That's what all mods are ment to bequote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Flugel is lief, word niet boos en is altijd redelijk
Maandag ff naar de fysioquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahaha tennisarm van het zwaaien dan![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Niet dat ik "oude koeien die niet meer loeien" wil oprakelen maar waar is onze aller lieve CW gebleven?
Hahahahahahaahha, ik ook niet, dit is dan een SC, zoals vaker gememoreerd, dit kan beter een FC genoemd wordenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:19 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Precies! Jij snapt me!
en hallo Arcee, Dizzy lizzy en de rest hellup ik hou het niet meer bij![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Niet dat ik "oude koeien die niet meer loeien" wil oprakelen maar waar is onze aller lieve CW gebleven?
Nou dat ontbijt op bed met Bonnie is anders ook niet allesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:24 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee Albert bezorgd bij ons, een penthouse kost nogal wat en een all-in kon er net niet vanaf![]()
![]()
![]()
Vreemd....ze is dus ECHT weggegaan sinds die issue dat BB5 voortijdig dicht zou gaan?quote:
Hahaha... je bent het echt vergeten????quote:
Neuje, daar wittikniks van.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Da's heel Brabants, hoor.
Dat realiseer je toch wel, he?
Laatste onbevestigte bericht is dat ze nu mod bij MediaWatjes isquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vreemd....ze is dus ECHT weggegaan sinds die issue dat BB5 voortijdig dicht zou gaan?
volgens mij wel en ze hebben geen telefoonnummer van haarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vreemd....ze is dus ECHT weggegaan sinds die issue dat BB5 voortijdig dicht zou gaan?
Yep, ze meende het dus echt helaasquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
D02 zijn geheugen is niet al te best meer.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:28 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hahaha... je bent het echt vergeten????
vorige keer was je in smile gebarentaal aan het (tikken) nu heb ik het smilie woordenboek gevonden.![]()
Ahh..het scanman systeem dus (die zit daar nu ook)quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Laatste onbevestigte bericht is dat ze nu mod bij MediaWatjes is
Echt heel jammerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
volgens mij wel en ze hebben geen telefoonnummer van haar
heeft scanman haar gerecruteerdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is ondertussen alweer terug heb ik begrepen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ahh..het scanman systeem dus (die zit daar nu ook)
Gruwelijk jammer, ze was echt topquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Yep, ze meende het dus echt helaas![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die post inmiddels weer op dit forum, elders.quote:
Manu, er is nu toch niks te beleven op de streams, dus ik ga even off topic, weet jij al wie de vrouwelijke supporter is bij het darten? Die met het leeuwtje op haar hoofd? Ik heb donderdag een cap van haar geplaatst?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
volgens mij wel en ze hebben geen telefoonnummer van haar
Hmm...nou ik heb hem hier in de SC anders nog niet echt gezien hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is ondertussen alweer terug heb ik begrepen.
Waar??quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is ondertussen alweer terug heb ik begrepen.
Wiite gai da nie joh, da val me nou een bietje van oew tegequote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
In smile gebarentaal? Ik kan me daar niet eens iets bij voorstellen.
Hoe gaat dat dan?
Ik was vast heel bezopen..
APK was er vanmiddag heel evenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:30 schreef cuall het volgende:
Weet je wie ik ook mis......Gert en APK![]()
APK was er vanavondquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:30 schreef cuall het volgende:
En wie ben jij, eigenlijk?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
D02 zijn geheugen is niet al te best meer.
APK hoef je niet te missen die was er vanavond nog.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:30 schreef cuall het volgende:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:22 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar de verhuizing is dus wel gelukt? Lijkt me wel, wat kan je fout doen met een verhuizing?![]()
Ik vind het leuk zoals je reageert, was, zoals ik al zei, meer een impulsieve actie. Die dus goed is uitgepakt (nee, geen verhuisdozen, daar doel ik niet op)
En ja, wat ik heb gezien, gaat het met de nieuwe baan helemaal goed komen!!!
Wat moet scanman buiten het BB forum dan? Hij zat nooit elders alleen als BB er was dan zag je hem hier (in principe dan)quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die post inmiddels weer op dit forum, elders.
Ik ook niet... maar verdenk de user Bijna35 er sterk van een kloon van Scanman te zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm...nou ik heb hem hier in de SC anders nog niet echt gezien hoor
Weh zede gij?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wiite gai da nie joh, da val me nou een bietje van oew tege![]()
Je zou spontaan beroerd worden toch als die voor je bed staat. Ik denk dat ik ik van schrik gelijk onder de dekens zou duiken, denken dat je een nachtmerrie hebtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:28 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nou dat ontbijt op bed met Bonnie is anders ook niet allesmaar je bent wel meteen wakker als je die als eerste ziet 's morgens
![]()
Nee, geen idee ook nog niks van haar gezien, maar zal beter opletten! Zit nu ook de streams te kijken btw en Bonnie snurkt toch een stuk minder dan gisterquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:31 schreef Arliator het volgende:
[..]
Manu, er is nu toch niks te beleven op de streams, dus ik ga even off topic, weet jij al wie de vrouwelijke supporter is bij het darten? Die met het leeuwtje op haar hoofd? Ik heb donderdag een cap van haar geplaatst?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:32 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Kan niet veel mis gaan met verhuizen, maar we moeten echt alles doen, inpakken uitpakken, verhuisberichten, inrichten, achter dingen aan bellen die toch weer fout gaan en zo kan ik nog wel even door gaan. Maar ze zijn nu heel blij met hun zorgflatje.
Hmmm...naam zegt me wel iets, ik zal er eens op gaan letten mss heb je wel gelijk en mss ook nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ook niet... maar verdenk de user Bijna35 er sterk van een kloon van Scanman te zijn
Heeeeeej Teamleadquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik ook niet... maar verdenk de user Bijna35 er sterk van een kloon van Scanman te zijn
Nou en zo voelde dat dus vanmorgen toen ze onopgemaakt ontbijt op bed kwam brengenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Je zou spontaan beroerd worden toch als die voor je bed staat. Ik denk dat ik ik van schrik gelijk onder de dekens zou duiken, denken dat je een nachtmerrie hebt![]()
Hai Coosquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:30 schreef Coos het volgende:
Jémig!! Ik heb niet alles teruggelezen maar het loopt hier nor steeds aardig snel. Gaat het al ergens over of kan ik nog even op 'stand by' blijven??![]()
Ohw wat zou het nu prettig zijn om te kunnen zeggen: " Nee joh, ik ken je niet, wiedef**** ben jij??"quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
En wie ben jij, eigenlijk?
Ken jij mij, of zo?
Om er de rest van de dag ook niet meer onderuit te komen, bang dat ze er nog isquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Je zou spontaan beroerd worden toch als die voor je bed staat. Ik denk dat ik ik van schrik gelijk onder de dekens zou duiken, denken dat je een nachtmerrie hebt![]()
Toch niet erg als ilk daar vanavond niet meer ga kijken?? Stuur die link van de week nog maar een keer. Het is net zo goed nu.quote:
Hé! Da's gemeen!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:34 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ohw wat zou het nu prettig zijn om te kunnen zeggen: " Nee joh, ik ken je niet, wiedef**** ben jij??"
Maar als je me een beetje zou kennen, weet je dat ik een slechte leugenaar ben.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Toch niet erg als ilk daar vanavond niet meer ga kijken?? Stuur die link van de week nog maar een keer. Het is net zo goed nu.![]()
Weet je dat zeker of denk je dat ook?quote:
quote:
Denken denk ikquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Weet je dat zeker of denk je dat ook?
Jij schreef: "Ik verdenk etc." Ik dus ook. Maar ik zie wel vaker spoken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Weet je dat zeker of denk je dat ook?
Kutwijf!!quote:
valt niet opquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
D02 zijn geheugen is niet al te best meer.
Kusje d'rop... zow.... overrr!!quote:
Hij of zij heeft relatief weinig posts en plaatst opvallend veel caps. Vandaar mijn verdenking.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:36 schreef BONG4002 het volgende:
Die user "Bijna35" is geregged op 2 april 2003.....zou scanman kunnen wezen maar weet het niet zeker
Je moet dus niet dronken dat ik denken benquote:
Hij heeft volgens mij 2 posts gedaan in de SC en voor de rest was hij vrij rustig. Ken hem ook eigenlijk niet goed aangezien ik pas actief werd na zijn actieve periode!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:36 schreef cuall het volgende:
[..]
dus die is weer terug uit Thailand
![]()
T blijft speculeren natuurlijk, scanman beweerde zelf geen klonen te gebruiken en ergens geloof ik dat ook, dus ik denk toch dat het iemand anders is als ik heel eerlijk benquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hij of zij heeft relatief weinig posts en plaatst opvallend veel caps. Vandaar mijn verdenking.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij schreef: "Ik verdenk etc." Ik dus ook. Maar ik zie wel vaker spoken.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Kusje d'rop... zow.... overrr!!
(Bovendien is je geheugen beroerd, dus ben je toch zo weer vergeten.
Oefen maar weer even met Alter-Ego, die is daar ook heel erg goed inquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
In smile gebarentaal? Ik kan me daar niet eens iets bij voorstellen.
Hoe gaat dat dan?
Ik was vast heel bezopen..
Het valt pas op (en is doodvermoeiend) wanneer je hem al 20 keer hetzelfde hebt verteld en hij nog niet weet waar je het over hebt.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Je moet dus niet dronken dat ik denken ben![]()
En nog steeds niks terug.quote:bewoners@endemol.nl, bhbb2006end@gmail.com
Hallo lieve mensen in Hotel BigBrother
Wij volgen jullie dag en nacht
We hebben speciale dag en nachtploegen in het leven geroepen om al jullie wetenswaardigheden mee te beleven.
We halen regelmatig foto's van de streams en zetten ze op (bv) [HBB SC 56] Micky rules
Daar staan ook de commentaren van jullie fans in Nederland op jullie acties, karakter, uiterlijk, alles.
Dus als jullie willen weten hoe Nederland meeleeft, van harte welkom op het Fok forum.
Groeten
I_doubt
Ah,quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Kusje d'rop... zow.... overrr!!
(Bovendien is je geheugen beroerd, dus ben je toch zo weer vergeten.
Wel beetje bijblijven hequote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jezus, 't is alweer tijd voor een nieuw topic...
APK is best al wel een oldbie hier hoor... staat in de top 10 van meeste posts in het bb5 forum.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij 2 posts gedaan in de SC en voor de rest was hij vrij rustig. Ken hem ook eigenlijk niet goed aangezien ik pas actief werd na zijn actieve periode!
WBquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:38 schreef I_doubt het volgende:
Hoi [afbeelding] is ik weer
[..]
En nog steeds niks terug.
Ik ben vanmiddag over de 10.000 gegaanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:39 schreef Wickedangel het volgende:
Nog twee posts en ik zit aan de 6300![]()
natuurlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:39 schreef cuall het volgende:
Hai teamlead,leuk dat je nog ff langs komt
![]()
Ik weet echt niet waar je 't over hebt, hoor...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:38 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het valt pas op (en is doodvermoeiend) wanneer je hem al 20 keer hetzelfde hebt verteld en hij nog niet weet waar je het over hebt.
Hmmmmquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:38 schreef I_doubt het volgende:
Hoi [afbeelding] is ik weer
[..]
En nog steeds niks terug.
Tja...mss heeft hij het wel gelezen kan zo zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hmmmm![]()
We zagen Bartje daarstraks lachen toen ik dacht dat ie de bewonerspost las. Dat was vast jouw mailtje![]()
Nouja je zwakheden... soms heb ik weleens het idee dat jij je slechte geheugen als een van je sterke kanten ziet...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ah,
je maakt dus gewoon misbruik van mijn zwakheden!
Heel goed!
Wat ik lig gelijk in shockquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:28 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nou dat ontbijt op bed met Bonnie is anders ook niet allesmaar je bent wel meteen wakker als je die als eerste ziet 's morgens
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |