is het zo erg dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
118x78 kost ¤ 19,95
Hij is alleen eigenlijk nog iets te klein voor hier in huis, nu houdt ik nog heel veel meter kale muur over![]()
[afbeelding]
Foto's van de keuken komen als ik de afwas heb gedaan
Ga dat maar gauw doen danquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:55 schreef qu63 het volgende:
oh ja, fuck
beneden stofzuigen en dweilen
Alweer nietquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:42 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
en vergelijk me niet met speedy die vindt mij niet meer lief
Hai moppiequote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai moppie![]()
Goedemorgen iedereen
Very nice.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
118x78 kost ¤ 19,95
Hij is alleen eigenlijk nog iets te klein voor hier in huis, nu houdt ik nog heel veel meter kale muur over![]()
[afbeelding]
Ik kan me niet voorstellen dat dat je héle keuken isquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:42 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
De keuken is af voor voorlopig,
[afbeelding]
Dat horen jongens niet te doenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:55 schreef qu63 het volgende:
oh ja, fuck
beneden stofzuigen en dweilen
hioquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai moppie![]()
Goedemorgen iedereen
Zeker wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:58 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Dat horen jongens niet te doen![]()
Ben alleen thuis nuquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:58 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Alles prima, jou?quote:
Ik gok ergens in de buurt van d'r doos, da's redelijk apart, tochquote:
Koop dan nog wat andere posters om 't op te fleuren, ik weet dat bijvoorbeeld de Expo ook erg leuke posters heeftquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
118x78 kost ¤ 19,95
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik gok ergens in de buurt van d'r doos, da's redelijk apart, toch.
denk t nietquote:maar tis niet zo'n aparte plaats
Neem me niet kwalijk, maar da's echt een ontzettende stomme opmerkingquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:58 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
[edit] je was een meisje is ook zo
Ja kom op zeg net alsof jongens dat niet goed kunnen.quote:
Ff over 'niet' heengelezenquote:
Ik pest maar watquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Neem me niet kwalijk, maar da's echt een ontzettende stomme opmerking.
shit, staat mn agenda weer verkeerdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja kom op zeg net alsof jongens dat niet goed kunnen.
Kom op we leven niet in de prehistorie.
ik moest em ook 3x lezenquote:
Moeten nog welquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:02 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik pest maar watals ik een vriend heb moet ie ook gewoon helpen hoor
of als BrighEyesquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jagggg.![]()
![]()
Bé klinkt als een geit
Expo heeft alleen maar 60x80 posters en dan wordt m'n huiskamer al snel een filmpostergalleriequote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:00 schreef Sjowhan het volgende:
Koop dan nog wat andere posters om 't op te fleuren, ik weet dat bijvoorbeeld de Expo ook erg leuke posters heeft
Dat is met het streepje naar de andere kant, naar links dus.quote:
Ik moest er ook aan denkenquote:
Zo ken ik hem anders niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:00 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik ben wel goedwillend hoor hij alleen niet
Vrijwilligers aanwijzen is okayquote:
Dat staat er niet en bedoelde ik ook niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:06 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Dus concludeer je dat t mijn schuld is?![]()
maar laten we t gezellig houden.
Denk dat je daar robots voor nodig hebtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:06 schreef es70 het volgende:
Ik wil een zelfreinigend huis, later als ik groot ben.
Of een slaafquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Denk dat je daar robots voor nodig hebt
Het zal nog wel heel lang duren voor ik groot benquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Denk dat je daar robots voor nodig hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |