quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:30 schreef MissHobje het volgende:
Ik heb vandaag niet eens gekeken ( erg he )![]()
Ik heb een trauma van die zaagmolen fabriek van vanacht![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:00 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Dit is echt erg.
Die is al dood, alleen weet ze het zelf nog niet.![]()
Ja maar het Pentagon is wel wat boeiender om in te breken dan BB denk ikquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:31 schreef Arliator het volgende:
[..]
Denk ik ook, maar geen security zo goed of het valt te hacken, ze komen ook in het pentagon
Net was er niemand aanwezig om hem te woord te staan waarschijnlijk.quote:
Tja, onkruid vergaat niet he?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heeeeeej Arliatorrrr... daar istie weer hoor
Dat is de vrouw van een vroeger bekende voetballerquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:28 schreef Arliator het volgende:
[..]
Quincy Trustfull? (weet niet of je het zo schrijft)
Ja dat heeft Caesu spontaan gefixtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hobjeeeeee
Heeeej je avater beweegt weer (een beetje)![]()
Dank je wel, nu weet ik waardoor het komt, ik zal hem gelijk een mail schrijvenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Geef ons maar weer de schuldOf nee, weet je wat: allemaal Menno's schuld natuurlijk.
Ja zaten aan dequote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Net was er niemand aanwezig om hem te woord te staan waarschijnlijk.
Nou en of, vooral wat er daarna komt!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja maar het Pentagon is wel wat boeiender om in te breken dan BB denk ik
Zitten we echt op te wachtenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:33 schreef Morwen het volgende:
[afbeelding]
Quincy Smolders:
- CV -
Ok dan![]()
Dan stoppen er echt zwarte busjes voor je deurquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:34 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nou en of, vooral wat er daarna komt!![]()
Als je jou pakken dan ben je behoorlijk de aap jaquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:34 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nou en of, vooral wat er daarna komt!![]()
Nog boeiender dan dit? Kan me niet voorstellen.......quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja maar het Pentagon is wel wat boeiender om in te breken dan BB denk ik
Ehh...zou je denken?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan stoppen er echt zwarte busjes voor je deur![]()
Precies en dat is veel te belangrijk natuurlijk. Je laat jequote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dan stoppen er echt zwarte busjes voor je deur![]()
Heel goedquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:34 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja dat heeft Caesu spontaan gefixt![]()
Lief hehij had het gelezen van die verlinker enzo
![]()
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als je jou pakken dan ben je behoorlijk de aap ja![]()
(als je dat bedoeld)
ze zijn er alledrie weer.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:34 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja dat heeft Caesu spontaan gefixt![]()
Lief hehij had het gelezen van die verlinker enzo
![]()
Morwen!!! The best!!!!!!!!quote:
en vergeet onze Gert nietquote:
Zeg hoeveel treden moet die arme koe wel niet vallen zegquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:37 schreef Caesu het volgende:
[..]
ze zijn er alledrie weer. [afbeelding]
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Precies en dat is veel te belangrijk natuurlijk. Je laat jetoch niet staan omdat Bart een praatje wil komen maken
![]()
Geef mij de vrouwelijke quincy dan maar......quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:33 schreef Morwen het volgende:
[afbeelding]
Quincy Smolders:
<knip>
Ok dan![]()
Sympathiek! Nou, dat is tenminste wátquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:37 schreef Morwen het volgende:
[afbeelding]
Mick Harren:
De sympathieke zanger “ Mick Harren “ komt binnenkort met zijn debuutalbum “Good Things” en geeft daar direct zijn visitekaartje mee af. En wat voor één!
Mja![]()
Owja BONG helemaal vergeten, de arme manquote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
en vergeet onze Gert nietdie moet nog thuiskomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |