quote:
Omdat zalm lekker isquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:08 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
waarom?ik hebt al vaak proberen te eten maar nee
bah
maar die kunnen nietquote:
Dat lust ik ook nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:10 schreef VASND het volgende:
[..]
Omdat zalm lekker is![]()
Maarja, lust je het niet, jammer, net als mensen die geen koffie lusten.. jammer![]()
Tsjonge, dat is ook slecht hoor. Je kreeg hier op de heenweg een flinke partij zalmfilet, je weet wel, dat spul wat je ook op brood flikkert, met citroen en een takje groen. Op de terugweg zat er gerookte zalm bij de pasta.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:13 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Dat lust ik ook nietkoffie en wijn ook niet trouwens
Wijn vind ik ook niet zo bijzonder bij het eten eigenlijk. Ik prefereer Baileys.quote:
jij doet graag duur hequote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wijn vind ik ook niet zo bijzonder bij het eten eigenlijk. Ik prefereer Baileys.![]()
Tuulk.quote:
ik ben een krent hequote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heeft ie duidelujk niet van zijn vader.
Baileysquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wijn vind ik ook niet zo bijzonder bij het eten eigenlijk. Ik prefereer Baileys.![]()
dat soort wijn hebben wij nooit in huisquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik kan toch veel duurder wijn drinken dan baileys![]()
Dat is meeeeeeeeeeeeer dan goedquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:21 schreef Godlike02 het volgende:
Wijn![]()
Zalm![]()
Koffie![]()
Je wete niet wat je mist![]()
Nou ja waarschijnlijk wel!
Seks wel goed?![]()
Ik heb nog 2 van die flesjes uit het vliegtuig. Dat was na 2 maaltijden. Toen kwamen ze niet langs met alcoholische drank. Geen zin om naar achteren te lopen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:23 schreef VASND het volgende:
[..]
Baileys![]()
Ik ben geloof ik het tegenovergestelde van Astrid.. ik lust bijna alles wel![]()
Compenseren!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:24 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Dat is meeeeeeeeeeeeer dan goed
Ik hoop dat heel het forum nog komtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:27 schreef Jaguarized het volgende:
Zal Dr_Flash hier nog komen?
Geen ideequote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:27 schreef Jaguarized het volgende:
Zal Dr_Flash hier nog komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |