Nee hoor hoefd niet lieverdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:19 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik ga wel ff ergens anders slapen heb je er geen last van lieverd (stel je voor ik zou je uit je slaap houden
)
quote:
Btje 24 achtigquote:
Dan maar hopen dat ze je IP niet terugtracenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Btje 24 achtig
En nee, liever geen zwarte busjes hier
Had je al een mail verzonden naar mijn adressen die ik gaf?quote:
Dan is het goedquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:22 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee hoor hoefd niet lieverd![]()
![]()
Vind erg leuk met jou op de kamer.
En slaap toch als een beer![]()
Gezellig... nu nog? Echt een nachtdier jij hequote:
Ja, maar nog niets terugquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Had je al een mail verzonden naar mijn adressen die ik gaf?
Veel plezier trouwens![]()
"i am invincible!"quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat ze je IP niet terugtracen
Wie zijn dat in Godesnaamquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
Mick Harren? Quincy? Beetje tweede signatuur hè, die gasten?
Nergens... wordt opgeslagen op de pc daar.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
[afbeelding]
Heeft iemand enig idee waar Bart dit post?
Iig geen foutmelding met beide adressen dat het niet bestaat dus mailtje moet ergens zijn belandquote:
Dit is natuurlijk wel een uitdaging voor de hackers, als deze adressen wel worden gecensureerd, kijken of je pc daar kan overnemen.quote:
nee..viola eet geen varkensvlees....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
Hahaha, Bartje heeft 't over de zogenaamd vegetarische Viola die hamburgers wegwerkt: "Tsja, wie kun je dan nog vertrouwen?"
Zit ws. een zeer zware codering en Security op, daar kom je niet in reken maarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:26 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk wel een uitdaging voor de hackers, als deze adressen wel worden gecensureerd, kijken of je pc daar kan overnemen.(ik heb een keer niet teruggelezen, dus ik weet niet of dit al geopperd is)
Volgens mij is die Mick een André Hazes wannabe. Die Quincy zou ook een zanger kunnen zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wie zijn dat in GodesnaamDie tweede zegt me in de verte wel iets.....
is geloof ik een dagboek wat hij bijhoudquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
[afbeelding]
Op het HBB netwerk en het is daarom ook toegankelijk voor BB om geheel of gedeeltelijk gebruikt te worden op de HBB site.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:26 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk wel een uitdaging voor de hackers, als deze adressen wel worden gecensureerd, kijken of je pc daar kan overnemen.(ik heb een keer niet teruggelezen, dus ik weet niet of dit al geopperd is)
Quincy Trustfull? (weet niet of je het zo schrijft)quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
Mick Harren? Quincy? Beetje tweede signatuur hè, die gasten?
Ik ga maar eens Googelen, kijken of ik ff lekker kan schrikkenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Volgens mij is die Mick een André Hazes wannabe. Die Quincy zou ook een zanger kunnen zijn.
Merciquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:27 schreef Muerte het volgende:
[..]
Op het HBB netwerk en het is daarom ook toegankelijk voor BB om geheel of gedeeltelijk gebruikt te worden op de HBB site.
Nee hoor op een netwerk hd, zodat ook BB er gebruik van kan maken.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nergens... wordt opgeslagen op de pc daar.
De een is een beginnend Amsterdamse kroeg zanger en de ander een kamper zanger, of andersom kan ookquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wie zijn dat in GodesnaamDie tweede zegt me in de verte wel iets.....
Hoi hoi Arliatorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:26 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:29 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nee hoor op een netwerk hd, zodat ook BB er gebruik van kan maken.
Hallo WA!!! Je bent er ook weer! Ik ook, al had ik nog zo gezegd van niet, maar ja, het blijft toch kriebelen he, komt allemaal door julliequote:
Heeeeeej Arliatorrrr... daar istie weer hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:28 schreef Arliator het volgende:
[..]
Quincy Trustfull? (weet niet of je het zo schrijft)
Hej lieve Hobjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:30 schreef MissHobje het volgende:
Ik heb vandaag niet eens gekeken ( erg he )![]()
Ik heb een trauma van die zaagmolen fabriek van vanacht![]()
MissHobjequote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:30 schreef MissHobje het volgende:
Geef ons maar weer de schuldquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:29 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hallo WA!!! Je bent er ook weer! Ik ook, al had ik nog zo gezegd van niet, maar ja, het blijft toch kriebelen he, komt allemaal door jullie![]()
Denk ik ook, maar geen security zo goed of het valt te hacken, ze komen ook in het pentagonquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zit ws. een zeer zware codering en Security op, daar kom je niet in reken maar
Nopequote:
Hobjeeeeeequote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:30 schreef MissHobje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |