Goedemorgen, hmmm..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:01 schreef I_doubt het volgende:
Ik ga aan de
En voor degene die ook wil meedrinken, [afbeelding]
een lekkere senseo![]()
Bij het aanschouwen van de gezichten van sommige bewoners die zich over mijn beeldscherm bewegen, besef ik dat het zo slecht nog niet met mij is gesteld.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:05 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ha Muerte, welkom in de bejaardensoos met ons aller vitriooltje
Ik denk dat dat voor de rest van Nederland van toepassing isquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:09 schreef Muerte het volgende:
[..]
Bij het aanschouwen van de gezichten van sommige bewoners die zich over mijn beeldscherm bewegen, besef ik dat het zo slecht nog niet met mij is gesteld.
cynische tante ben jijquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:07 schreef I_doubt het volgende:
Ik denk dat het een cruciale fout is van de programmamakers om een stel mensen die al met een voet in hun graf staan mee te laten spelen. Daar is geen vuurwerk van te verwachten
En ook een masker voor Bonniequote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:11 schreef I_doubt het volgende:
We kunnen natuurlijk een masker voor Vitriooltje Holt over de schutting gooien.
Als ze die opzet gaan de kijkcijfers met sprongen omhoog
5-6 en de Big Boss is er.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:12 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen![]()
Hoeveel zijn er al wakker?
Mag, hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:13 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Mijn normale ochtendgemopper![]()
Stereotomy![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:14 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben ervandoor, trouwens, veel plezier!
Dan zie ik ons allerliefste regenwormpje toch echt wel weer terugkomenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Owjeee een oude Lieske
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |