Ja! Hij had allang binnen moeten zijn, zo'n ouwe manquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
en vergeet onze Gert nietdie moet nog thuiskomen
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:37 schreef Arliator het volgende:
[..]
Morwen!!! The best!!!!!!!!![]()
![]()
(ben je nog steeds dankbaar voor het feit dat je mij een identiteit hebt gegeven
)
Jupsquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heel goedDus Hobje is weer helemaal blij
Ja tis helemaal te gek...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:37 schreef Caesu het volgende:
[..]
ze zijn er alledrie weer. [afbeelding]
Ohhh...kom eens hier en ik geef je een hele dikke knuffel, je bent gewoon te liefquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:39 schreef lovebear het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik er lieverd![]()
![]()
Anders had ik even gedag gezegt![]()
als die nog thuiskomtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:39 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Owja BONG helemaal vergeten, de arme man![]()
![]()
Zouden er ook "geheime missies" zijn misschien?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:40 schreef Foreverblue het volgende:
Bart blijft lang binnen...
Waarom?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
Intussen gaat Pinball op de zwarte lijst![]()
ik heb zo m'n manieren daarvoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jupskei blij enzo
![]()
[..]
Ja tis helemaal te gek...
Had je trouwens wel snel gezien..want ik had je niet eens gesproken..
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ohhh...kom eens hier en ik geef je een hele dikke knuffel, je bent gewoon te lief![]()
He's Back!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:40 schreef Foreverblue het volgende:
Bart blijft lang binnen...
Waarom?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
Intussen gaat Pinball op de zwarte lijst![]()
Zo maar dat is ook een hele toer hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:09 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
Ach Henk, als het je troost ik ben pas bij 52
Maar kan gelukkig snel-lezen, zo klaar
Wat hijgt Bart tijdens het rammen op het toetsenbord??
Jaaaaaaa dat dacht ik alquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:42 schreef Caesu het volgende:
[..]
ik heb zo m'n manieren daarvoor[afbeelding]
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
* geeft een hele dikke knuffel terug![]()
WB Manuquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:42 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben er ook weer
even darten aan het kijken
Moi aussiquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:41 schreef MissHobje het volgende:
LOL ik houd het niet meer bij wie allemaal gedag zegt... het gaat te snel voor moi
Excuus..![]()
en dan vragen doetie 't?quote:
zit je te computeren?quote:
Pittige cursus gehad, veel gezeur van chefs die nog even snel iets geregeld willen hebben voordat ik wegga, veel collega's die steeds somberder gaan kijken omdat ze niet weten hoe ze straks zonder mij moeten gaan werkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
YW
![]()
Alles goed gegaan van de week?
Ook ja... anders zit ik niet op Fokquote:
Wie weet een mailtje van I-doubt dankzij mijn adresjesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
Volgens mij checkt Bart of er mailtjes zijn voor de bewoners? Het ging wel erg snel, weet niet zeker.
Ja bij trubbels zeker >>?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:44 schreef BONG4002 het volgende:
nog een mailadresje:
webredactie@bigbrother.tv
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:44 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben fan aan het worden van Martin Adams en als iemand verteld dat hij wint of verliest word ik boos!!!!!
o das bart natuurlijkquote:
Hij wint, manu, of verliest!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:44 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben fan aan het worden van Martin Adams en als iemand verteld dat hij wint of verliest word ik boos!!!!!
Wickedangel, wat heb jij met een Huzaar?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zag het net op het scherm van Bartquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja bij trubbels zeker >>?daar deed ik gister spammen
![]()
WB Manuquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:42 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben er ook weer
even darten aan het kijken
Whahaha hoeft niet hoor... blijf gewoon lekker zittenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:45 schreef Caesu het volgende:
[..]
o das bart natuurlijk
ben snel weer weg uit 't topic:W
Euhm weg.. saai hele avondquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:45 schreef DaMook het volgende:
Ah dus op bart na (en gert die weg is) slapen ze, saaie boel zeg
Hoi HobjeWaar ben je op irc
Dat weet ik wel zekerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:44 schreef Arliator het volgende:
[..]
Pittige cursus gehad, veel gezeur van chefs die nog even snel iets geregeld willen hebben voordat ik wegga, veel collega's die steeds somberder gaan kijken omdat ze niet weten hoe ze straks zonder mij moeten gaan werken(verzin ik niet, hebben ze echt gezegd) Doet me wel goed dat zoveel mensen mij toch gaan "missen" heb ik toch iets goed gedaan
![]()
Verkeringquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:45 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wickedangel, wat heb jij met een Huzaar?
Hi Manuquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:44 schreef Manu82 het volgende:
Mss mis je mij op MSN (lees: WLM) maar dat heeft met HBB te makenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Euhm weg.. saai hele avond![]()
Heb ook msn hoor![]()
Grijns...
oja hoi![]()
![]()
Wel hoor.. hadden ze die streams maar aan moeten zetten enzoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zag het net op het scherm van Bart
En spammen is niet lief
Vertel esquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hi Manu![]()
Ik zeg niks hoor, zou niet eens meer durven nu![]()
Stoute Hobjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:48 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wel hoor.. hadden ze die streams maar aan moeten zetten enzogister
Hey jij was een lief beertje of was dat in je vorige leven?quote:
Ze is nog druk aan het darten, maar daarna komt ze, online bedoel ikquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zekerLeuk dat je er weer bent! Komt Lizzy ook nog?
Zat je maar te plagen lieverdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hey jij was een lief beertje of was dat in je vorige leven?
Ik zat al te denken...zou het echt zijn aangekomenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:50 schreef Wickedangel het volgende:
Bart lacht bij het mailtje van I Doubt!!!!!!
Oeh, kinkyquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:50 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ze is nog druk aan het darten, maar daarna komt ze, online bedoel ik![]()
Je mag plaats nemen aan de plek waar ze straks haar voeten gaat zetten![]()
(geen flauw idee wat ze bedoelt)
heeft hij serieus een mailtje ontvangen van I_doubt?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:50 schreef Wickedangel het volgende:
Bart lacht bij het mailtje van I Doubt!!!!!!
Ze had ook al de studentenvereniging van Lieske gemaildquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zat al te denken...zou het echt zijn aangekomen![]()
Dat is niet helemaal zekerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
heeft hij serieus een mailtje ontvangen van I_doubt?
Ze heeft er iig eentje gestuurd. Ik meende net te zien dat Bart de mail van de bewoners ging checken, maar weet dat niet zeker.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
heeft hij serieus een mailtje ontvangen van I_doubt?
Pff, ik heb ook met een centurion geredenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Verkering![]()
Hommage aan Bart, hij kreeg in BB1 bezoek van zijn oude dienstmakkers die hem toezongen, weet je nog? Toen Sabine net het huis uit was. Heeft diepe indruk op mij gemaakt![]()
Ze loopt nu naar boven om haar laarzen aan te trekkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Oeh, kinky![]()
![]()
![]()
Zeg maar dat ik er klaar voor ben![]()
![]()
Ws. heeft regie door dat we meekijken op het beeldscherm en daarom zien we dat nu niet meerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze heeft er iig eentje gestuurd. Ik meende net te zien dat Bart de mail van de bewoners ging checken, maar weet dat niet zeker.
Hahha neehoor.. zit wel goedquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mss mis je mij op MSN (lees: WLM) maar dat heeft met HBB te makendusse...ik ben er wel maar ook weer niet enzo
Nu maar even de reactie van haar afwachtenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal zeker
ik had 2 adressen gepost namelijk bewoners@endemol.nl en bhbb2006end@gmail.com
En ze zou die adressen proberen
Tot morgen, Kissa, slaap lekkerquote:
Ze kreeg bezoek idd dus ben erg benieuwd al verwacht ik dat het niet is gelukt (en misschien ook wel, maar dan gewoon filtered door de redactie)quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:54 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nu maar even de reactie van haar afwachten
Ook goeiemorgenquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:54 schreef Wickedangel het volgende:
"Hmmm, die I Doubt is een vreemd type"![]()
[afbeelding]
Zo! Gisteren liep ik in een ander topic ook al een huzaar b.d. tegen het lijf.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:53 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Pff, ik heb ook met een centurion gereden![]()
![]()
![]()
En van de huzaren liedjes achterin de drietonner lig ik nog steeds in een deuk![]()
![]()
![]()
Jammer dat ik niet zo'n liedjes zinger ben en kan ze ook niet onthouden, maar gelachen heb ik zeker in 1977
![]()
![]()
![]()
Cuallquote:
Ja beetje flauw.. dan weetje dat ze dus meelezen als het zo isquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ws. heeft regie door dat we meekijken op het beeldscherm en daarom zien we dat nu niet meer
Maakt niet uit, als je regelmatig gaat mailen kan je ook een "geheimtaal" ontwikkelen, die de redactie niet kan ontcijferen (denkt weer terug aan zijn schooltijd)quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze kreeg bezoek idd dus ben erg benieuwd al verwacht ik dat het niet is gelukt (en misschien ook wel, maar dan gewoon filtered door de redactie)
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:54 schreef Wickedangel het volgende:
"Hmmm, die I Doubt is een vreemd type"![]()
[afbeelding]
Ze lezen meequote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja beetje flauw.. dan weetje dat ze dus meelezen als het zo is![]()
voor de regie.. als je dit leest.. schud is met een camera ( liefst 1 met bart)
Goedenachtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:57 schreef ALTER-EGO het volgende:
Goedenacht!
Wat een saaie boel daar in HBB met een stel overjarige zombies die al naar bed zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |