Geen ideequote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:22 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten eigenlijk![]()
Het was er ineens..
Wie begon er eigenlijk mee![]()
![]()
How you doin'?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:23 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ze wil het van Joey horen, how you dowing?
Volgens mij toen DaMook op kwam dagenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:22 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten eigenlijk![]()
Het was er ineens..
Wie begon er eigenlijk mee![]()
![]()
Is goedquote:
Al vergeet bijna iedereen me in de nachtploeg als ik er ben zie ik overal zwaai handjesquote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Iddals we morgen hier weer komen dan krijg je weer zo'n verwarmde verwelkoming
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:26 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Al vergeet bijna iedereen me in de nachtploeg als ik er ben zie ik overal zwaai handjes![]()
![]()
![]()
![]()
Was al eerder, in een ander topic volgens mijquote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:25 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Volgens mij toen DaMook op kwam dagen
quote:
Ik mag niet meer snurken, m'n vriendin ligt al te slapen en moet over 4 uur geloof ik al weer op terwijl die kutwekker bij mijn oor ligtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]![]()
en nu?? valt er nog wat te snurken
Is dat snel of is dat snelquote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:25 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Volgens mij toen DaMook op kwam dagen
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Is dat snel of is dat snel
Tis sodemieters koud trouwens brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Loop eerst is naar buiten zeg!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]het is niet koud, zelfs -5 is niks, bij -20 wordt het anders
Yep, dat was snelquote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Is dat snel of is dat snel
Tis sodemieters koud trouwens brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Nope.. was dat nu weer danquote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:31 schreef Manu82 het volgende:
volgt iemand vuurzee btw?
Oke tot over 5 minquote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Loop eerst is naar buiten zeg!![]()
Het is wel koud... gurige wind..
En jij dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik mag niet meer snurken, m'n vriendin ligt al te slapen en moet over 4 uur geloof ik al weer op terwijl die kutwekker bij mijn oor ligt
Eh, nee, wat is dat?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:31 schreef Manu82 het volgende:
volgt iemand vuurzee btw?
De hond en ikke rennen altijd naar einde van straat.. piest madam.... en staat als 1e weer voor de deur.. en dan hobbel ik er achteraanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep, dat was snel![]()
Ik heb hier gewoon de kachel weer een slinger gegeven, zat te bevriezen![]()
ik slaap uit totdat ze weer terug is en dan gaan we leren geloof ik en dat is tegen een uur of 12quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
De hond en ikke rennen altijd naar einde van straat.. piest madam.... en staat als 1e weer voor de deur.. en dan hobbel ik er achteraan![]()
Moet een komisch gezicht zijn als ze ons zien rennen
Oke, ik zou het verder niet weten, ik ben na BB pas echt op de SC gaan posten.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]het was er zowiezo al voor.. tijdens BB al
( dat weet ik dan weer wel......)
bonnie hequote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:36 schreef Manu82 het volgende:
Wie is er de hele tijd toch aan het hoesten?
Nee hoor ben aan het lezen, en heb net de mensen van de streamverslagen bedanktquote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hey henk ben je weer film aan het kijken?
*muziekje aanheeftquote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:36 schreef Manu82 het volgende:
Wie is er de hele tijd toch aan het hoesten?
Samen leren, hoe schattig...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ik slaap uit totdat ze weer terug is en dan gaan we leren geloof ik en dat is tegen een uur of 12
oprechte fries???quote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke even buiten geweest, had makkelijk in mijn t-shirt kunnen lopen
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:37 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee hoor ben aan het lezen, en heb net de mensen van de streamverslagen bedankt![]()
Nou dat nietquote:
Ik waardeer het zeker!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:42 schreef A-en-M het volgende:
[..]
ik ben meteen gaan kijken, en leuk als mensen het waarderen. en pffffffff zullen we het maar niet over cerror hebben
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:42 schreef A-en-M het volgende:
[..]
ik ben meteen gaan kijken, en leuk als mensen het waarderen. en pffffffff zullen we het maar niet over cerror hebben
Je hebt ze erbij tegenwoordig he..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke even buiten geweest, had makkelijk in mijn t-shirt kunnen lopen
Cerror waardeert het niet als je alleen in BB post!!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:43 schreef melke het volgende:
[..]
Ik waardeer het zeker!Cerror niet dan?
Is het wat die Cerror danquote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
En cerror is wel leuk, nemen met een kilo zout![]()
Ik zei: nemen![]()
Geen probleem hoor, even tentje opzetten, lekkere trui aan,quote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Je hebt ze erbij tegenwoordig he..![]()
Geniet ervanwrom slaap je niet lekker buiten lekker fris in de buitenlucht
![]()
Hheehe![]()
ieder zijn oordeel he, kijk zelf maar.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:43 schreef melke het volgende:
[..]
Ik waardeer het zeker!Cerror niet dan?
Wat doet hij hier dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Cerror waardeert het niet als je alleen in BB post!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |