Dat valt me dan weer alles meequote:
En er is alweer een quote verklootquote:
En waarom zouden we jou op je woord gelovenquote:
omdat ik (bijna) altijd de waarheid spreekquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:38 schreef es70 het volgende:
[..]
En waarom zouden we jou op je woord geloven.
Je vindt haar niet wijs genoeg?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weet ik , maar moet es toch wat wijs maken![]()
Bijna is niet altijd...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
omdat ik (bijna) altijd de waarheid spreek
Goed hequote:
quote:Of zoals Maikuuul zou zeggen: Ta_T![]()
Waarom denk je dat er opeens zoveel blauwen warenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:25 schreef Jaguarized het volgende:
@Godlike02
Ik mag toch aannemen dat je dit topic wel bent gaan promoten in de crewfora he?
Dat zou ook vast niet altijd gewaardeerd worden, de waarheidquote:
daarom juistquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zou ook vast niet altijd gewaardeerd worden, de waarheid.
we zijn gedwongen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:42 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Goed he![]()
[..]Maikuul
[..]
Waarom denk je dat er opeens zoveel blauwen waren
en dat pistool wil graag weer eens vuren hequote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:01 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Inderdaad. En buzzeer met een pistool op je slaap is natuurlijk niet dat gene wat je wil
Wie weet.....quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:02 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en dat pistool wil graag weer eens vuren he
Gaan we cowboy en indiaantje spelen ?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 21:02 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en dat pistool wil graag weer eens vuren he
patatje met en een frikandel speciaalquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:06 schreef Jaguarized het volgende:
Wat heb je gesnacked?
jaquote:
Gluten allergiequote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:36 schreef Sjowhan het volgende:
Waarom mag je zusje 't niet?
(en btw, ff terug omdat er reclame is)
Hoor ik daar zusje?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja
hier thuis nooit wat in de vriezer
En áls we het zouden hebben zou ik het niet mogen frituren omdat mn zusje het niet mag
Ah, wel lastig dat je dan niet helemaal niet mag frituren thuisquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
Gluten allergie
en een soort van verplicht dieet![]()
quote:
Foto?quote:
Die kou was wel ff lekkerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ah, wel lastig dat je dan niet helemaal niet mag frituren thuis
Steeds die kou in sukt ook namelijk..
Oh.. reclame over, nu weer film
niet digitaalquote:
Inscannen dan of maken.quote:
tsskquote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
tssk
geloof me maar, je wilt dr niet