Vond t toch iets te duur heb maar nieuwe kleren gekocht en ach ik heb er al 2 dus das wel genoegquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh god.Ik dacht dat het Speedy was aangezien die ook altijd met die smilies doet.
![]()
![]()
AstridHoe is de piercing?
De keuken is af voor voorlopig,quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah, tijd voor het aanschaffen van de nodige keukenspullen?
Die poster is erg vet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:42 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
De keuken is af voor voorlopig,
[afbeelding]
Nu een postertje gekocht bij IKEA
[afbeelding]
Hmm ok, wat is duur?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:42 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Vond t toch iets te duur heb maar nieuwe kleren gekocht en ach ik heb er al 2 dus das wel genoeg
en vergelijk me niet met speedy die vindt mij niet meer lief
Tsja ik kan niet oordelen of het veel geld is of niet voor een piercing. Daarvoor heb ik er te weinig verstand van.quote:
wenkbrauw en navel waren 45 euro per stuk dus op zich valt t mee maar tis niet zo'n aparte plaats dusja maybe ooit eensquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tsja ik kan niet oordelen of het veel geld is of niet voor een piercing. Daarvoor heb ik er te weinig verstand van.Een LP gids is ook zo 30 euro.
![]()
nopequote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:48 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
bij deze dannog plannen dit weekend?
Zet hem op je verlanglijstje voor Sinterklaas.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:49 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
wenkbrauw en navel wasren 45 euro per stuk dus op zich valt t mee maar tis niet zo'n aparte plaats dusja maybe ooit eens
waar wilde je em nu zetten dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:49 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
wenkbrauw en navel wasren 45 euro per stuk dus op zich valt t mee maar tis niet zo'n aparte plaats dusja maybe ooit eens
Ik ook nietquote:
118x78 kost ¤ 19,95quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:46 schreef Jaguarized het volgende:
Die poster is erg vet.Hoe groot is ie?
Btw, laat eens wat meer zien van hoe de keuken geworden is.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |