trustequote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:45 schreef teamlead het volgende:
ik geef het op voor vannacht
slaap lekker allemaal
Iddquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:52 schreef Manu82 het volgende:
grappig dat we dezelfde tt in gedachte hadden![]()
![]()
je kan met je olie vingers ook nog leuk tikken, wat wil een mens nog meerquote:
'k vind het al raar genoeg voor mezelf, probeer steeds andere meubels in de kamer te visualiserenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:53 schreef melke het volgende:
Vraag me af of dit programma niet raar is voor de ex bewoners. Is toch een beetje hun huis he
Dat mag hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van huisdieren, morwen![]()
euh ik ken het merk enzo .. whyquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:49 schreef Stereotomy het volgende:
Is iemand trouwens hier bekend met Iams diervoedsel?
Huisdierliefhebbers? Honden, katten?
Ik ga morgen naar hun plant toe en alles wat ik erover kan vinden is negatief mbt dierproevenquote:
Het is wel weer mooi ingericht! Maar de kleuren en stijl van het vorige huis vind ik mooierquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
'k vind het al raar genoeg voor mezelf, probeer steeds andere meubels in de kamer te visualiseren
Klopt Melke heb ik ook al aan zitten denken, als ze kijken moet het voor hun ook zoiets zijn van ohhhhh wij hadden geen vaatwasser, enz.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:53 schreef melke het volgende:
Vraag me af of dit programma niet raar is voor de ex bewoners. Is toch een beetje hun huis he
*petsquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat mag hoor![]()
*vraagt zich even af waar die mededeling vandaan komt![]()
Ik ga slapenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:55 schreef melke het volgende:
[..]
Het is wel weer mooi ingericht! Maar de kleuren en stijl van het vorige huis vind ik mooier
Roel sliep ook de eerste week alleen maarquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:55 schreef Manu82 het volgende:
ok, toch maar weer hier verder, vind het eigenlijk nog steeds fucking saai daar, had van Bart ook wel wat meer verwacht
Hebben jullie ook een stream?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:56 schreef doka het volgende:
[..]
Ik ga slapenLig je een beetje stil, melke?
Slaap lekker, dokaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:56 schreef doka het volgende:
[..]
Die sliep niet, maar lag te dromen over didoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Roel sliep ook de eerste week alleen maar![]()
pets = engels voor huisdierenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat mag hoor![]()
*vraagt zich even af waar die mededeling vandaan komt![]()
Stil liggen? Hoe saaiquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:56 schreef doka het volgende:
[..]
Truste Morwenquote:
Nee, is niet nodigquote:En melke mag ook bij mij![]()
In de eerste weken had hij nog genoeg zelfbeheersing hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die sliep niet, maar lag te dromen over dido
Maar met een sterretje ervoor is het gewoon een oorvijgquote:
ze ligt lepeltje lepeltjequote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:56 schreef doka het volgende:
[..]
Nou mijn katten ( vooral die) die vonden het nooit lekkerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar hun plant toe en alles wat ik erover kan vinden is negatief mbt dierproeven
Dus ik vroeg me af of iemand dit merk wel eens kocht en wat je dieren van het voedsel vinden.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou mijn katten ( vooral die) die vonden het nooit lekkerkregen er jeuk van
Ik vind het zelf ook niets.. zit veels te veel zooi in alsnog,.. en ontzettend duur voer..
Ben er dus geen voorstander van ;')
Ja was dat zo? Kan me nog wat nachtelijke kletspartijen herinneren van de hele clubquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Roel sliep ook de eerste week alleen maar![]()
Moet ik kiezen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben je blij haar te zien of heb je een PocketPC in je broek?
Mja, overdag bedoelde ik eigenlijk. Ik weet nog dat ik hem behoorlijk raar vond, beetje zo'n straatventje die de hele dag sliep.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:00 schreef melke het volgende:
[..]
Ja was dat zo? Kan me nog wat nachtelijke kletspartijen herinneren van de hele club
Weet Jij weet ik en nu iedereenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
Maar met een sterretje ervoor is het gewoon een oorvijg![]()
![]()
![]()
Ik deel graag mijn kennis, al had ik maar 116quote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:01 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Weet Jij weet ik en nu iedereen![]()
truste dokaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 03:56 schreef doka het volgende:
[..]
Beetje zoiets als jezelf dusquote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, overdag bedoelde ik eigenlijk. Ik weet nog dat ik hem behoorlijk raar vond, beetje zo'n straatventje die de hele dag sliep.![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Morwen is fan van het eerste uur
Ohhhhhh dat heb ik erop staan enzoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ken je de Pocket Sutra al?
[afbeelding]
![]()
de kamasutra welquote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ken je de Pocket Sutra al?
[afbeelding]
![]()
Dan komt mijn vriendin weer thuisquote:
BB is een feest van herkenning hequote:
Ech niequote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:04 schreef doka het volgende:
[..]
Pfff. Laat me niet lachen. Melke is van mij!!!
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan komt mijn vriendin weer thuis![]()
Ik ga op Schiphol haar opwachten met een witte roos + onze knuffelbeer. Dan gaan we samen uit eten in een van de restaurants op Schiphol en daarna.... ga ik helaas terug naar huis want ik heb maandag tentamens.![]()
![]()
![]()
Wel een beetje anti-climax als ik dat zo opschrijf.![]()
Daar heb ik al eens antwoord op gegevenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
BB is een feest van herkenning he![]()
Met wie vergeleek je jezelf het meest? Ik heb wel een idee maar dat vind jij niet zo'n goed idee.![]()
Burger king is enorm lekker hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ga op Schiphol haar opwachten met een witte roos + onze knuffelbeer. Dan gaan we samen uit eten in een van de restaurants op Schiphol en daarna.... ga ik helaas terug naar huis want ik heb maandag tentamens.![]()
![]()
![]()
Oke, kom jij eens ff online! En een beetje snel graagquote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nope.. speciaalzaak enzoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Muchos thanks, zal het morgen tegen ze zeggen.
Is dit spul gewoon bij de AH te krijgen?
Ze is gek op - simpel - Chinees eten, dus wordt waarschijnlijk die Amerikaans/Chinese fastfood tent waar je met stokjes uit die Amerikaans/Chinese papieren doosjes eet.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Burger king is enorm lekker hoor![]()
Eh... okee.... eh...dinges...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:07 schreef melke het volgende:
[..]
Daar heb ik al eens antwoord op gegevenWie is hier nou een vergiet?
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:08 schreef M-en-A het volgende:
mensjes, ik kruip mijn bedje in. Slaap lekker straks en tot morgen
(of is het nou vandaag)
Truste![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
stomme vraag maar wat voor knuffelbeer heb je?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
![]()
![]()
lekker man al zit de burger king beter gesitueerdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze is gek op - simpel - Chinees eten, dus wordt waarschijnlijk die Amerikaans/Chinese fastfood tent waar je met stokjes uit die Amerikaans/Chinese papieren doosjes eet.![]()
[afbeelding]
Trustequote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:08 schreef M-en-A het volgende:
mensjes, ik kruip mijn bedje in. Slaap lekker straks en tot morgen
(of is het nou vandaag)
Truste![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een echte witte Build-a-Bear:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
stomme vraag maar wat voor knuffelbeer heb je?
En dat heeft een reden.quote:
ah en nu kan dat ook in nl maar nooit zo lief als die uit chicagoquote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een echte witte Build-a-Bear:
http://www.yelp.com/biz/j(...)-sr__ynnR9IwIsXS64iw
[afbeelding]
.... gemaakt in Chicago.![]()
quote:
lachen ik heb Iejoor en die neem ik al 3 jaar overal mee naartoe:)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een echte witte Build-a-Bear:
http://www.yelp.com/biz/j(...)-sr__ynnR9IwIsXS64iw
[afbeelding]
.... gemaakt in Chicago.![]()
Wie heeft jou nou weer los gelatenquote:
als je teveel post ben je niet popi, of je moet veel te veel posten of zo. ik doe nog onderzoekquote:
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:16 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
als je teveel post ben je niet popi, of je moet veel te veel posten of zo. ik doe nog onderzoek![]()
Helaas welquote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:09 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
kook niet, ze vergeten mensen als ons het liefst zsm![]()
http://forum.fok.nl/user/history/135486quote:
Mijn vriendin en ik doen samen met onze beer dus die reist zich een ongeluk.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
lachen ik heb Iejoor en die neem ik al 3 jaar overal mee naartoe:)
M'n vriendin heeft tijgertje geloof ik en die moet ze ook overal mee naar toe nemen
Ik ben wel in het DASOO bekentquote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:18 schreef MissHobje het volgende:
Het maakt toch niet uit ofzo ??
Het naar je zin hebben juist weer wel..
Ik zou er iedergeval niet van gaan wakker liggen ofzo.. of je populair bent of niet.. dat is echt zonde van je tijd
en toch al vergeten ze ons altijd, we blijven wel een gemis als we er niet zijnquote:
eeeh, wat wil je toevoegen eigenlijk aan alles hier?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:17 schreef cerror het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/135486
Er was leven en god schiep HBB.... dat is dus jouw wereldje.
Waar begon onze kwijlrelatie eigenlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:18 schreef MissHobje het volgende:
Het maakt toch niet uit ofzo ??
Het naar je zin hebben juist weer wel..
Ik zou er iedergeval niet van gaan wakker liggen ofzo.. of je populair bent of niet.. dat is echt zonde van je tijd
Is er iets mis mee??quote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:17 schreef cerror het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/135486
Er was leven en god schiep HBB.... dat is dus jouw wereldje.
Iddquote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:20 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
en toch al vergeten ze ons altijd, we blijven wel een gemis als we er niet zijn![]()
Ik zou het niet weten eigenlijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Waar begon onze kwijlrelatie eigenlijk![]()
Ze wil het van Joey horen, how you dowing?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 04:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
eeeh, wat wil je toevoegen eigenlijk aan alles hier?
Heb nooit gezegd dat ik buiten BB of de mensen die ik hier heb leren kennen op het FOK forum kwam???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |