Goedemorgen, hmmm..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:01 schreef I_doubt het volgende:
Ik ga aan de
En voor degene die ook wil meedrinken, [afbeelding]
een lekkere senseo![]()
Bij het aanschouwen van de gezichten van sommige bewoners die zich over mijn beeldscherm bewegen, besef ik dat het zo slecht nog niet met mij is gesteld.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:05 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ha Muerte, welkom in de bejaardensoos met ons aller vitriooltje
Ik denk dat dat voor de rest van Nederland van toepassing isquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:09 schreef Muerte het volgende:
[..]
Bij het aanschouwen van de gezichten van sommige bewoners die zich over mijn beeldscherm bewegen, besef ik dat het zo slecht nog niet met mij is gesteld.
cynische tante ben jijquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:07 schreef I_doubt het volgende:
Ik denk dat het een cruciale fout is van de programmamakers om een stel mensen die al met een voet in hun graf staan mee te laten spelen. Daar is geen vuurwerk van te verwachten
En ook een masker voor Bonniequote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:11 schreef I_doubt het volgende:
We kunnen natuurlijk een masker voor Vitriooltje Holt over de schutting gooien.
Als ze die opzet gaan de kijkcijfers met sprongen omhoog
5-6 en de Big Boss is er.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:12 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen![]()
Hoeveel zijn er al wakker?
Mag, hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:13 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Mijn normale ochtendgemopper![]()
Stereotomy![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:14 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben ervandoor, trouwens, veel plezier!
Dan zie ik ons allerliefste regenwormpje toch echt wel weer terugkomenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Owjeee een oude Lieske
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:15 schreef I_doubt het volgende:
Is Monique Friezin ?
Micky Hoogendijk (gtst?)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zie het![]()
Even terug lezen wie dat eigenlijk is, ken d'r niet.
En ze is niet de enige...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:20 schreef Bep het volgende:
Holt heeft dr hoofd nog niet in het ijs gehad
Dus ik kan relatief veilig naar buiten?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:22 schreef I_doubt het volgende:
Het is vandaag vrijdag de 13e
En ja hoor: helemaal juist
De ongelukken zijn bij elkaar verzameld in HBB
wij kunnen hem niet missenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:20 schreef flugeltje het volgende:
Lekker Simpel, je bent terug
Kon je ons niet missen of waren het de streams?
Dat moet ik Talpa nagevenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:23 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dus ik kan relatief veilig naar buiten?
En bekend van de bomontploffing in de auto van Rob Scholte, haar inmiddels ex-man (als ik het goed heb).quote:
Zonder streams vond ik er niet veel meer aanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:20 schreef flugeltje het volgende:
Lekker Simpel, je bent terug
Kon je ons niet missen of waren het de streams?
Bomontploffing?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
En bekend van de bomontploffing in de auto van Rob Scholte, haar inmiddels ex-man (als ik het goed heb).
Hoi pullup: de bejaardensoos is net als jij: pullupquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:27 schreef pullup het volgende:
Goedemorgen![]()
Zit ik een weekje niet op te letten en ze zijn begonnen![]()
Is het wat dit stel bewoners ?
Alweer dankje.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:27 schreef I_doubt het volgende:
[..]
http://www.gillesdesmit.com/bb/ en het pc volume flink omhoog gezet, werkt bij mij goed
Bom in de Laurierstraatquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Bomontploffing?
Hoelang is dat geleden?
Ze heeft haar ochtenddrankje nog niet gehadquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:29 schreef Bep het volgende:
Wat ziet die arme Bonnie er toch slecht uit![]()
Dit klinkt bekender.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Bom in de Laurierstraat
De aanslag op Rob Scholte en Micky Hoogendijk
Op 24 november 1994 ontploft een autobom in de Amsterdamse Laurierstraat. Van liquidatiepogingen in de onderwereld met autobommen kijkt in die jaren niemand meer op, maar déze bom, onder de BMW van de befaamde kunstenaar Rob Scholte en zijn toenmalige vrouw Micky Hoogendijk, is tot op de dag van vandaag spraakmakend. Scholte verliest zijn benen, Hoogendijk haar ongeboren kind. Wie heeft het op hen gemunt, en waarom? Of is de bom bedoeld voor advocaat Oscar Hammerstein, die vlakbij kantoor houdt en in exact dezelfde BMW rijdt? Waarom volgt de politie dat spoor nauwelijks? Hendrik Jan Korterink gaat op zoek naar de feiten, spreekt alle betrokkenen en denkt te weten wie de dader is. Bom in de Laurierstraat is de spannende speurtocht naar een mysterie dat allang opgelost had moeten zijn.
(Bron: http://www.nieuwamsterdam.nl/?s1=169&s2=&cntID=43)
En niet alleen Bonnie...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:29 schreef Bep het volgende:
Wat ziet die arme Bonnie er toch slecht uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |