Hij heeft volgens mij 2 posts gedaan in de SC en voor de rest was hij vrij rustig. Ken hem ook eigenlijk niet goed aangezien ik pas actief werd na zijn actieve periode!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:36 schreef cuall het volgende:
[..]
dus die is weer terug uit Thailand
![]()
T blijft speculeren natuurlijk, scanman beweerde zelf geen klonen te gebruiken en ergens geloof ik dat ook, dus ik denk toch dat het iemand anders is als ik heel eerlijk benquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hij of zij heeft relatief weinig posts en plaatst opvallend veel caps. Vandaar mijn verdenking.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij schreef: "Ik verdenk etc." Ik dus ook. Maar ik zie wel vaker spoken.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Kusje d'rop... zow.... overrr!!
(Bovendien is je geheugen beroerd, dus ben je toch zo weer vergeten.
Oefen maar weer even met Alter-Ego, die is daar ook heel erg goed inquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
In smile gebarentaal? Ik kan me daar niet eens iets bij voorstellen.
Hoe gaat dat dan?
Ik was vast heel bezopen..
Het valt pas op (en is doodvermoeiend) wanneer je hem al 20 keer hetzelfde hebt verteld en hij nog niet weet waar je het over hebt.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Je moet dus niet dronken dat ik denken ben![]()
En nog steeds niks terug.quote:bewoners@endemol.nl, bhbb2006end@gmail.com
Hallo lieve mensen in Hotel BigBrother
Wij volgen jullie dag en nacht
We hebben speciale dag en nachtploegen in het leven geroepen om al jullie wetenswaardigheden mee te beleven.
We halen regelmatig foto's van de streams en zetten ze op (bv) [HBB SC 56] Micky rules
Daar staan ook de commentaren van jullie fans in Nederland op jullie acties, karakter, uiterlijk, alles.
Dus als jullie willen weten hoe Nederland meeleeft, van harte welkom op het Fok forum.
Groeten
I_doubt
Ah,quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Kusje d'rop... zow.... overrr!!
(Bovendien is je geheugen beroerd, dus ben je toch zo weer vergeten.
Wel beetje bijblijven hequote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:37 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jezus, 't is alweer tijd voor een nieuw topic...
APK is best al wel een oldbie hier hoor... staat in de top 10 van meeste posts in het bb5 forum.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij 2 posts gedaan in de SC en voor de rest was hij vrij rustig. Ken hem ook eigenlijk niet goed aangezien ik pas actief werd na zijn actieve periode!
WBquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:38 schreef I_doubt het volgende:
Hoi [afbeelding] is ik weer
[..]
En nog steeds niks terug.
Ik ben vanmiddag over de 10.000 gegaanquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:39 schreef Wickedangel het volgende:
Nog twee posts en ik zit aan de 6300![]()
natuurlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:39 schreef cuall het volgende:
Hai teamlead,leuk dat je nog ff langs komt
![]()
Ik weet echt niet waar je 't over hebt, hoor...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:38 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het valt pas op (en is doodvermoeiend) wanneer je hem al 20 keer hetzelfde hebt verteld en hij nog niet weet waar je het over hebt.
Hmmmmquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:38 schreef I_doubt het volgende:
Hoi [afbeelding] is ik weer
[..]
En nog steeds niks terug.
Tja...mss heeft hij het wel gelezen kan zo zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hmmmm![]()
We zagen Bartje daarstraks lachen toen ik dacht dat ie de bewonerspost las. Dat was vast jouw mailtje![]()
Nouja je zwakheden... soms heb ik weleens het idee dat jij je slechte geheugen als een van je sterke kanten ziet...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ah,
je maakt dus gewoon misbruik van mijn zwakheden!
Heel goed!
Wat ik lig gelijk in shockquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:28 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Nou dat ontbijt op bed met Bonnie is anders ook niet allesmaar je bent wel meteen wakker als je die als eerste ziet 's morgens
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |