Hey R.quote:
Dat was zeker economy class, bij Scandinavian Airlines.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:49 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat was zeker niet economy class
Die dingen uit azijn zijn trouwens ranzig![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:50 schreef VASND het volgende:
nogmaals:
Have fun (en let goed op zodat je vanaaf mij een uitgebreid verslag kan doen)![]()
Dankjequote:
Luxequote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat was zeker economy class, bij Scandinavian Airlines.
Idd, beter dan ik had verwacht en zeer goed te doen. Op de heenweg kregen we oa pizza.quote:
je wilde wijzigen maar drukte op quote?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:58 schreef VASND het volgende:
-kutknop-
Idd.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:57 schreef VASND het volgende:
Scandinavian Airlines he? * VASND noteert.
Welke?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 18:58 schreef VASND het volgende:
-kutknop-
ssstquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:00 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
je wilde wijzigen maar drukte op quote?
Zalm. met wijn?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:00 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Idd.Oh als je van zalm houdt zit je er ook goed.
Met wijn.quote:
Niet lekker?quote:
quote:
Omdat zalm lekker isquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:08 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
waarom?ik hebt al vaak proberen te eten maar nee
bah
maar die kunnen nietquote:
Dat lust ik ook nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:10 schreef VASND het volgende:
[..]
Omdat zalm lekker is![]()
Maarja, lust je het niet, jammer, net als mensen die geen koffie lusten.. jammer![]()
Tsjonge, dat is ook slecht hoor. Je kreeg hier op de heenweg een flinke partij zalmfilet, je weet wel, dat spul wat je ook op brood flikkert, met citroen en een takje groen. Op de terugweg zat er gerookte zalm bij de pasta.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:13 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Dat lust ik ook nietkoffie en wijn ook niet trouwens
Wijn vind ik ook niet zo bijzonder bij het eten eigenlijk. Ik prefereer Baileys.quote:
jij doet graag duur hequote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wijn vind ik ook niet zo bijzonder bij het eten eigenlijk. Ik prefereer Baileys.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |