Ja, de HBB'ers gaan goed.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gaat zeker goed, weer meer dan 200 posts erbij![]()
![]()
![]()
Als ik morgen de middag en de avond bij heb gelezen ben jij de eerste die het hoortquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Praat jij me dan ff vlug bij, jij woont tegenwoordig toch hier
![]()
![]()
Ja, maar ik ben niet zo goed in lurkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:09 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Lukt best hoor... als je een beetje kunt snellezen en snelscrollen.
hier spreekt een ervaren BB5/HBB lurker
Zoek even op Google naar Hotel Big Brother...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kut...Waar kan je die streams bekijken?
Hoi hoi Dizzyquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:09 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dag lieverdjeBen je er klaar voor
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Hoi hoi Henk en Yolande natuurlijkquote:
Ik moet ook alles zelf doen, he...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:14 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zoek even op Google naar Hotel Big Brother...
±P
We Love Cuallquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet zo goed in lurken, ik wil ook reageren en dan gaat het tempo van lezen al snel naar beneden
![]()
We doen hard ons bestquote:
Jijquote:
Lekker aan de bar gaan hangen en je eigenste ikkie wezenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, meesteres, zeker meesteres![]()
Wat moet ik doen, meesteres![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is jammer, maar dat echte huzarenlied is ook niet echt leuk alleen maar iets om trots op te zijn dat je erbij hebt gezeten, Zandhazen hebben dat niet zo sterk denk ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
NogalHij plaatste namelijk ook een linkje waarop het huzarenlied is te horen, maar is niet aan mij besteed, heb geen geluid.
Hee Henk!! Huzaar, bijna echte man!!!!quote:
Heb het vanaf een uur of één vanmiddag grotendeels op stream (op achtergrond) gevolgd... tot voor 23:45 was het idd niet saai.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb je ook de hele dag gekeken dan vanaf 07:30?
Er was op een dag meer aktie dan BB5 in een week.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik moet ook alles zelf doen, he...
dusquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Okee, denk dat Flugel boos gaat worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |