Nee hoor hoefd niet lieverdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:19 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik ga wel ff ergens anders slapen heb je er geen last van lieverd (stel je voor ik zou je uit je slaap houden
)
quote:
Btje 24 achtigquote:
Dan maar hopen dat ze je IP niet terugtracenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Btje 24 achtig
En nee, liever geen zwarte busjes hier
Had je al een mail verzonden naar mijn adressen die ik gaf?quote:
Dan is het goedquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:22 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee hoor hoefd niet lieverd![]()
![]()
Vind erg leuk met jou op de kamer.
En slaap toch als een beer![]()
Gezellig... nu nog? Echt een nachtdier jij hequote:
Ja, maar nog niets terugquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Had je al een mail verzonden naar mijn adressen die ik gaf?
Veel plezier trouwens![]()
"i am invincible!"quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat ze je IP niet terugtracen
Wie zijn dat in Godesnaamquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:22 schreef Wickedangel het volgende:
Mick Harren? Quincy? Beetje tweede signatuur hè, die gasten?
Nergens... wordt opgeslagen op de pc daar.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
[afbeelding]
Heeft iemand enig idee waar Bart dit post?
Iig geen foutmelding met beide adressen dat het niet bestaat dus mailtje moet ergens zijn belandquote:
Dit is natuurlijk wel een uitdaging voor de hackers, als deze adressen wel worden gecensureerd, kijken of je pc daar kan overnemen.quote:
nee..viola eet geen varkensvlees....quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
Hahaha, Bartje heeft 't over de zogenaamd vegetarische Viola die hamburgers wegwerkt: "Tsja, wie kun je dan nog vertrouwen?"
Zit ws. een zeer zware codering en Security op, daar kom je niet in reken maarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:26 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk wel een uitdaging voor de hackers, als deze adressen wel worden gecensureerd, kijken of je pc daar kan overnemen.(ik heb een keer niet teruggelezen, dus ik weet niet of dit al geopperd is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |