In een willekeurig Nederlands bejaardenhuis zien de bewoners er beter uit dan in deze bejaardensoosquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
En niet alleen Bonnie...ziet er slecht uit
Mickey Hoogendijk, degene die daar op dit moment idd aan het ruleren isquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:41 schreef Inca het volgende:
wie is Mickey (mouse??)
Flugel wil het misschien wel even aanpassen...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:41 schreef Inca het volgende:
wie is Mickey (mouse??)
Ik zal wel ff kijken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Flugel wil het misschien wel even aanpassen...
-edit- want het is Micky als ik goed google ipv Mickey![]()
maar dan nog heb ik geen idee wie zie isquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Flugel wil het misschien wel even aanpassen...
-edit- want het is Micky als ik goed google ipv Mickey![]()
Een beetje? Hartstikke duidelijk hier, nisk mis met het geluidquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:44 schreef riri het volgende:
eindelijk is het geluid een beetje beter
[HBB SC 55] Viola en Kelly kruipen in bed.......... + gtstquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:42 schreef teamlead het volgende:
wie is die mickeyMoet ik die kennen?
Er staat op de laatste pagina van het vorige sc topic iets over haar teamleadquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar dan nog heb ik geen idee wie zie is
Iemand uit gtst , werd mij verteld .quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar dan nog heb ik geen idee wie zie is
Misschien ontstaat daar iets moois voor de kijkers / streamersquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:42 schreef Marrije het volgende:
![]()
Ik krijg de indruk dat Viola wat moeite heeft met het toontje van Mickey...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |