Duurde lang voordat iemand een nieuwe opende... dan ik maar weerquote:
Ik opende eentje, maar jij was eerderquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Duurde lang voordat iemand een nieuwe opende... dan ik maar weer
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik opende eentje, maar jij was eerder![]()
wij vertrouwen jou volkomen in dezequote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb de eer aan jou gelatenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik zal hem bewarenquote:
Daar ben ik helemaal blij omquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:00 schreef I_doubt het volgende:
[..]
wij vertrouwen jou volkomen in deze![]()
Ik vind het echt eng hoor, best wel lullig voor haar, maar ik dacht vanavond toen ik zatquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:00 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Dit is echt erg.
Die is al dood, alleen weet ze het zelf nog niet.![]()
Lief van jequote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:01 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik heb de eer aan jou gelaten![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:02 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hell yeah Monique in der nachtjapon![]()
En Bart zit te typerenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:02 schreef I_doubt het volgende:
Twaalf uur en de bejaardensoos ligt al weer op een oor
Dan moeten we er hier maar weer zelf een feest van maken... zoals voordat HBB begonquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:02 schreef I_doubt het volgende:
Twaalf uur en de bejaardensoos ligt al weer op een oor
Als ik moest kiezen tussen Man met grootste penis zoekt vriendin en jou is het antwoord verrassend.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:02 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Daar ben ik helemaal blij om![]()
Alleen in deze zeker?
En zo is hetquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan moeten we er hier maar weer zelf een feest van maken... zoals voordat HBB begon![]()
Glas heffen naar je mond vergt veel energiequote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Koken... wijn drinken... boek lezen.... pffffffff zwaar![]()
Ooow? Dus ik kan Bart een mailtje sturen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:03 schreef BONG4002 het volgende:
Oja, voor degene die het gemist hebben: Je kan de bewoners ws. rechtstreeks mailen ipv via het adres hotel@hotelbigbrother.nl (want dat word gefilterd) via bewoners@endemol.nl
Dat hoorde ik Bart even terug op de avond nl. zeggen
Als het goed is wel, 100% garantie kan ik niet gevenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:05 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ooow? Dus ik kan Bart een mailtje sturen?![]()
Hahaha zeg het maarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:05 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen tussen Man met grootste penis zoekt vriendin en jou is het antwoord verrassend.![]()
Slaap lekker Rosequote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:05 schreef D.Rose het volgende:
ik ben er ook vandoor
voor de mensen die ook (zo) gaan slapen, welterusten
voor de mensen die verder Fokken, veel plezier
Slaap lekker Rosequote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:05 schreef D.Rose het volgende:
ik ben er ook vandoor
Neequote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lief van je![]()
Heb je eigelijk ooit wel eens een SC geopend?![]()
Doet is rustig allemaalquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh neeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!
Henk![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:05 schreef D.Rose het volgende:
ik ben er ook vandoor
Trusten Rosequote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:05 schreef D.Rose het volgende:
ik ben er ook vandoor
Schrijf dan gelijk ff erbij dat die bakkebaarden echt te groot zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:05 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ooow? Dus ik kan Bart een mailtje sturen?![]()
Hahaha jij bent in mijn ogen geen newbie meer hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:06 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Neeik laat dat altijd aan jullie over, omdat ik " hoe zegt Cuall dat ook alweer " een newbie
ben,en meestal heb jij of iemand anders het al gedaan
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:05 schreef D.Rose het volgende:
ik ben er ook vandoor
Weet ik veel, zit half te pitten hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |