oftewel een plaats waar mensen elkaar ontmoeten, en waar je gezelschap vindt. Dat betekent dus dat deze nieuwe slowchat voor iedereen toegankelijk is, en niet alleen toebehoort aan de oude 'kliek' . Gewoon gezellig met elkaar kletsen dus met ruimte voor ieders bijdrage. En ook met nadruk op gezellig, het bashen, klagen en zeuren behoort tot de verleden tijd. Ook gaan we strenger letten op postopkrikken, en daar gaan we ook op modereren. Dit zal dus een plek zijn waar je ook regelmatig de modjes tegenkomt. Voor pronken met postaantallen hebben we een apart topic lopen, dus ook dat is absoluut niet gewenst.quote:U hebt gezocht op lounge:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
lounge (de ~ (m.), ~s)
1 hal van een hotel => lobby
2 gezelschapszaal op een boot
Nou, briljant, ach, misschien wel jaquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:14 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Maar jij bent ook briljant natuurlijk.
Wat een egostrelerij weer.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nou, briljant, ach, misschien wel ja
Je dacht dat je een TO-ban had wegens spemmen in het postingstopic?quote:
Nee hoor, ik spem nooit, dus ik mag lekker alles.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je dacht dat je een TO-ban had wegens spemmen in het postingstopic?
Als ik je hulp ergens nodig heb vraag ik het je wel.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:21 schreef Renesite het volgende:
Ik dacht, ik help B.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik spem nooit, dus ik mag lekker alles.![]()
Ze vinden me allemaal lief.op een paar na, maar dat zijn zeurkousen
HELP KEREL HELPquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als ik je hulp ergens nodig heb vraag ik het je wel.![]()
Ik kan niet eens meer editte, zeik blauwe.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:23 schreef es70 het volgende:
Mocht ff duren, maar nu hebben we dan ook wél een geweldige OP.
spelbrekerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:21 schreef Renesite het volgende:
Ik dacht, ik help B.
Wat moet ik promoten dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:25 schreef Jaguarized het volgende:
@Godlike02
Ik mag toch aannemen dat je dit topic wel bent gaan promoten in de crewfora he?
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:25 schreef Jaguarized het volgende:
@Godlike02
Wat een welkom, wat een welkomquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gezellig dat je ook vaker komet melis
Iedereen kent het al hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:25 schreef Jaguarized het volgende:
@Godlike02
Ik kom wel eens in je profiel hoor, gaat net zo makkelijk als dat knopje daar rechts.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nu wel
[[url=http://img.photobucket.com/albums/v608/D8D8D8D8/invoeren.jpg]afbeelding][/url]
Nu snap je het wel na 2 keer lezen.quote:
Nou ik snap nog steeds niet waarom dit topic daar moet staan of wat daar de grap van isquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nu snap je het wel na 2 keer lezen.![]()
Laat dan maar.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nou ik snap nog steeds niet waarom dit topic daar moet staan of wat daar de grap van is
Ieuw, je komt dáárinquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik kom wel eens in je profiel hoor, gaat net zo makkelijk als dat knopje daar rechts.![]()
Sorry.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Ieuw, je komt dáárin. Ik had niet verwacht dat je zo vrijpostig zou zijn....
*Illusie armer is, dacht dat jij een net meisje was*
Dat valt me dan weer alles meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |