Mooi.quote:
Dat vond ik nou ook! Het gezicht is groot tov het lichaam, de kleuren zijn ook anders. Ik vertrouw deze foto niet helemaal. Het is of een slechte fotograaf of 'n slechte photoshopquote:Op vrijdag 13 januari 2006 05:18 schreef A-en-M het volgende:
[..]
ik vind het... plak een hoofd op een lichaam
Ben ik dus niet de enige die dat denkt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 05:18 schreef A-en-M het volgende:
[..]
ik vind het... plak een hoofd op een lichaam
Voor jou dan qua kop/hoofdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 05:18 schreef Manu82 het volgende:
Dido is tenminste mooier dan Lieske
daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 13 januari 2006 05:21 schreef Manu82 het volgende:
nee, dat is echt geen dido
Ligt eraan waarop je kliktquote:Op vrijdag 13 januari 2006 05:32 schreef melke het volgende:
ff een offtopic vraagje waar jullie misschien antwoord op weten. Als je een fimpje download via rapidshare slaat je pc het dan op?
Omdat je toch iets moet binnen halen om het te openenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 05:36 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ligt eraan waarop je klikt![]()
Wat zie je dan waarvan je denkt ?
Umn jij?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 05:40 schreef Manu82 het volgende:
wie loopt er in zichzelf te praten
Als je iets ziet ga je naar Free account en dan helemaal naar beneden.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 05:39 schreef melke het volgende:
[..]
Omdat je toch iets moet binnen halen om het te openen
En slaat hij dat dan op of moet je het apart bewaren?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 05:44 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als je ziets zit ga je naar Free account en dan helemaal naar beneden.
Daar zie je dat 30 seconden moet wachten en dan komt de link vrij en kun je hem downlowden
![]()
![]()
als je op de link klikt vraagt hij vanzelf waar je op wilt slaan.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 05:44 schreef melke het volgende:
[..]
En slaat hij dat dan op of moet je het apart bewaren?
Je kan op openen klikken, dan slaat hij em TIJDELIJK op, je kan ook op opslaan klikken, da sla je em dus op je HardeSchijf.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 05:44 schreef melke het volgende:
[..]
En slaat hij dat dan op of moet je het apart bewaren?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:11 schreef I_doubt het volgende:
En hier is iedereen naar het werk slaapt studeert schoolt of lurkt.......
Hier ook, ik ga maar eens een lekker ontbijtje voor mijn huisgenootjes maken:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Krijg hier trek van...
[afbeelding]
veel plezier vandaagquote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:40 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik ga er weer vandoor. Ik lees het a llemaal wel
Het zijn ouden van dagen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |