quote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:42 schreef A-en-M het volgende:
[..]
ik ben meteen gaan kijken, en leuk als mensen het waarderen. en pffffffff zullen we het maar niet over cerror hebben
Nee geen trui.. het is niet koud zeg je net!! gewoon in je t-shirt dusquote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Geen probleem hoor, even tentje opzetten, lekkere trui aan,
Truste joequote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:47 schreef Morwen het volgende:
Tot Later, liefjes![]()
![]()
![]()
![]()
*Aerosmith - I don't want to miss a Thing![]()
ssssssttttttquote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:43 schreef melke het volgende:
[..]
Ik waardeer het zeker!Cerror niet dan?
monietsquote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:46 schreef Manu82 het volgende:
Wie praat tegen Bonnie???
Trustenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:47 schreef Morwen het volgende:
Tot Later, liefjes![]()
![]()
![]()
![]()
Trusten morwennekequote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:47 schreef Morwen het volgende:
Tot Later, liefjes![]()
![]()
![]()
![]()
In zijn reet dan met een amsterdammertjequote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
En cerror is wel leuk, nemen met een kilo zout![]()
Ik zei: nemen![]()
Wie is Monique?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:50 schreef MissHobje het volgende:
Monique is wakker![]()
zou ze zich ergeren aan die zaagmolenfabriek
Ohh Bonnie ook wakker ...
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:51 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
In zijn reet dan met een amsterdammertje![]()
![]()
![]()
Duidelijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:53 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
mo is een eh ****** ****** ******* en dat is mo
Ga je slapen??? Truste, groetjes aan Arliatorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
wel he, dus ga ik nu ik duidelijk ben en gekwoot wor. zeg maar niets meer ik ben al weg![]()
![]()
slaap lekkerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:59 schreef MissHobje het volgende:
Jeetje wat een gehoest, gerochel, gekreun, gesnurk en gesteun op die streams..
Ik zou compleet gek worden daar..
Die Bonnie klinkt echt niet gezond
Ik ga slapen trouwens
Hoe bedoel je ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
wel he, dus ga ik nu ik duidelijk ben en gekwoot wor. zeg maar niets meer ik ben al weg![]()
![]()
Ja he >>?> dit is echt bizar hadr en diep constant snurkenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:59 schreef Manu82 het volgende:
het lijkt echt wel een zaag
het lijkt echt een figuurzaagquote:Op vrijdag 13 januari 2006 05:01 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja he >>?> dit is echt bizar hadr en diep constant snurken
Er is er weer 1 naar het toilet aan het hobbelen... een man.. geen idee welke..
Volgens mij nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:57 schreef Manu82 het volgende:
Stomme vraag waarschijnlijk, maar daar ben ik nogal goed in, maar is CW alweer terug?
Logischquote:Op vrijdag 13 januari 2006 05:03 schreef Manu82 het volgende:
ze worden er wakker van geloof ik
Hebben ze geen telefoonnummers van elkaar dan ofzo? zou een stuk meer duidelijkheid brengen....quote:
Bij de mannen is het snurken en bij de vrouwen kuchenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 05:06 schreef Rica het volgende:
Ik keek even of er nog iemand wakker was en het klonk alsof er een vliegtuig over kwam!
Als je hem net aanzet zijn staan alle audio kanalen open en ze liepen net niet helemaal gelijk zodat het een lange onafgebroken snurk achter elkaar was.
Daar had ik dus geen oog dichtgedaan.
Poep, dat is niet de Dido die wij kennen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 05:08 schreef melke het volgende:
Hee wat vinden jullie trouwens van Dido's FHM foto?
Goeie belichtingquote:Op vrijdag 13 januari 2006 05:08 schreef melke het volgende:
Wat vind je van het kleurverschil? Vergelijk haar hoofd kleur eens met de rest van haar lichaam? Is dit wel een echte foto?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 05:09 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Poep, dat is niet de Dido die wij kennen.
Flugel heb ik een paar keer horen zeggen dat ze geen mail heeft gehad, verder weet ik het ook niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 05:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hebben ze geen telefoonnummers van elkaar dan ofzo? zou een stuk meer duidelijkheid brengen....
Ja met meerdere mensen heb je er altijd wel een paar lawaaiige tussen zitten.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 05:08 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Bij de mannen is het snurken en bij de vrouwen kuchen
Stereotomy want ik ga naar bedquote:Op vrijdag 13 januari 2006 05:13 schreef Manu82 het volgende:
Er zit iemand gigantisch in z'n slaap te babbelen wie is dat?
FHM?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 05:08 schreef melke het volgende:
Dat is waar doka op zit te wachten, dunkt mijquote:Op vrijdag 13 januari 2006 05:13 schreef melke het volgende:
Aaaah ik zou gek worden in die vrouwen slaapkamer!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |