oftewel een plaats waar mensen elkaar ontmoeten, en waar je gezelschap vindt. Dat betekent dus dat deze nieuwe slowchat voor iedereen toegankelijk is, en niet alleen toebehoort aan de oude 'kliek' . Gewoon gezellig met elkaar kletsen dus met ruimte voor ieders bijdrage. En ook met nadruk op gezellig, het bashen, klagen en zeuren behoort tot de verleden tijd. Ook gaan we strenger letten op postopkrikken, en daar gaan we ook op modereren. Dit zal dus een plek zijn waar je ook regelmatig de modjes tegenkomt. Voor pronken met postaantallen hebben we een apart topic lopen, dus ook dat is absoluut niet gewenst.quote:U hebt gezocht op lounge:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
lounge (de ~ (m.), ~s)
1 hal van een hotel => lobby
2 gezelschapszaal op een boot
Nou, briljant, ach, misschien wel jaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maar jij bent ook briljant natuurlijk.
Wat een egostrelerij weer.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nou, briljant, ach, misschien wel ja
Je dacht dat je een TO-ban had wegens spemmen in het postingstopic?quote:
Nee hoor, ik spem nooit, dus ik mag lekker alles.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je dacht dat je een TO-ban had wegens spemmen in het postingstopic?
Als ik je hulp ergens nodig heb vraag ik het je wel.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:21 schreef Renesite het volgende:
Ik dacht, ik help B.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik spem nooit, dus ik mag lekker alles.![]()
Ze vinden me allemaal lief.op een paar na, maar dat zijn zeurkousen
HELP KEREL HELPquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als ik je hulp ergens nodig heb vraag ik het je wel.![]()
Ik kan niet eens meer editte, zeik blauwe.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:23 schreef es70 het volgende:
Mocht ff duren, maar nu hebben we dan ook wél een geweldige OP.
spelbrekerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:21 schreef Renesite het volgende:
Ik dacht, ik help B.
Wat moet ik promoten dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:25 schreef Jaguarized het volgende:
@Godlike02
Ik mag toch aannemen dat je dit topic wel bent gaan promoten in de crewfora he?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:25 schreef Jaguarized het volgende:
@Godlike02
Wat een welkom, wat een welkomquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gezellig dat je ook vaker komet melis
Iedereen kent het al hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:25 schreef Jaguarized het volgende:
@Godlike02
Ik kom wel eens in je profiel hoor, gaat net zo makkelijk als dat knopje daar rechts.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nu wel
[[url=http://img.photobucket.com/albums/v608/D8D8D8D8/invoeren.jpg]afbeelding][/url]
Nu snap je het wel na 2 keer lezen.quote:
Nou ik snap nog steeds niet waarom dit topic daar moet staan of wat daar de grap van isquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nu snap je het wel na 2 keer lezen.![]()
Laat dan maar.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nou ik snap nog steeds niet waarom dit topic daar moet staan of wat daar de grap van is
Ieuw, je komt dáárinquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik kom wel eens in je profiel hoor, gaat net zo makkelijk als dat knopje daar rechts.![]()
Sorry.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Ieuw, je komt dáárin. Ik had niet verwacht dat je zo vrijpostig zou zijn....
*Illusie armer is, dacht dat jij een net meisje was*
Dat valt me dan weer alles meequote:
En er is alweer een quote verklootquote:
En waarom zouden we jou op je woord gelovenquote:
omdat ik (bijna) altijd de waarheid spreekquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:38 schreef es70 het volgende:
[..]
En waarom zouden we jou op je woord geloven.
Je vindt haar niet wijs genoeg?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weet ik , maar moet es toch wat wijs maken![]()
Bijna is niet altijd...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
omdat ik (bijna) altijd de waarheid spreek
Goed hequote:
quote:Of zoals Maikuuul zou zeggen: Ta_T![]()
Waarom denk je dat er opeens zoveel blauwen warenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:25 schreef Jaguarized het volgende:
@Godlike02
Dat zou ook vast niet altijd gewaardeerd worden, de waarheidquote:
daarom juistquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zou ook vast niet altijd gewaardeerd worden, de waarheid.
we zijn gedwongen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:42 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Goed he![]()
[..]Maikuul
[..]
Waarom denk je dat er opeens zoveel blauwen waren
en dat pistool wil graag weer eens vuren hequote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:01 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Inderdaad. En buzzeer met een pistool op je slaap is natuurlijk niet dat gene wat je wil
Wie weet.....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:02 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en dat pistool wil graag weer eens vuren he
Gaan we cowboy en indiaantje spelen ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:02 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en dat pistool wil graag weer eens vuren he
patatje met en een frikandel speciaalquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:06 schreef Jaguarized het volgende:
Wat heb je gesnacked?
jaquote:
Gluten allergiequote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:36 schreef Sjowhan het volgende:
Waarom mag je zusje 't niet?
(en btw, ff terug omdat er reclame is)
Hoor ik daar zusje?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja
hier thuis nooit wat in de vriezer
En áls we het zouden hebben zou ik het niet mogen frituren omdat mn zusje het niet mag
Ah, wel lastig dat je dan niet helemaal niet mag frituren thuisquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
Gluten allergie
en een soort van verplicht dieet![]()
quote:
Foto?quote:
Die kou was wel ff lekkerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ah, wel lastig dat je dan niet helemaal niet mag frituren thuis
Steeds die kou in sukt ook namelijk..
Oh.. reclame over, nu weer film
niet digitaalquote:
Inscannen dan of maken.quote:
tsskquote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
tssk
geloof me maar, je wilt dr niet
Hey modje. No problemo.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:51 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hey JaguarizedNog bedankt voor je kaart uit New York
Ja hey ik probeer ook wat.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:01 schreef Jaguarized het volgende:
Jag wil een vriendin.Neucken komt later.
Dat is leuk om te horen.quote:
Trusten Speedy!quote:
Ow je bent weer terug in Nederland? Zeg, als je weer eens gaat neem dan eens contact met me opquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat is leuk om te horen.Je moet er echt eens heen gaan. In TRV in het NYC topic staat een verslagje compleet met kostenplaatje.
Ik ben sinds 2 januari weer terug.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ow je bent weer terug in Nederland? Zeg, als je weer eens gaat neem dan eens contact met me op
Hmmquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ben sinds 2 januari weer terug.Ik ga zeker nog eens terug, ik heb de helft nog niet gezien!
New York City part XXV of via de weblog.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
HmmIk heb er zeker interesse in
Waar in New York was je precies? Of geef anders het linkje van je verslag maar.
Gaaf. Ik ga hem even doorlezenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
New York City part XXV of via de weblog.
Het kan zijn dat er in het vorige deeltje nog een verslagje staat maar ik meende van niet.Ik zat in het Hostelling International New York. Een hostel op 103rd Str en Amsterdam in de Upper West Side. Ik had gedacht dat het tegen zou vallen qua afstand maar in minder dan 15 minuten ben je op Times Square.
Die met die vrouw die ineens rechtsaf gaat?quote:
Ga met je muis naar de rechterbovenkant van je schermquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die met die vrouw die ineens rechtsaf gaat?
Briljant is die!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ga met je muis naar de rechterbovenkant van je scherm
Yup. Gelezen. Prachtig, je leeft echt mee in je postsquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Briljant is die!Ik heb het laatste deel van het verslag zojuist in het NYC topic gemikt.
he!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:07 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized doet licht uit![]()
Tot morgen
* DutchTrain doet gordijnen openquote:Op zaterdag 14 januari 2006 07:24 schreef melismay het volgende:
* melismay doet licht aan
Goedemorgen
Buiten is het +0,4 , binnen is het 17,1quote:Op zaterdag 14 januari 2006 07:55 schreef melismay het volgende:
Misschien kun je die gordijnen beter dicht laten, het is namelijk echt veel en veel te koud
Toen ik op stond was de maan zo fel dat ik dat door mijn gordijnen heen zagquote:Op zaterdag 14 januari 2006 08:16 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Buiten is het +0,4 , binnen is het 17,1
Maar het uitzicht op de zonsopkomst is bij mij een reden om de gordijnen open te doen:
[afbeelding]
sorry hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Tot nu toe vind ik de dag nog maar saai.
hoe komt dat danquote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:48 schreef melismay het volgende:
Ik weet nu al dat deze dag te kort zal zijn
In t winkelcentrum? leukquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:26 schreef _moder8or_ het volgende:
Goedenmorgen. Zometeen naar de winkels om een paar mooie shots te maken (foto's)
aaaaw, en dat vind je erg?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:30 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik ookmaar ik heb dan ook geen bijbaantje
![]()
Je mag de mijne wel hoor, dat 48 uur per week werken breekt me een beetje opquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:32 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Aangezien m,n ouders me financieel niet ontzettend helpen wel ja![]()
Goedenmorgenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 07:43 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
* DutchTrain doet gordijnen open
Goedemorgen
Jagquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Goedenmorgen
Wat doe jij zo vroeg uit bed?
Ah, conclusie een:quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:35 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ben gelukkig vrij
werk zou ik echt niet aan kunnen
Mooi weer, dus vanochtend hardlopen en naar de IKEAquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:35 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenmorgen
Wat doe jij zo vroeg uit bed?
Ah, tijd voor het aanschaffen van de nodige keukenspullen?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:37 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Mooi weer, dus vanochtend hardlopen en naar de IKEA
Dat is zo.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:34 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Vast wel, beetje vertrouwen he?
Heyquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ah, conclusie een:
Godlike02 is mod omdat hij werkloos is.![]()
Oh god.quote:
Vond t toch iets te duur heb maar nieuwe kleren gekocht en ach ik heb er al 2 dus das wel genoegquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh god.Ik dacht dat het Speedy was aangezien die ook altijd met die smilies doet.
![]()
![]()
AstridHoe is de piercing?
De keuken is af voor voorlopig,quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah, tijd voor het aanschaffen van de nodige keukenspullen?
Die poster is erg vet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:42 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
De keuken is af voor voorlopig,
[afbeelding]
Nu een postertje gekocht bij IKEA
[afbeelding]
Hmm ok, wat is duur?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:42 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Vond t toch iets te duur heb maar nieuwe kleren gekocht en ach ik heb er al 2 dus das wel genoeg
en vergelijk me niet met speedy die vindt mij niet meer lief
Tsja ik kan niet oordelen of het veel geld is of niet voor een piercing. Daarvoor heb ik er te weinig verstand van.quote:
wenkbrauw en navel waren 45 euro per stuk dus op zich valt t mee maar tis niet zo'n aparte plaats dusja maybe ooit eensquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tsja ik kan niet oordelen of het veel geld is of niet voor een piercing. Daarvoor heb ik er te weinig verstand van.Een LP gids is ook zo 30 euro.
![]()
nopequote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:48 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
bij deze dannog plannen dit weekend?
Zet hem op je verlanglijstje voor Sinterklaas.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:49 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
wenkbrauw en navel wasren 45 euro per stuk dus op zich valt t mee maar tis niet zo'n aparte plaats dusja maybe ooit eens
waar wilde je em nu zetten dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:49 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
wenkbrauw en navel wasren 45 euro per stuk dus op zich valt t mee maar tis niet zo'n aparte plaats dusja maybe ooit eens
Ik ook nietquote:
118x78 kost ¤ 19,95quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:46 schreef Jaguarized het volgende:
Die poster is erg vet.Hoe groot is ie?
Btw, laat eens wat meer zien van hoe de keuken geworden is.
![]()
is het zo erg dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
118x78 kost ¤ 19,95
Hij is alleen eigenlijk nog iets te klein voor hier in huis, nu houdt ik nog heel veel meter kale muur over![]()
[afbeelding]
Foto's van de keuken komen als ik de afwas heb gedaan
Ga dat maar gauw doen danquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:55 schreef qu63 het volgende:
oh ja, fuck
beneden stofzuigen en dweilen
Alweer nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:42 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
en vergelijk me niet met speedy die vindt mij niet meer lief
Hai moppiequote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai moppie![]()
Goedemorgen iedereen
Very nice.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
118x78 kost ¤ 19,95
Hij is alleen eigenlijk nog iets te klein voor hier in huis, nu houdt ik nog heel veel meter kale muur over![]()
[afbeelding]
Ik kan me niet voorstellen dat dat je héle keuken isquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:42 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
De keuken is af voor voorlopig,
[afbeelding]
Dat horen jongens niet te doenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:55 schreef qu63 het volgende:
oh ja, fuck
beneden stofzuigen en dweilen
hioquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai moppie![]()
Goedemorgen iedereen
Zeker wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:58 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Dat horen jongens niet te doen![]()
Ben alleen thuis nuquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:58 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Alles prima, jou?quote:
Ik gok ergens in de buurt van d'r doos, da's redelijk apart, tochquote:
Koop dan nog wat andere posters om 't op te fleuren, ik weet dat bijvoorbeeld de Expo ook erg leuke posters heeftquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
118x78 kost ¤ 19,95
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik gok ergens in de buurt van d'r doos, da's redelijk apart, toch.
denk t nietquote:maar tis niet zo'n aparte plaats
Neem me niet kwalijk, maar da's echt een ontzettende stomme opmerkingquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:58 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
[edit] je was een meisje is ook zo
Ja kom op zeg net alsof jongens dat niet goed kunnen.quote:
Ff over 'niet' heengelezenquote:
Ik pest maar watquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Neem me niet kwalijk, maar da's echt een ontzettende stomme opmerking.
shit, staat mn agenda weer verkeerdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja kom op zeg net alsof jongens dat niet goed kunnen.
Kom op we leven niet in de prehistorie.
ik moest em ook 3x lezenquote:
Moeten nog welquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:02 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik pest maar watals ik een vriend heb moet ie ook gewoon helpen hoor
of als BrighEyesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jagggg.![]()
![]()
Bé klinkt als een geit
Expo heeft alleen maar 60x80 posters en dan wordt m'n huiskamer al snel een filmpostergalleriequote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:00 schreef Sjowhan het volgende:
Koop dan nog wat andere posters om 't op te fleuren, ik weet dat bijvoorbeeld de Expo ook erg leuke posters heeft
Dat is met het streepje naar de andere kant, naar links dus.quote:
Ik moest er ook aan denkenquote:
Zo ken ik hem anders niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:00 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik ben wel goedwillend hoor hij alleen niet
Vrijwilligers aanwijzen is okayquote:
Dat staat er niet en bedoelde ik ook niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:06 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Dus concludeer je dat t mijn schuld is?![]()
maar laten we t gezellig houden.
Denk dat je daar robots voor nodig hebtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:06 schreef es70 het volgende:
Ik wil een zelfreinigend huis, later als ik groot ben.
Of een slaafquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Denk dat je daar robots voor nodig hebt
Het zal nog wel heel lang duren voor ik groot benquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Denk dat je daar robots voor nodig hebt
Okquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat staat er niet en bedoelde ik ook niet.![]()
Da's dan weer best een leuk ideequote:
Later...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:06 schreef es70 het volgende:
Ik wil een zelfreinigend huis, later als ik groot ben.
Een schoonmaakslaaf hequote:
Pardonquote:
Ik zo weer. Wanneer is het eindelijk klaarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Het zal nog wel heel lang duren voor ik groot ben.
Ga dus zelf maar wat doen.
Hmz... dan is het alweer minderquote:
Daar wil je het antwoord niet op wetenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zo weer. Wanneer is het eindelijk klaar![]()
Je zit al op later.quote:
Ze is niet oud hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je zit al op later.Of bedoel je op je 70e?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Het zal nog wel heel lang duren voor ik groot ben.
Ga dus zelf maar wat doen.
hoezo?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Het wordt hier nog eens interessant.
Nou...quote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En zo voortsquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daar hoeft diequote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:16 schreef Jaguarized het volgende:
Potdomme er komen meer niet-TRV topics in mijn AT.
Fijn he,.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:16 schreef Jaguarized het volgende:
Potdomme er komen meer niet-TRV topics in mijn AT.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai, nu weer redelijk
En met jou?
Ja gaat wel, gister foto's gemaakt samen met Mauro van FOK! alleen nu wil mijn cardreader niet mee werken en daar wordt ik niet vrolijk vanquote:
Auw auw.quote:
Was dat ook niet een uitdrukking dat het leven begint op z'n 30e?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar hoeft diehelemaal niet bij
. 35, en tot nu toe wordt het alleen maar leuker
.
Was jij geen booschappen doen?quote:
Dolletjes.quote:
www.c1000.nlquote:
Met de 2 halen 1 betalen actie.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:34 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
www.c1000.nl
www.ah.nl
www.edah.nl
www.konmar.nl
www.aldi.com
En nu ben ik eruit dat ik naar de c1000 ga
Geen idee, ik weet alleen dat het leven me nu stukken beter bevalt dan op bijvoorbeeld mijn 20stequote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Auw auw.![]()
[..]
Was dat ook niet een uitdrukking dat het leven begint op z'n 30e?
Ik was juist blij dat ik uit die tienerjaren was.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet alleen dat het leven me nu stukken beter bevalt dan op bijvoorbeeld mijn 20ste.
Dat is een geheimquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:41 schreef Jaguarized het volgende:
Waar nog meer?
quote:
Daar lees jij toch niet?quote:
nee tuurlijk nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daar lees jij toch niet?
Veel plezier Jo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |