Jep ik kon er ook al niet om lachen evenmin als al die andere "grapjes" die ik al voorbij heb zien gaan hierquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:09 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dag lieverdjeBen je er klaar voor
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Zei ze met trots...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:09 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Lukt best hoor... als je een beetje kunt snellezen en snelscrollen.
hier spreekt een ervaren BB5/HBB lurker
Drivers van je soundcard niet beschikbaar of doet ie het gewoon helemaal niet?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
NogalHij plaatste namelijk ook een linkje waarop het huzarenlied is te horen, maar is niet aan mij besteed, heb geen geluid.
Hoi Dizzy en Arliatorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:09 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Gaat zeker goed, weer meer dan 200 posts erbijquote:
Ja, meesteres, zeker meesteresquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:09 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Monique Sluyter en Bart zijn nu net wakker en het ziet er naar uit dat die zo een flinke wip gaan maken dusse...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Liggen ze allemaal te maffen?
Oh...Ik bedoel...
Ja, da's inderdaad jammer, ja...
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Drivers van je soundcard niet beschikbaar of doet ie het gewoon helemaal niet?
En we gaan maar doorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gaat zeker goed, weer meer dan 200 posts erbij![]()
![]()
![]()
Mijn idee, ben bijna een week niet online geweest (op mijn ene post na op donderdag) maar als je dat allemaal moet teruglezen..... pfffffffffffquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:07 schreef cuall het volgende:
Er zijn aardig wat topics volgeschreven zeg, dat kan ik echt niet allemaal gaan teruglezen![]()
Heb je ook de hele dag gekeken dan vanaf 07:30?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:57 schreef ALTER-EGO het volgende:
Goedenacht!
Wat een saaie boel daar in HBB met een stel overjarige zombies die al naar bed zijn...
Nu ff tegen morwenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:10 schreef doka het volgende:
[..]
Heb je het nou tegen mij () of tegen Morwen (
)?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Daar gaat je fanclub in wording
Cuall the know it all loopt niet meer bij
![]()
Waar vind ik de streams?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kut...Waar kan je die streams bekijken?
Okee, denk dat Flugel boos gaat wordenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet dat die er nog niet is
![]()
Dat komt later wel....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:08 schreef Arliator het volgende:
[..]
Soms moet je doen wat je gevoel ingeeft, en dat heb ik gedaan, en ik ben heb er nog steeds geen spijt van!!Het kan nog een vervolg krijgen, als het aan mij ligt, maar dat zal de tijd leren. Voorlopig ben ik druk, druk, druk met mijn nieuwe baan, cursussen, instructies, ideeen uitwisselen, kennismaken met nieuwe collega's. Dus ik ben blij als ik gewoon thuis ben
![]()
Waarom koop je deSC krant nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Praat jij me dan ff vlug bij, jij woont tegenwoordig toch hier
![]()
![]()
Je kent me toch slecht Dot-je...quote:
Ja, de HBB'ers gaan goed.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gaat zeker goed, weer meer dan 200 posts erbij![]()
![]()
![]()
Als ik morgen de middag en de avond bij heb gelezen ben jij de eerste die het hoortquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Praat jij me dan ff vlug bij, jij woont tegenwoordig toch hier
![]()
![]()
Ja, maar ik ben niet zo goed in lurkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:09 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Lukt best hoor... als je een beetje kunt snellezen en snelscrollen.
hier spreekt een ervaren BB5/HBB lurker
Zoek even op Google naar Hotel Big Brother...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kut...Waar kan je die streams bekijken?
Hoi hoi Dizzyquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:09 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Hoi hoi Henk en Yolande natuurlijkquote:
Ik moet ook alles zelf doen, he...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:14 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zoek even op Google naar Hotel Big Brother...
±P
We Love Cuallquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet zo goed in lurken, ik wil ook reageren en dan gaat het tempo van lezen al snel naar beneden
![]()
We doen hard ons bestquote:
Jijquote:
Lekker aan de bar gaan hangen en je eigenste ikkie wezenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, meesteres, zeker meesteres![]()
Wat moet ik doen, meesteres![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is jammer, maar dat echte huzarenlied is ook niet echt leuk alleen maar iets om trots op te zijn dat je erbij hebt gezeten, Zandhazen hebben dat niet zo sterk denk ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
NogalHij plaatste namelijk ook een linkje waarop het huzarenlied is te horen, maar is niet aan mij besteed, heb geen geluid.
Hee Henk!! Huzaar, bijna echte man!!!!quote:
Heb het vanaf een uur of één vanmiddag grotendeels op stream (op achtergrond) gevolgd... tot voor 23:45 was het idd niet saai.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je ook de hele dag gekeken dan vanaf 07:30?
Er was op een dag meer aktie dan BB5 in een week.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik moet ook alles zelf doen, he...
dusquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Okee, denk dat Flugel boos gaat worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |