Beetje vreemd kan soms best lekker zijnquote:
Poeheequote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Natuurlijk
Ik ga toch niet naakt in bad bij een vreemde vrouw![]()
Niet iedereen is zo sexbelust als Bquote:
http://www.totally-you.nl/images/smileys/aoogbal.gifquote:
.quote:
Genoegquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis internet, kinderen heb ik al genoeg thuis![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis internet, kinderen heb ik al genoeg thuis![]()
Tis haar wish hoor,quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Poeheewat insinueer je dan zeg
[..]
Niet iedereen is zo sexbelust als B
welke bedoel je, misschien kan ik je helpen zoeken?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
http://www.totally-you.nl/images/smileys/aoogbal.gif
Ik ben nog op zoek naar die ene smilie op Fok die toen werd geintroduceerd toen PUB openging. Met die opgaande wenkbrouwen.
Oh, wil ze dat?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis haar wish hoor,![]()
Niet de mijne![]()
tis geen wish er staat ook t gebeurt of niet maar bedelde alleen dak er niet afkeurend tegen over zou staanquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis haar wish hoor,![]()
Niet de mijne![]()
'T wordt vaker gestoord genoemdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik bedoel 4 hebben is echt respect
Die ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
welke bedoel je, misschien kan ik je helpen zoeken? [afbeelding]
Vertelquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Twee uit mijn lijf, de rest, zullen we het maar niet overhebben.![]()
Ga nou in badquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:12 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
tis geen wish er staat ook t gebeurt of niet maar bedelde alleen dak er niet afkeurend tegen over zou staanalles word hier verkeerd opgevat, en ik zou het ook niet met de eerste de beste doen dus.
Niet afkeurend tegenover, is toch het zelfde?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:12 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
tis geen wish er staat ook t gebeurt of niet maar bedelde alleen dak er niet afkeurend tegen over zou staanalles word hier verkeerd opgevat, en ik zou het ook niet met de eerste de beste doen dus.
Maar jij bent ook briljant natuurlijk.quote:
Ontspan ze!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:15 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
ja ja maar ik had het gevoel dak mezelf even moest verdedigen
Nu lekker ontsapnnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |