet tegen me moeten jokken dat je de streams aanhad staan...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Jij had 't over Monique en neuken!
Heel raar idd.....en dood..BEWUST doodgemaakt jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee precies... ik vind het ook heel jammer. De Versatel streams en xs4all streams waren lekker snel en goed, maar nu dood![]()
De bewoners ook, dus dat scheelt alweerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee precies... ik vind het ook heel jammer. De Versatel streams en xs4all streams waren lekker snel en goed, maar nu dood![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:20 schreef A-en-M het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Ik zou niet durven om flugel uit te dagenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou, ik wil niet dat Flugeltje boos word hoor, die is heel lief en een top Modje, dus daar moeten we zuinig op zijn en haar zeker niet gaan uitdagen![]()
Vrouwen!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Had je maar niet tegen me moeten jokken dat je de streams aanhad staan...
Niet dat ik "oude koeien die niet meer loeien" wil oprakelen maar waar is onze aller lieve CW gebleven?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou, ik wil niet dat Flugeltje boos word hoor, die is heel lief en een top Modje, dus daar moeten we zuinig op zijn en haar zeker niet gaan uitdagen![]()
Whahaha tennisarm van het zwaaien danquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:24 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ik kan niet meer, me armen doen zeer van het zwaaien, me lippen zijn schraal van het zoenen dus voor de mensen die ik Niet persoonlijk heb begroet nog een laatste zwaai en Kiss, enne nix persoonlijks maar als ik zo door ga zit ik tot in de lengte der dagen te zwaaien en zoenen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee Albert bezorgd bij ons, een penthouse kost nogal wat en een all-in kon er net niet vanafquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:15 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hoi hoi Henk en Yolande natuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bevalt jullie kamer een beetje?? komt Bonnie jullie ook je ontbijtje brengen?![]()
Ze mept er dan flink op los, en een stevige ban krijg je opzekerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik zou niet durven om flugel uit te dagen![]()
Flugel is lief, word niet boos en is altijd redelijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:16 schreef cuall het volgende:
[..]
kijk dat willen we niet, een heel acceptabel argument
![]()
Kweeniequote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Niet dat ik "oude koeien die niet meer loeien" wil oprakelen maar waar is onze aller lieve CW gebleven?
That's what all mods are ment to bequote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Flugel is lief, word niet boos en is altijd redelijk
Maandag ff naar de fysioquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahaha tennisarm van het zwaaien dan![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Niet dat ik "oude koeien die niet meer loeien" wil oprakelen maar waar is onze aller lieve CW gebleven?
Hahahahahahaahha, ik ook niet, dit is dan een SC, zoals vaker gememoreerd, dit kan beter een FC genoemd wordenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:19 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Precies! Jij snapt me!
en hallo Arcee, Dizzy lizzy en de rest hellup ik hou het niet meer bij![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou dat ontbijt op bed met Bonnie is anders ook niet allesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:24 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee Albert bezorgd bij ons, een penthouse kost nogal wat en een all-in kon er net niet vanaf![]()
![]()
![]()
Vreemd....ze is dus ECHT weggegaan sinds die issue dat BB5 voortijdig dicht zou gaan?quote:
Hahaha... je bent het echt vergeten????quote:
Neuje, daar wittikniks van.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Da's heel Brabants, hoor.
Dat realiseer je toch wel, he?
Laatste onbevestigte bericht is dat ze nu mod bij MediaWatjes isquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vreemd....ze is dus ECHT weggegaan sinds die issue dat BB5 voortijdig dicht zou gaan?
volgens mij wel en ze hebben geen telefoonnummer van haarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vreemd....ze is dus ECHT weggegaan sinds die issue dat BB5 voortijdig dicht zou gaan?
Yep, ze meende het dus echt helaasquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
D02 zijn geheugen is niet al te best meer.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:28 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hahaha... je bent het echt vergeten????
vorige keer was je in smile gebarentaal aan het (tikken) nu heb ik het smilie woordenboek gevonden.![]()
Ahh..het scanman systeem dus (die zit daar nu ook)quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Laatste onbevestigte bericht is dat ze nu mod bij MediaWatjes is
Echt heel jammerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
volgens mij wel en ze hebben geen telefoonnummer van haar
heeft scanman haar gerecruteerdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is ondertussen alweer terug heb ik begrepen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ahh..het scanman systeem dus (die zit daar nu ook)
Gruwelijk jammer, ze was echt topquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Yep, ze meende het dus echt helaas![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die post inmiddels weer op dit forum, elders.quote:
Manu, er is nu toch niks te beleven op de streams, dus ik ga even off topic, weet jij al wie de vrouwelijke supporter is bij het darten? Die met het leeuwtje op haar hoofd? Ik heb donderdag een cap van haar geplaatst?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
volgens mij wel en ze hebben geen telefoonnummer van haar
Hmm...nou ik heb hem hier in de SC anders nog niet echt gezien hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is ondertussen alweer terug heb ik begrepen.
Waar??quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is ondertussen alweer terug heb ik begrepen.
Wiite gai da nie joh, da val me nou een bietje van oew tegequote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
In smile gebarentaal? Ik kan me daar niet eens iets bij voorstellen.
Hoe gaat dat dan?
Ik was vast heel bezopen..
APK was er vanmiddag heel evenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:30 schreef cuall het volgende:
Weet je wie ik ook mis......Gert en APK![]()
APK was er vanavondquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:30 schreef cuall het volgende:
En wie ben jij, eigenlijk?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
D02 zijn geheugen is niet al te best meer.
APK hoef je niet te missen die was er vanavond nog.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:30 schreef cuall het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:22 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar de verhuizing is dus wel gelukt? Lijkt me wel, wat kan je fout doen met een verhuizing?![]()
Ik vind het leuk zoals je reageert, was, zoals ik al zei, meer een impulsieve actie. Die dus goed is uitgepakt (nee, geen verhuisdozen, daar doel ik niet op)
En ja, wat ik heb gezien, gaat het met de nieuwe baan helemaal goed komen!!!
Wat moet scanman buiten het BB forum dan? Hij zat nooit elders alleen als BB er was dan zag je hem hier (in principe dan)quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die post inmiddels weer op dit forum, elders.
Ik ook niet... maar verdenk de user Bijna35 er sterk van een kloon van Scanman te zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm...nou ik heb hem hier in de SC anders nog niet echt gezien hoor
Weh zede gij?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wiite gai da nie joh, da val me nou een bietje van oew tege![]()
Je zou spontaan beroerd worden toch als die voor je bed staat. Ik denk dat ik ik van schrik gelijk onder de dekens zou duiken, denken dat je een nachtmerrie hebtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:28 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nou dat ontbijt op bed met Bonnie is anders ook niet allesmaar je bent wel meteen wakker als je die als eerste ziet 's morgens
![]()
Nee, geen idee ook nog niks van haar gezien, maar zal beter opletten! Zit nu ook de streams te kijken btw en Bonnie snurkt toch een stuk minder dan gisterquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:31 schreef Arliator het volgende:
[..]
Manu, er is nu toch niks te beleven op de streams, dus ik ga even off topic, weet jij al wie de vrouwelijke supporter is bij het darten? Die met het leeuwtje op haar hoofd? Ik heb donderdag een cap van haar geplaatst?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:32 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Kan niet veel mis gaan met verhuizen, maar we moeten echt alles doen, inpakken uitpakken, verhuisberichten, inrichten, achter dingen aan bellen die toch weer fout gaan en zo kan ik nog wel even door gaan. Maar ze zijn nu heel blij met hun zorgflatje.
Hmmm...naam zegt me wel iets, ik zal er eens op gaan letten mss heb je wel gelijk en mss ook nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ook niet... maar verdenk de user Bijna35 er sterk van een kloon van Scanman te zijn
Heeeeeej Teamleadquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ook niet... maar verdenk de user Bijna35 er sterk van een kloon van Scanman te zijn
Nou en zo voelde dat dus vanmorgen toen ze onopgemaakt ontbijt op bed kwam brengenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Je zou spontaan beroerd worden toch als die voor je bed staat. Ik denk dat ik ik van schrik gelijk onder de dekens zou duiken, denken dat je een nachtmerrie hebt![]()
Hai Coosquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:30 schreef Coos het volgende:
Jémig!! Ik heb niet alles teruggelezen maar het loopt hier nor steeds aardig snel. Gaat het al ergens over of kan ik nog even op 'stand by' blijven??![]()
Ohw wat zou het nu prettig zijn om te kunnen zeggen: " Nee joh, ik ken je niet, wiedef**** ben jij??"quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
En wie ben jij, eigenlijk?
Ken jij mij, of zo?
Om er de rest van de dag ook niet meer onderuit te komen, bang dat ze er nog isquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Je zou spontaan beroerd worden toch als die voor je bed staat. Ik denk dat ik ik van schrik gelijk onder de dekens zou duiken, denken dat je een nachtmerrie hebt![]()
Toch niet erg als ilk daar vanavond niet meer ga kijken?? Stuur die link van de week nog maar een keer. Het is net zo goed nu.quote:
Hé! Da's gemeen!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:34 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ohw wat zou het nu prettig zijn om te kunnen zeggen: " Nee joh, ik ken je niet, wiedef**** ben jij??"
Maar als je me een beetje zou kennen, weet je dat ik een slechte leugenaar ben.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Toch niet erg als ilk daar vanavond niet meer ga kijken?? Stuur die link van de week nog maar een keer. Het is net zo goed nu.![]()
Weet je dat zeker of denk je dat ook?quote:
quote:
Denken denk ikquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Weet je dat zeker of denk je dat ook?
Jij schreef: "Ik verdenk etc." Ik dus ook. Maar ik zie wel vaker spoken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Weet je dat zeker of denk je dat ook?
Kutwijf!!quote:
valt niet opquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
D02 zijn geheugen is niet al te best meer.
Kusje d'rop... zow.... overrr!!quote:
Hij of zij heeft relatief weinig posts en plaatst opvallend veel caps. Vandaar mijn verdenking.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:36 schreef BONG4002 het volgende:
Die user "Bijna35" is geregged op 2 april 2003.....zou scanman kunnen wezen maar weet het niet zeker
Je moet dus niet dronken dat ik denken benquote:
Hij heeft volgens mij 2 posts gedaan in de SC en voor de rest was hij vrij rustig. Ken hem ook eigenlijk niet goed aangezien ik pas actief werd na zijn actieve periode!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:36 schreef cuall het volgende:
[..]
dus die is weer terug uit Thailand
![]()
T blijft speculeren natuurlijk, scanman beweerde zelf geen klonen te gebruiken en ergens geloof ik dat ook, dus ik denk toch dat het iemand anders is als ik heel eerlijk benquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hij of zij heeft relatief weinig posts en plaatst opvallend veel caps. Vandaar mijn verdenking.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij schreef: "Ik verdenk etc." Ik dus ook. Maar ik zie wel vaker spoken.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Kusje d'rop... zow.... overrr!!
(Bovendien is je geheugen beroerd, dus ben je toch zo weer vergeten.
Oefen maar weer even met Alter-Ego, die is daar ook heel erg goed inquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
In smile gebarentaal? Ik kan me daar niet eens iets bij voorstellen.
Hoe gaat dat dan?
Ik was vast heel bezopen..
Het valt pas op (en is doodvermoeiend) wanneer je hem al 20 keer hetzelfde hebt verteld en hij nog niet weet waar je het over hebt.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Je moet dus niet dronken dat ik denken ben![]()
En nog steeds niks terug.quote:bewoners@endemol.nl, bhbb2006end@gmail.com
Hallo lieve mensen in Hotel BigBrother
Wij volgen jullie dag en nacht
We hebben speciale dag en nachtploegen in het leven geroepen om al jullie wetenswaardigheden mee te beleven.
We halen regelmatig foto's van de streams en zetten ze op (bv) [HBB SC 56] Micky rules
Daar staan ook de commentaren van jullie fans in Nederland op jullie acties, karakter, uiterlijk, alles.
Dus als jullie willen weten hoe Nederland meeleeft, van harte welkom op het Fok forum.
Groeten
I_doubt
Ah,quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Kusje d'rop... zow.... overrr!!
(Bovendien is je geheugen beroerd, dus ben je toch zo weer vergeten.
Wel beetje bijblijven hequote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jezus, 't is alweer tijd voor een nieuw topic...
APK is best al wel een oldbie hier hoor... staat in de top 10 van meeste posts in het bb5 forum.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij 2 posts gedaan in de SC en voor de rest was hij vrij rustig. Ken hem ook eigenlijk niet goed aangezien ik pas actief werd na zijn actieve periode!
WBquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:38 schreef I_doubt het volgende:
Hoi [afbeelding] is ik weer
[..]
En nog steeds niks terug.
Ik ben vanmiddag over de 10.000 gegaanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:39 schreef Wickedangel het volgende:
Nog twee posts en ik zit aan de 6300![]()
natuurlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:39 schreef cuall het volgende:
Hai teamlead,leuk dat je nog ff langs komt
![]()
Ik weet echt niet waar je 't over hebt, hoor...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:38 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het valt pas op (en is doodvermoeiend) wanneer je hem al 20 keer hetzelfde hebt verteld en hij nog niet weet waar je het over hebt.
Hmmmmquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:38 schreef I_doubt het volgende:
Hoi [afbeelding] is ik weer
[..]
En nog steeds niks terug.
Tja...mss heeft hij het wel gelezen kan zo zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hmmmm![]()
We zagen Bartje daarstraks lachen toen ik dacht dat ie de bewonerspost las. Dat was vast jouw mailtje![]()
Nouja je zwakheden... soms heb ik weleens het idee dat jij je slechte geheugen als een van je sterke kanten ziet...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ah,
je maakt dus gewoon misbruik van mijn zwakheden!
Heel goed!
Wat ik lig gelijk in shockquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:28 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nou dat ontbijt op bed met Bonnie is anders ook niet allesmaar je bent wel meteen wakker als je die als eerste ziet 's morgens
![]()
Ik zou eerder aan Melke denken hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
T blijft speculeren natuurlijk, scanman beweerde zelf geen klonen te gebruiken en ergens geloof ik dat ook, dus ik denk toch dat het iemand anders is als ik heel eerlijk ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |