Heb genoeg over raakt nooit op hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jijwat af zeg
hoeveel heb je er nog over? Zijn ze al niet op?
Kan nooit lang meer durenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:13 schreef doka het volgende:
[..]
Nou ja, dan wacht ik wel op mijn meesteresje
Dat komt ervan, iedereen wacht op iedereen om het op te richten. Moet je ook maar niet zo populair zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet dat die er nog niet is
![]()
Lijkt me best interessant, eigenlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:16 schreef cuall het volgende:
[..]
kijk dat willen we niet, een heel acceptabel argument
![]()
Scheelt als je de topics pas achteraf naleest, dan heeft reageren weinig zin als de SC alweer 5 topics verder is.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet zo goed in lurken, ik wil ook reageren en dan gaat het tempo van lezen al snel naar beneden
![]()
http://bb.florisd.nl/quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kut...Waar kan je die streams bekijken?
Alleen de Garnier streams en de streamgate doen het.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik krijg ze hier niet eens geopend...
Precies! Jij snapt me!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet zo goed in lurken, ik wil ook reageren en dan gaat het tempo van lezen al snel naar beneden
![]()
Dat is mijn bijdrage aan jou luiheid...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik moet ook alles zelf doen, he...
Dat moet beide gaan lukken, bedankt meesteresquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:16 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Lekker aan de bar gaan hangen en je eigenste ikkie wezen![]()
![]()
![]()
No thanks.. veel kijkplezier..quote:
Ja heel vaagquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Alleen de Garnier streams en de streamgate doen het.
Nou, daarom gaat 't hier altijd ook zo hard.quote:
Wat moet ik daarmee, A-en-M?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:20 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik heb nog iets gevonden voor je.
[afbeelding]
![]()
Vergeet dezequote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:20 schreef A-en-M het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Nee precies... ik vind het ook heel jammer. De Versatel streams en xs4all streams waren lekker snel en goed, maar nu doodquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja heel vaag
Waarom hebben ze alle andere gates dan opslot gedraaid vraag ik me af
Want als deze gaan bufferen (en Garnier is nog ietsje beter dat Streamgate) dan hebben we geen alternatief
Jij had 't over Monique en neuken!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:20 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nee dat zei ik net al... ze liggen al te slapen.
Maar de verhuizing is dus wel gelukt? Lijkt me wel, wat kan je fout doen met een verhuizing?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:13 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Dat komt later wel....
Eerst maar eens inwerken in je nieuwe baan, dat is veel belangrijker.
Vorig weekend waren wij dus echt kapot na die verhuizing en niet meer laat/vroeg online geweest, dus ik zag je nu online en moest je toch even bedanken was echt superleuk.![]()
Nou, ik wil niet dat Flugeltje boos word hoor, die is heel lief en een top Modje, dus daar moeten we zuinig op zijn en haar zeker niet gaan uitdagenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:17 schreef doka het volgende:
[..]
Lijkt me best interessant, eigenlijk
Als een treinquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou, daarom gaat 't hier altijd ook zo hard.
Had je maar niet tegen me moeten jokken dat je de streams aanhad staan...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Jij had 't over Monique en neuken!
Heel raar idd.....en dood..BEWUST doodgemaakt jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee precies... ik vind het ook heel jammer. De Versatel streams en xs4all streams waren lekker snel en goed, maar nu dood![]()
De bewoners ook, dus dat scheelt alweerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee precies... ik vind het ook heel jammer. De Versatel streams en xs4all streams waren lekker snel en goed, maar nu dood![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:20 schreef A-en-M het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Ik zou niet durven om flugel uit te dagenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou, ik wil niet dat Flugeltje boos word hoor, die is heel lief en een top Modje, dus daar moeten we zuinig op zijn en haar zeker niet gaan uitdagen![]()
Vrouwen!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Had je maar niet tegen me moeten jokken dat je de streams aanhad staan...
Niet dat ik "oude koeien die niet meer loeien" wil oprakelen maar waar is onze aller lieve CW gebleven?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:22 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou, ik wil niet dat Flugeltje boos word hoor, die is heel lief en een top Modje, dus daar moeten we zuinig op zijn en haar zeker niet gaan uitdagen![]()
Whahaha tennisarm van het zwaaien danquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:24 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ik kan niet meer, me armen doen zeer van het zwaaien, me lippen zijn schraal van het zoenen dus voor de mensen die ik Niet persoonlijk heb begroet nog een laatste zwaai en Kiss, enne nix persoonlijks maar als ik zo door ga zit ik tot in de lengte der dagen te zwaaien en zoenen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee Albert bezorgd bij ons, een penthouse kost nogal wat en een all-in kon er net niet vanafquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:15 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hoi hoi Henk en Yolande natuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bevalt jullie kamer een beetje?? komt Bonnie jullie ook je ontbijtje brengen?![]()
Ze mept er dan flink op los, en een stevige ban krijg je opzekerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik zou niet durven om flugel uit te dagen![]()
Flugel is lief, word niet boos en is altijd redelijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:16 schreef cuall het volgende:
[..]
kijk dat willen we niet, een heel acceptabel argument
![]()
Kweeniequote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Niet dat ik "oude koeien die niet meer loeien" wil oprakelen maar waar is onze aller lieve CW gebleven?
That's what all mods are ment to bequote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Flugel is lief, word niet boos en is altijd redelijk
Maandag ff naar de fysioquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahaha tennisarm van het zwaaien dan![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Niet dat ik "oude koeien die niet meer loeien" wil oprakelen maar waar is onze aller lieve CW gebleven?
Hahahahahahaahha, ik ook niet, dit is dan een SC, zoals vaker gememoreerd, dit kan beter een FC genoemd wordenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:19 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Precies! Jij snapt me!
en hallo Arcee, Dizzy lizzy en de rest hellup ik hou het niet meer bij![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou dat ontbijt op bed met Bonnie is anders ook niet allesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:24 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee Albert bezorgd bij ons, een penthouse kost nogal wat en een all-in kon er net niet vanaf![]()
![]()
![]()
Vreemd....ze is dus ECHT weggegaan sinds die issue dat BB5 voortijdig dicht zou gaan?quote:
Hahaha... je bent het echt vergeten????quote:
Neuje, daar wittikniks van.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Da's heel Brabants, hoor.
Dat realiseer je toch wel, he?
Laatste onbevestigte bericht is dat ze nu mod bij MediaWatjes isquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vreemd....ze is dus ECHT weggegaan sinds die issue dat BB5 voortijdig dicht zou gaan?
volgens mij wel en ze hebben geen telefoonnummer van haarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vreemd....ze is dus ECHT weggegaan sinds die issue dat BB5 voortijdig dicht zou gaan?
Yep, ze meende het dus echt helaasquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
D02 zijn geheugen is niet al te best meer.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:28 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hahaha... je bent het echt vergeten????
vorige keer was je in smile gebarentaal aan het (tikken) nu heb ik het smilie woordenboek gevonden.![]()
Ahh..het scanman systeem dus (die zit daar nu ook)quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Laatste onbevestigte bericht is dat ze nu mod bij MediaWatjes is
Echt heel jammerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
volgens mij wel en ze hebben geen telefoonnummer van haar
heeft scanman haar gerecruteerdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is ondertussen alweer terug heb ik begrepen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ahh..het scanman systeem dus (die zit daar nu ook)
Gruwelijk jammer, ze was echt topquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Yep, ze meende het dus echt helaas![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die post inmiddels weer op dit forum, elders.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |