quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:06 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Doet is rustig allemaal
Ben nog in 62 aan het lezen
Ik ben zo terug, even verder lezen
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha jij bent in mijn ogen geen newbie meer hoor.
Ga maar even lekker achteruit hangen, sluit je ogen, dan fluister ik de naam zachtjes in je oor.quote:
ik heb vanavond al een tijdje gepit naar het schijntquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
Weet ik veel, zit half te pitten hier![]()
![]()
Wat een saaie tozen bende daar![]()
Toch geluktquote:
We hebben niet voor niks een capkelder ingericht in het hotel hequote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
Oh help, de capbrigade is weer op volle sterkte![]()
Sorry voor het dubbelen.
Herkenbaar, zowel het slaapje als de hoestquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:11 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik heb vanavond al een tijdje gepit naar het schijnt. En nu zit ik gvd weer met zo'n hoest waar je iedereen bij omver blaast
![]()
Daar mag ik vast niet komen van mijn moederquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
We hebben niet voor niks een capkelder ingericht in het hotel he
Ga je gang maar hoor. ik blijf wel een tijdje op de achtergrond, geen enkel probleem.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
Oh help, de capbrigade is weer op volle sterkte![]()
Sorry voor het dubbelen.
Jij wel hoor... zolang je je maar als een echte angel gedraagdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar mag ik vast niet komen van mijn moeder![]()
Bart is een slim ventje hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:13 schreef Stereotomy het volgende:
Goddank weet Bart wat alinea's zijn
In de vorm van een glas water en een cd zonder cdspelerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:12 schreef versabommie het volgende:
ZE KRIJGEN DRANK EN MUZIEK!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee joh, ben je gek. Ik ben alleen enthousiast omdat ik een nieuwe fijne hobby heb gevondenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:13 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ga je gang maar hoor. ik blijf wel een tijdje op de achtergrond, geen enkel probleem.![]()
Goed snelle pc ook... dat zie je aan hoe smooth de windows worden verschoven.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:14 schreef Stereotomy het volgende:
Fokking mooie 19" TFT schermen zeg
Harder dan ooit tevorenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
In de vorm van een glas water en een cd zonder cdspeler![]()
Maar ik ben bang dat er water staat in de kelder en dat er ratten ronddolenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jij wel hoor... zolang je je maar als een echte angel gedraagd![]()
![]()
hoest je dalijk niet onze bedden omquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:11 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik heb vanavond al een tijdje gepit naar het schijnt. En nu zit ik gvd weer met zo'n hoest waar je iedereen bij omver blaast
![]()
Alles is goed afgekit... met compleet airco systeem en klimaat beheersingquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar ik ben bang dat er water staat in de kelder en dat er ratten ronddolen![]()
neuh, ik had ff een terugval. Heb het overgehouden aan bb5quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
In de vorm van een glas water en een cd zonder cdspeler![]()
hier ook nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Herkenbaar, zowel het slaapje als de hoestHet wil niet echt weggaan die verkoudheid helaas
![]()
Nou ja, zolang we daar niet in een donker hol zitten, kom ik wel effe buurten.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Alles is goed afgekit... met compleet airco systeem en klimaat beheersing
Moet je juist doorgaan, wordt alleen maar leuker en ik heb er geen probleem mee om eens iets niet op het forum te plaatsen, anderen moeten ook een kans krijgen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee joh, ben je gek. Ik ben alleen enthousiast omdat ik een nieuwe fijne hobby heb gevonden![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:16 schreef lovebear het volgende:
[..]
hoest je dalijk niet onze bedden om![]()
Jij kan straks een zwart busje voor je deur vewachten, maar mannen in zwarte pakken, luidsprekertje in de oor en een zonnebril op uit springen. Het laatste wat je ziet voordat ze een zak over je kop trekken en je het busje insleuren zijn de woorden ende en molquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:17 schreef BONG4002 het volgende:
Even 2 opties om de bewoners te kunnen bereiken (mogelijk) zonder filter:
bewoners@endemol.nl
bhbb2006end@gmail.com
Ter uwer info![]()
Ik ook niet... be our guestquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:18 schreef Muerte het volgende:
[..]
Moet je juist doorgaan, wordt alleen maar leuker en ik heb er geen probleem mee om eens iets niet op het forum te plaatsen, anderen moeten ook een kans krijgen.![]()
Tan en Ing agreequote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:20 schreef Stereotomy het volgende:
Ik mis Tan, ik mis Ing, ik mis Channie
Eigenlijk zie ik liever drie of vier beetje dezelfde caps dan helemaal geen. Dus ga jij ook vooral lekker doorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:18 schreef Muerte het volgende:
[..]
Moet je juist doorgaan, wordt alleen maar leuker en ik heb er geen probleem mee om eens iets niet op het forum te plaatsen, anderen moeten ook een kans krijgen.![]()
Spannendquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jij kan straks een zwart busje voor je deur vewachten, maar mannen in zwarte pakken, luidsprekertje in de oor en een zonnebril op uit springen. Het laatste wat je ziet voordat ze een zak over je kop trekken en je het busje insleuren zijn de woorden ende en mol![]()
Busje komt zoquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jij kan straks een zwart busje voor je deur vewachten, maar mannen in zwarte pakken, luidsprekertje in de oor en een zonnebril op uit springen. Het laatste wat je ziet voordat ze een zak over je kop trekken en je het busje insleuren zijn de woorden ende en mol![]()
worden getestquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:17 schreef BONG4002 het volgende:
Even 2 opties om de bewoners te kunnen bereiken (mogelijk) zonder filter:
bewoners@endemol.nl
bhbb2006end@gmail.com
Ter uwer info![]()
Is geweestquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:20 schreef Stereotomy het volgende:
Ik mis Tan, ik mis Ing, ik mis Channie
Gezellig... zal zorgen dat dequote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou ja, zolang we daar niet in een donker hol zitten, kom ik wel effe buurten.
Van alles behalve dit, ik zat net te kijken of mijn plant aan het groeien was en kan een lichte opwinding niet ontkennenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Van wie krijg jij een harde dan?![]()
Ik lees mee, dat weet je hè?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
Eigenlijk zie ik liever drie of vier beetje dezelfde caps dan helemaal geen. Dus ga jij ook vooral lekker door![]()
Had ik het maar bedachtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Spannend![]()
![]()
Zal niet best wezen haha
Wel leuk bedacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |