Heb genoeg over raakt nooit op hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jijwat af zeg
hoeveel heb je er nog over? Zijn ze al niet op?
Kan nooit lang meer durenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:13 schreef doka het volgende:
[..]
Nou ja, dan wacht ik wel op mijn meesteresje
Dat komt ervan, iedereen wacht op iedereen om het op te richten. Moet je ook maar niet zo populair zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:11 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet dat die er nog niet is
![]()
Lijkt me best interessant, eigenlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:16 schreef cuall het volgende:
[..]
kijk dat willen we niet, een heel acceptabel argument
![]()
Scheelt als je de topics pas achteraf naleest, dan heeft reageren weinig zin als de SC alweer 5 topics verder is.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet zo goed in lurken, ik wil ook reageren en dan gaat het tempo van lezen al snel naar beneden
![]()
http://bb.florisd.nl/quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kut...Waar kan je die streams bekijken?
Alleen de Garnier streams en de streamgate doen het.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik krijg ze hier niet eens geopend...
Precies! Jij snapt me!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet zo goed in lurken, ik wil ook reageren en dan gaat het tempo van lezen al snel naar beneden
![]()
Dat is mijn bijdrage aan jou luiheid...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik moet ook alles zelf doen, he...
Dat moet beide gaan lukken, bedankt meesteresquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:16 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Lekker aan de bar gaan hangen en je eigenste ikkie wezen![]()
![]()
![]()
No thanks.. veel kijkplezier..quote:
Ja heel vaagquote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Alleen de Garnier streams en de streamgate doen het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |