In een willekeurig Nederlands bejaardenhuis zien de bewoners er beter uit dan in deze bejaardensoosquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
En niet alleen Bonnie...ziet er slecht uit
Mickey Hoogendijk, degene die daar op dit moment idd aan het ruleren isquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:41 schreef Inca het volgende:
wie is Mickey (mouse??)
Flugel wil het misschien wel even aanpassen...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:41 schreef Inca het volgende:
wie is Mickey (mouse??)
Ik zal wel ff kijken.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Flugel wil het misschien wel even aanpassen...
-edit- want het is Micky als ik goed google ipv Mickey![]()
maar dan nog heb ik geen idee wie zie isquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Flugel wil het misschien wel even aanpassen...
-edit- want het is Micky als ik goed google ipv Mickey![]()
Een beetje? Hartstikke duidelijk hier, nisk mis met het geluidquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:44 schreef riri het volgende:
eindelijk is het geluid een beetje beter
[HBB SC 55] Viola en Kelly kruipen in bed.......... + gtstquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:42 schreef teamlead het volgende:
wie is die mickeyMoet ik die kennen?
Er staat op de laatste pagina van het vorige sc topic iets over haar teamleadquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar dan nog heb ik geen idee wie zie is
Iemand uit gtst , werd mij verteld .quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar dan nog heb ik geen idee wie zie is
Misschien ontstaat daar iets moois voor de kijkers / streamersquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:42 schreef Marrije het volgende:
![]()
Ik krijg de indruk dat Viola wat moeite heeft met het toontje van Mickey...
Zeker weten, de eerste lichte irritatie heb ik al bespeurd met die agenda's en ik vind het wel opvallend dat Viola de scepter wat overneemt (iedereen heeft een laatje en de namen staan er al op) en Micky daar meteen weer bovenop zit (Goed, moet je me zo maar even laten zien dan). De toon waarop het gaat belooft wat moois...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:51 schreef teamlead het volgende:Die micky gaat echt nog botsen met Viool...
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Viola: nou eh...
Micky: stond toch in je cv?!
Nee Bonnie, daar zit geen alcohol inquote:
Haha, ja, hotmail was nog de grootste grap van die interactie. Voer voor Jensen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:56 schreef teamlead het volgende:
[..]![]()
en dan viola er overheen met "ja, hotmail"![]()
Dat soort lui heb ik wel eens op sollicitatiegesprek gehad
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:58 schreef I_doubt het volgende:
Micky wil chaos op zaterdag
Ik krijg plotseling een idee![]()
Bedankt voor de koffie maar dat plaatje krijg ik niet te zienquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:05 schreef I_doubt het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Even koffie voor de streamwatchers
Eeehh?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:05 schreef I_doubt het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Even koffie voor de streamwatchers
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Bedankt voor de koffie maar dat plaatje krijg ik niet te zien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |