Die eikel doet 't erom hequote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeg , kraak jij je soortgenoten eens niet zo af.![]()
ben je bang dat je dan niet meer kunt winnen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gelukkig maarquote:
Ja maar ik mocht niet discriminerenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och lieve D. weet je,ik kan heel goed tegen me verliesquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ben je bang dat je dan niet meer kunt winnen?
D.Rose.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
DE?![]()
DE DE?
Euh
HET?
EEN?
Lidwoord
Klinkt als?
Logisch, paprika is ook ranzigquote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Idd, ik heb het voor het eerst gehad in het vliegtuig. Echt vet veel mensen lustten het niet.![]()
da's mooi, dan kunnen de mannen winnenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och lieve D. weet je,ik kan heel goed tegen me verlies![]()
Nomaliter lust ik het ook niet, maar die paprik was echt hendig lekker.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Logisch, paprika is ook ranzig.
Idd, mijn bescheiden mening.
Dat is toch niet discrimineren, we zijn gewoon verschillendquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:52 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ja maar ik mocht niet discrimineren
wachtmannen
Vrouwen
zo beter?
Even uitleg voor RS.quote:
Ik denk het nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:27 schreef Jaguarized het volgende:
Zal Dr_Flash hier nog komen?
No prob, zet je ook even het vuilnis gelijk buiten,quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's mooi, dan kunnen de mannen winnen![]()
die komt pas volgende weekquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
No prob, zet je ook even het vuilnis gelijk buiten,![]()
![]()
Alles kan weer veranderen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:01 schreef Jaguarized het volgende:
Zelfs Tha_T post hier weer!Of zoals Maikuuul zou zeggen: Ta_T
![]()
Ho ho!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:01 schreef Jaguarized het volgende:
Zelfs Tha_T post hier weer!Of zoals Maikuuul zou zeggen: Ta_T
![]()
Kan je dat even uitleggen?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tja, je moet die mods hier ook alles uitleggen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |