Hey modje. No problemo.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:51 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hey JaguarizedNog bedankt voor je kaart uit New York
Ja hey ik probeer ook wat.quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:01 schreef Jaguarized het volgende:
Jag wil een vriendin.Neucken komt later.
Dat is leuk om te horen.quote:
Trusten Speedy!quote:
Ow je bent weer terug in Nederland? Zeg, als je weer eens gaat neem dan eens contact met me opquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat is leuk om te horen.Je moet er echt eens heen gaan. In TRV in het NYC topic staat een verslagje compleet met kostenplaatje.
Ik ben sinds 2 januari weer terug.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ow je bent weer terug in Nederland? Zeg, als je weer eens gaat neem dan eens contact met me op
Hmmquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:07 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ben sinds 2 januari weer terug.Ik ga zeker nog eens terug, ik heb de helft nog niet gezien!
New York City part XXV of via de weblog.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:10 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
HmmIk heb er zeker interesse in
Waar in New York was je precies? Of geef anders het linkje van je verslag maar.
Gaaf. Ik ga hem even doorlezenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
New York City part XXV of via de weblog.
Het kan zijn dat er in het vorige deeltje nog een verslagje staat maar ik meende van niet.Ik zat in het Hostelling International New York. Een hostel op 103rd Str en Amsterdam in de Upper West Side. Ik had gedacht dat het tegen zou vallen qua afstand maar in minder dan 15 minuten ben je op Times Square.
Die met die vrouw die ineens rechtsaf gaat?quote:
Ga met je muis naar de rechterbovenkant van je schermquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die met die vrouw die ineens rechtsaf gaat?
Briljant is die!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ga met je muis naar de rechterbovenkant van je scherm
Yup. Gelezen. Prachtig, je leeft echt mee in je postsquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Briljant is die!Ik heb het laatste deel van het verslag zojuist in het NYC topic gemikt.
he!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:07 schreef Jaguarized het volgende:
* Jaguarized doet licht uit![]()
Tot morgen
* DutchTrain doet gordijnen openquote:Op zaterdag 14 januari 2006 07:24 schreef melismay het volgende:
* melismay doet licht aan
Goedemorgen
Buiten is het +0,4 , binnen is het 17,1quote:Op zaterdag 14 januari 2006 07:55 schreef melismay het volgende:
Misschien kun je die gordijnen beter dicht laten, het is namelijk echt veel en veel te koud
Toen ik op stond was de maan zo fel dat ik dat door mijn gordijnen heen zagquote:Op zaterdag 14 januari 2006 08:16 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Buiten is het +0,4 , binnen is het 17,1
Maar het uitzicht op de zonsopkomst is bij mij een reden om de gordijnen open te doen:
[afbeelding]
sorry hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Tot nu toe vind ik de dag nog maar saai.
hoe komt dat danquote:Op zaterdag 14 januari 2006 09:48 schreef melismay het volgende:
Ik weet nu al dat deze dag te kort zal zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |