quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
* geeft een hele dikke knuffel terug![]()
WB Manuquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:42 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben er ook weer
even darten aan het kijken
Moi aussiquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:41 schreef MissHobje het volgende:
LOL ik houd het niet meer bij wie allemaal gedag zegt... het gaat te snel voor moi
Excuus..![]()
en dan vragen doetie 't?quote:
zit je te computeren?quote:
Pittige cursus gehad, veel gezeur van chefs die nog even snel iets geregeld willen hebben voordat ik wegga, veel collega's die steeds somberder gaan kijken omdat ze niet weten hoe ze straks zonder mij moeten gaan werkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
YW
![]()
Alles goed gegaan van de week?
Ook ja... anders zit ik niet op Fokquote:
Wie weet een mailtje van I-doubt dankzij mijn adresjesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
Volgens mij checkt Bart of er mailtjes zijn voor de bewoners? Het ging wel erg snel, weet niet zeker.
Ja bij trubbels zeker >>?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:44 schreef BONG4002 het volgende:
nog een mailadresje:
webredactie@bigbrother.tv
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:44 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben fan aan het worden van Martin Adams en als iemand verteld dat hij wint of verliest word ik boos!!!!!
o das bart natuurlijkquote:
Hij wint, manu, of verliest!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:44 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben fan aan het worden van Martin Adams en als iemand verteld dat hij wint of verliest word ik boos!!!!!
Wickedangel, wat heb jij met een Huzaar?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zag het net op het scherm van Bartquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja bij trubbels zeker >>?daar deed ik gister spammen
![]()
WB Manuquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:42 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben er ook weer
even darten aan het kijken
Whahaha hoeft niet hoor... blijf gewoon lekker zittenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:45 schreef Caesu het volgende:
[..]
o das bart natuurlijk
ben snel weer weg uit 't topic:W
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |