quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:25 schreef Jaguarized het volgende:
@Godlike02
Ik mag toch aannemen dat je dit topic wel bent gaan promoten in de crewfora he?
Wat een welkom, wat een welkomquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gezellig dat je ook vaker komet melis
Iedereen kent het al hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:25 schreef Jaguarized het volgende:
@Godlike02
Ik kom wel eens in je profiel hoor, gaat net zo makkelijk als dat knopje daar rechts.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nu wel
[[url=http://img.photobucket.com/albums/v608/D8D8D8D8/invoeren.jpg]afbeelding][/url]
Nu snap je het wel na 2 keer lezen.quote:
Nou ik snap nog steeds niet waarom dit topic daar moet staan of wat daar de grap van isquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nu snap je het wel na 2 keer lezen.![]()
Laat dan maar.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nou ik snap nog steeds niet waarom dit topic daar moet staan of wat daar de grap van is
Ieuw, je komt dáárinquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:29 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik kom wel eens in je profiel hoor, gaat net zo makkelijk als dat knopje daar rechts.![]()
Sorry.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Ieuw, je komt dáárin. Ik had niet verwacht dat je zo vrijpostig zou zijn....
*Illusie armer is, dacht dat jij een net meisje was*
Dat valt me dan weer alles meequote:
En er is alweer een quote verklootquote:
En waarom zouden we jou op je woord gelovenquote:
omdat ik (bijna) altijd de waarheid spreekquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:38 schreef es70 het volgende:
[..]
En waarom zouden we jou op je woord geloven.
Je vindt haar niet wijs genoeg?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weet ik , maar moet es toch wat wijs maken![]()
Bijna is niet altijd...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
omdat ik (bijna) altijd de waarheid spreek
Goed hequote:
quote:Of zoals Maikuuul zou zeggen: Ta_T![]()
Waarom denk je dat er opeens zoveel blauwen warenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:25 schreef Jaguarized het volgende:
@Godlike02
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |