abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33976778

"Wacht even, ik heb zand in m'n vagina"

Welkom in het slowchat-topic van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in de topics in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: "het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en vergeet vooral de idiote beledigingen niet."

Moderators:
Sidekick
sizzler
ExtraWaskracht

IRC
Ook op IRC is POL te vinden. Het kanaal #POL op irc.fok.nl kan altijd gebruikt worden om snel te slowchatten over eigenlijk alles wat hier al wordt gezegd.

Links
Wegwijs in de Nederlandse politiek
Normen & Waarden van het Politieke Forum
[Feedback] Regel hier een strafexpeditie!

Meets
De 4de POL-meet: 1 oktober in Groningen. Komt allen!
De 4de POL-meet: 1 oktober in Groningen. Komt allen! deel 2
4e POL meet in Groningen: Napraattopic

Vorige delen
December 2002 tot en met december 2003
Januari 2004 tot en met juni 2004
Juli 2004 tot en met december 2004
Januari 2005 tot en met juni 2005
Juli 2005 tot en met december 2005
Januari 2006 tot en met juni 2006
Juli 2005 tot en met december 2006
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_33976814
aha, ik dacht al.

deze mag dan weer dicht, Johan is overbodig: [pol sc 827] Waar Johan voor nodig was
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_33976849
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 13:18 schreef Drugshond het volgende:

[..]

MX1982 noemde jou al een idioot, welnu ik heb ook ernstige twijfels over je inlevingsvermogen of dat vodje papier. Want het papier is de inkt niet waard is waarop het geschreven staat.
Mag ik zelf nog weten wat ik vind alsjeblieft?
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_33976871
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 15:53 schreef Tafkahs het volgende:
aha, ik dacht al.

deze mag dan weer dicht, Johan is overbodig: [pol sc 827] Waar Johan voor nodig was
Was te verwachten, dat twee SC-topics nagenoeg tegelijk geopend werden .
pi_33976925
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 15:55 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Was te verwachten, dat twee SC-topics nagenoeg tegelijk geopend werden .
het is net alsof je een beetje getrouwd bent he
pi_33976963
Hehe! En dat terwijl mijn werkdag er wel zowat opzit.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_33977013
Hoi. .
pi_33977126
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 09:59 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen Napoleon !
Bij jou ook zo mistig?
Een goedemiddag, ja inderdaad, draagt wel bij aan de mystiek rond mijn persoon.
quote:
Gokje: hysterische wijven. De bevolking van een vrouwencafe zijn niet de meest vriendelijke vrouwen, in mijn ervaring, zeker niet op het moment dat ze verzameld zijn op hun eigen terrein, met elkaar, met opzet.

Maar goed, vrijheid van vereniging geeft vrijheid tot buitensluiting, een vrouwencafe is over het algemeen juridisch een vereniging. Zodat ze grond hebben heren buiten te sluiten. Ze kunnen je dus lokaalvredebreuk aan de broek smeren.

In mijn oude club hadden we jaarlijks problemen met de organisatie van de 'heksennacht', waarin vrouwen met een tocht door de stad 'de straat terugeisen'. Met afsluitend feest in onze club. Waar uiteraard ook veel manvolk werkte. Van de damesorganisatie mochten die dan die nacht hun eigen gebouw niet in.
Veel heren zagen daar niet de redelijkheid van in (ze gingen dan niet in de publikesruimtes komen). Ik eigenlijk ook niet.
@Sigme & RQ, ik houd het één en ander in m'n achterhoofd.
pi_33977192
pi_33977260
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 15:59 schreef kLowJow het volgende:
Hoi. .
Nog gefeliciteerd, KlowJow !

Ik weet niet zoveel van de fok-hierarchie, blijf je ook MOD, of is dat onverenigbaar met FA-schap?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_33977353
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 16:03 schreef RichardQuest het volgende:
Als antwoord op je laatste post.
pi_33977399
1 ding snap ik niet, FA is hoger in de hierarchie dan Mod, maar het kleurtje is minder fel?
pi_33977403
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 16:02 schreef LodewijkNapoleon het volgende:

[..]

Een goedemiddag, ja inderdaad, draagt wel bij aan de mystiek rond mijn persoon.
Goedemiddag mysticus! U heeft uw mistige geest wel wat wijd verspreid vandaag.
quote:
[..]

@Sigme & RQ, ik houd het één en ander in m'n achterhoofd.
Ga je binnenkort met SGP-vriendjes het vrouwencafe in Assen overrompelen?

Geef even een seintje van te voren dan, dan ga ik als infiltrante vooruit
pi_33977415
Ah ja. Maar je komt dus nog met een reply?
  donderdag 12 januari 2006 @ 16:09:37 #15
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_33977430
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 14:02 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Laatste tijd weer wat beter, maar een goede vriend van mij is half nieuwzeelands half nld en die zijn juist vanwege de slechte economische situatie daar een aantal jaar geleden hierheen gekomen.
De laatste tijd trekt het wel weer aan. NZ is overigens mijn droomland, de natuur...

n vakantiefoto...
Politiek Nieuw Zeeland.

Nieuw Zeeland is inderdaad een land waar je niet voor het geld heen moet gaan. Dat maakt de sfeer daar ook wel relaxed. Australie is al een wereld van verschil met Nieuw Zeeland, wat dat betreft.

[ Bericht 3% gewijzigd door Yildiz op 12-01-2006 16:15:40 ]
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_33977489
Ik ben nog nooit op het Zuidelijk halfrond geweest...op z'n kop lopen vertrouw ik niet .
pi_33977554
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 16:07 schreef LodewijkNapoleon het volgende:

[..]

Als antwoord op je laatste post.
Heb je al iets gevonden over voorgaande rechtszaken rond de SGP? Ik kan niks vinden in ieder geval...
  donderdag 12 januari 2006 @ 16:13:59 #18
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_33977558
Hier, dit hoor je dan weer niet, het is zeker niet speciaal genoeg.
quote:
Kiwi skaters in S African bus crash Jan 10, 2006

Three people were killed and 22 injured when a South African bus carrying teams of speed skaters from New Zealand, Italy and the Netherlands crashed, police said.

Police spokeswoman Elsa Gerber said the accident occurred on Monday on a national highway in the Free State province more than 500 km southwest of Johannesburg.
pi_33978241
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 16:09 schreef sigme het volgende:
Goedemiddag mysticus! U heeft uw mistige geest wel wat wijd verspreid vandaag.
Hoe noemde jij dat ook alweer? Asymetrische communicatie?
quote:
Ga je binnenkort met SGP-vriendjes het vrouwencafe in Assen overrompelen?
Geef even een seintje van te voren dan, dan ga ik als infiltrante vooruit
Ik zit wel te broeden op iets ja...
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 16:09 schreef RichardQuest het volgende:
Ah ja. Maar je komt dus nog met een reply?
Nee, het was geen rhetorische vraag maar een echte, ik liet even weten dat ik het antwoord gelezen had.
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 16:13 schreef RichardQuest het volgende:
Heb je al iets gevonden over voorgaande rechtszaken rond de SGP? Ik kan niks vinden in ieder geval...
Voorlopig alleen deze verwijzing:
quote:
SGP-voorzitter Kolijn is verbaasd en teleurgesteld dat de rechter de staat opdraagt het subsidiëren van de partij te staken. „Het vonnis heeft grote gevolgen voor het functioneren van de partij en is niet in lijn met vorige uitspraken. De uitspraak is ook niet in de lijn met de wetsgeschiedenis. Die zegt dat subsidieverstrekking alleen kan worden gestaakt bij strafrechtelijke discriminatie.”
pi_33979421
Dat zegt niets over waarop de aanklacht gebaseerd was....
pi_33979447
ttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt Hoi
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_33980598
Hoi .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_33980848
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 16:05 schreef sigme het volgende:

[..]

Nog gefeliciteerd, KlowJow !

Ik weet niet zoveel van de fok-hierarchie, blijf je ook MOD, of is dat onverenigbaar met FA-schap?
Hoi, dank je !

Ik kijk nu nog even mee in NWS, maar het is niet de bedoeling dat ik NWS er eeuwig naast blijf doen nee.
pi_33981255
Plaatje van Meis zonder (veel) makeup:

Veel beter toch .
pi_33981340
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 17:55 schreef pberends het volgende:
Plaatje van Meis zonder (veel) makeup:

[afbeelding]

Veel beter toch .
nee, ze ziet er nog steeds uit als een knaagdier, een ratachtige ofzo
pi_33981591
Tot zover de milieuliefhebbers .
pi_33981757
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 18:04 schreef MrX1982 het volgende:
Tot zover de milieuliefhebbers .
Och je weet zeker dat defensie dat totop het laatste papiertje opruimt. En ik denk dat als ze gevraagd word terug te gaan om op te ruimen ze dat wel willen maar het even duurt .
pi_33981883
LOL @ Journaal rapportage over het onderzoek naar zedendelicten door minderjarigen. Wordt de presentatie gehouden door Ilse van Leiden, een megalekker wijf .
pi_33981938
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 18:09 schreef du_ke het volgende:
Och je weet zeker dat defensie dat totop het laatste papiertje opruimt. En ik denk dat als ze gevraagd word terug te gaan om op te ruimen ze dat wel willen maar het even duurt .
Echt een goed voorbeeld geven ze natuurlijk niet. Dat opruimen zal wel even duren eerst moeten de "helden" bier drinken.
  donderdag 12 januari 2006 @ 18:33:36 #32
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_33982509
quote:
20:20 - 21:05
Zembla: De ramp na Katrina

Bij de ramp in New Orleans kwamen 900 mensen om het leven en raakten tienduizenden dakloos. Hulpverleners werkten langs elkaar heen en de overheden lieten het lang afweten. Hoe kon het gebeuren dat de hulpverlening zo faalde? In Zembla een onderzoek naar de oorzaken van de chaos na Katrina.
Vanavond.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_33982772
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 17:04 schreef RichardQuest het volgende:
Dat zegt niets over waarop de aanklacht gebaseerd was....
voorlopige oogst:
quote:
Het CWI heeft al eerder een proces tegen de SGP ondersteund, namelijk dat van de Limburgse juriste M. Y. Franssen. Zij eiste dat de SGP haar zou accepteren als lid. Die eis werd in eerste instantie afgewezen. Ondanks aandrang van het CWI wilde ze niet in hoger beroep.
quote:
Het voorgenomen proces heeft een ander karakter dan de zaak van mevrouw R. Grabijn bij de Commissie Gelijke Behandeling. Wel is zij door het CWI benaderd, maar ze vond dat nu een ander het moest overnemen.
Ook opmerkelijk: (cursivering door mij)
quote:
SGP-voorzitter W. Kolijn zegt het voornemen van het CWI „bijzonder te betreuren. Er is op vele fronten geprobeerd om ons tot een andere opstelling te dwingen. Dat is niet gelukt. Kennelijk heeft het instituut er grote moeite mee zich hierbij neer te leggen.” Hij wijst erop dat het CWI zich zeer veel moeite moet getroosten om een vrouw te vinden die als procespartij wil optreden. „Dat is tekenend voor de situatie.”

Een eventueel proces zal de partij opnieuw veel negatieve publiciteit bezorgen. „Daar zitten we niet op te wachten”, aldus Kolijn. Dat het VN-Vrouwenverdrag nieuwe juridische mogelijkheden voor het CWI zou bieden, betwist hij. „De Nederlandse regering heeft al nadrukkelijk aangegeven dat er op grond van dat verdrag geen reden is om in te grijpen.”
bron:http://www.refdag.nl/arti(...)n+voorbereiding.html
Zaak Grabijn v/d Putten:
http://www.refdag.nl/dossier/82/#subdossier_96
Dossier van het Reformatorisch Dagblad, met de titel "SGP onder vuur.":
http://www.refdag.nl/dossier/82/
  donderdag 12 januari 2006 @ 18:52:03 #34
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_33983213
Sylvie zonder make up is beter, maar nog steeds .. voor 1 keertje ok
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  donderdag 12 januari 2006 @ 18:53:21 #35
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_33983265
Maareh, waarom dit fantopic voor mij?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  donderdag 12 januari 2006 @ 19:02:21 #36
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_33983608
over JOU? over mij!
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
pi_33984806
Honderden pelgrims gedood tijdens hadj

Elkaar vertrappen is haast een onderdeel van het ritueel geworden.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_33984841
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:30 schreef sizzler het volgende:

Amsterdamse toestanden in Mekka .
  donderdag 12 januari 2006 @ 19:31:42 #39
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_33984844
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:30 schreef sizzler het volgende:

T lijkt pamplona wel.
pi_33984989
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:31 schreef pberends het volgende:

[..]

Amsterdamse toestanden in Mekka .
Waarom is dat toch elk jaar een zooitje ongeregeld?
pi_33985060
Tsja stenen gooien naar de duivel is vragen om problemen.

Levensgevaarlijk ritueel maar een troost ze komen direct in het paradijs. Althans dat zegt men .
pi_33985111
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:34 schreef sizzler het volgende:

[..]

Omdat ze geen mensen kunnen weigeren volgens mij (weet ik niet zeker). Gevolg is dat er simpelweg veel te veel mensen zijn.
pi_33985193
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:38 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Omdat ze geen mensen kunnen weigeren volgens mij (weet ik niet zeker). Gevolg is dat er simpelweg veel te veel mensen zijn.
Weet je eigenlijk waarom ze het allemaal tegelijk doen? Ik bedoel: kunnen ze het niet spreiden?
pi_33985214
Volgens mij zijn die gasten gewoon bezeten door de duivel als ze daar stenen gooien naar de duivel .

Het is toch belachelijk dat er een paar honderd mensen worden doodgedrukt.
pi_33985960
Het niveau van de website van de Groep WIlders is zo te zien aangepast aan hun potentiële electoraat:
quote:
Blijf op de hoogte: neem een abonnement op de gratis Nieuwsbrief - Volg het vliegtuigje rechts
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 12 januari 2006 @ 19:59:17 #46
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_33985981
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:31 schreef Yildiz het volgende:

[..]

T lijkt pamplona wel.
[afbeelding]
wat een meesterlijke foto
pi_33986596
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:02 schreef DionysuZ het volgende:
over JOU? over mij!
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_33986705
geniaal, dat verlepte figuur bij milieuridders

Je moet er niet teveel over nadenken weet je, anders eet je niets meer
pi_33986923
quote:
Brit laakt optreden leger VS in Irak

Rotterdam, 12 jan. Een Britse generaal heeft scherpe kritiek geleverd op het optreden van het Amerikaanse leger in Irak in een studie die in een Amerikaans legerblad is gepubliceerd. Brigade-generaal Nigel Aylwin-Foster verwijt de Amerikanen onder andere „culturele ongevoeligheid” grenzend aan racisme jegens de Iraakse bevolking en overgrote geneigdheid tot gebruik van geweld. Dat heeft volgens hem ertoe bijgedragen dat het leger geen of te weinig munt heeft kunnen slaan uit zijn snelle zegetocht tegen het Iraakse leger in maart 2003. In plaats daarvan kregen opstandelingen steeds meer voet aan de grond.

The Washington Post haalde de directeur van de Amerikaanse militaire academie in Fort Leavenworth aan die Aylwin-Foster betitelde als „een onuitstaanbare Britse snob”. De uitgever van Military Review daarentegen, kolonel William Darley, wees er op dat Aylwin-Foster „een hoog-gekwalificeerde kerel” is .

Brigade-generaal Aylwin-Foster diende zelf van december 2003 tot november 2004 in Irak als adjunct-commandant van een Brits programma om Iraakse militairen op te leiden. In dat kader deelde hij vier maanden lang het kantoor van de Amerikaanse luitenant-generaal David Petraeus, toen deze de Iraakse opleidingsprogramma’s leidde. Zijn 14 pagina’s tellende artikel is gepubliceerd in het laatste (november-december) nummer van Military Review (http://usacac.leavenworth.army.mil/CAC/milreview).

„Mijn overheersende indruk was van een leger dat is doordrenkt van ongeveëvenaard patriottisme, plichtsgevoel, passie, toewijding en vastbeslotenheid, met volop talent”, aldus Aylwin-Foster. Daartegenover stonden echter „bureaucratie, verstikkende hiërarchische opvattingen, een geneigdheid tot offensieve operaties en een gevoel dat plicht vergt dat alle problemen frontaal moeten worden aangepakt”. Bovendien, zo schrijft hij, waren de Amerikaanse militairen weliswaar haast altijd hoffelijk en voorkomend, maar ,,kwam hun culturele ongevoeligheid, bijna zeker onbedoeld, soms aantoonbaar neer op institutioneel racisme”. Dit leidde ertoe dat beduidende segmenten van de bevolking zich afkeerden van de nieuwe autoriteiten.

Aylwin-Foster noemt verder ook het „schadelijk optimisme” van Amerikaanse officieren, dat „lagere officieren ontmoedigt onwelkom nieuws te rapporteren”.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_33987014

Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_33987166
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:34 schreef sizzler het volgende:

[..]

Islam is toch een soort chaos geloof (niet perse negatief bedoeld )?

Maar als je tijdens die hasj doodgaat ga je direct naar de hemel dus ideaal voor sommige filantropische zelfmoordenaars.
pi_33987187
goeie f&s'en
  donderdag 12 januari 2006 @ 20:28:25 #53
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_33987329
Net op het nieuws, zo'n medewerker van GM.

'Als ik een japanse auto voorbij ziet rijden wordt ik nog steeds kwaad, vroeger werden ze volgens geruchten bekrast met sleutels en de ramen ingegooid, maar die tijd is voorbij.

Zo protesteerde men tegen de vestiging van Nissan, in Tenessee.
pi_33987398
Bij Editie NL: We staan gemiddeld gezien ons hele leven 1 jaar bij elkaar te wachten in de wachtkamer bij de dochter, voor een stoplicht enzovoorts.
pi_33987434
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 20:28 schreef Yildiz het volgende:

'Als ik een japanse auto voorbij ziet rijden wordt ik nog steeds kwaad, vroeger werden ze volgens geruchten bekrast met sleutels en de ramen ingegooid, maar die tijd is voorbij.

Het zijn gewoon slechte auto's.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  donderdag 12 januari 2006 @ 20:30:44 #56
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_33987460
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 20:28 schreef Yildiz het volgende:

bah die vuile hippies. Kunnen alleen maar protesteren. Dat ze eens gaan werken ipv met een uitkering op de bank hangen!
pi_33987492
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 20:30 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

bah die vuile hippies. Kunnen alleen maar protesteren. Dat ze eens gaan werken ipv met een uitkering op de bank hangen!
Respect my authority!
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_33987905
Ben benieuwd hoe die hippies hun kaka hebben gedaan. Ze zouden wel geen chemische toiletten hebben meegenomen!
pi_33988097
Vandaag "Het einde van de geschiedenis en de laatste mens" van Francis Fukuyama besteld. Dinsdag komt hij binnen. Een must voor iedere liberaal. Ben benieuwd of het echt zo revolutionair is.
  donderdag 12 januari 2006 @ 20:42:56 #61
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_33988110
Zie Netwerk, nu, hoe een onschuldig bedrijf helemaal kapot gemaakt wordt.

Wie had er nog niks te verbergen?
pi_33988302
quote:
De Nederlandse regering heeft al nadrukkelijk aangegeven dat er op grond van dat verdrag geen reden is om in te grijpen.”
Zaten die even fout.

Balkenende liet in dat filmpje ook goed zien uit welk hout hij gesneden was toen hij grijnzend naast de die secteleden ging staan. Hij weet ook wel dat hij z'n mond moet houden maar hij vind het eigenlijk wel goed dat vrouwendiscriminatie gesubsidieer wordt....
pi_33988528
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 20:42 schreef sizzler het volgende:
Vandaag "Het einde van de geschiedenis en de laatste mens" van Francis Fukuyama besteld. Dinsdag komt hij binnen. Een must voor iedere liberaal. Ben benieuwd of het echt zo revolutionair is.
Hij was vorig jaar nog bij buitenhof om het Europaverhaal zoals bedoeld door Atzo Nicolai te onderstrepen. Ik ben benieuwd wat je van het boek vindt.
pi_33988668
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 20:46 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Zaten die even fout.

Balkenende liet in dat filmpje ook goed zien uit welk hout hij gesneden was toen hij grijnzend naast de die secteleden ging staan. Hij weet ook wel dat hij z'n mond moet houden maar hij vind het eigenlijk wel goed dat vrouwendiscriminatie gesubsidieer wordt....
gaat het nog steeds over de SGP?
  donderdag 12 januari 2006 @ 20:54:56 #66
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_33988739
Netwerk had een goede aflevering, ik moet het eens meer gaan kijken.
pi_33989247
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 20:50 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Hij was vorig jaar nog bij buitenhof om het Europaverhaal zoals bedoeld door Atzo Nicolai te onderstrepen. Ik ben benieuwd wat je van het boek vindt.
die heb ik gezien ja. interessante man. heb jij het boek gelezen?
pi_33989358
hooi, ik heb kamp zonder Tomahawk praatjes gezien. Wie wil me aanraken
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_33989559
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:04 schreef sizzler het volgende:

[..]

die heb ik gezien ja. interessante man. heb jij het boek gelezen?
nee, ik weet alleen nog dat ik 'm onlogisch vond en dat hij met krakkemikkig verhaal kwam bij buitenhof.

Vandaar dat ik nieuwsgierig ben naar jouw kant van het verhaal, misschien is dat boek wel de moeite waard.
pi_33989934
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:06 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Waar?
pi_33990062
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:18 schreef sizzler het volgende:

[..]

Waar?
Op de nieuwejaars borrel van Paresto bij de Defensie Leergangen.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_33990135
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:06 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
of
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_33990141
Alleen om het feit dat ik op dit soort plekken kom is het leuk om te blijven doen, en natuurlijk vanwege alle jonge collegaatjes natuurlijk Vandaag waren ze weer te lekker
pi_33990205
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:22 schreef George-Butters het volgende:

[..]

of
Dat is ook wel lekker, vooral als ik juk op me rug heb
pi_33990491
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:24 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Dat is ook wel lekker, vooral als ik juk op me rug heb
Heb je geen foto van een lekkere collega?
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_33990547
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:29 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Heb je geen foto van een lekkere collega?
hmm, ja, ik denk alleen dat me nek wordt doorgesneden al ik die hier plaats
pi_33990682

Is het niet gewoon een Boeing zonder ramen
pi_33990771
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:33 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]

Worden ze niet door Boeing gemaakt trouwens?
pi_33990862
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:33 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]

vibrator met handgrepen.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_33990898
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Worden ze niet door Boeing gemaakt trouwens?
Nee, http://en.wikipedia.org/wiki/Raytheon
pi_33990911
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:40 schreef sizzler het volgende:

[..]

Weet je eigenlijk waarom ze het allemaal tegelijk doen? Ik bedoel: kunnen ze het niet spreiden?
Nee...
quote:
De hadj vindt plaats van de 8e tot de 12e dag van de hadjmaand
pi_33990917
Oh, nee General Dynamincs is de oorspronkelijke fabrikant en het wordt nu gemaakt door Raytheon
pi_33991030
Raytheon, daar heb ik nog wat handboeken van liggen voor radarsystemen
pi_33991172
Kan je een stofzuiger maken die alles zelfstandig doet.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_33991243
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:42 schreef George-Butters het volgende:
Kan je een stofzuiger maken die alles zelfstandig doet.
Daar had ik eerst een vrouw voor, die zijn ook wat beter in het zuigen van andere zaken
pi_33991449
Why the hell gebruiken Amerikanen punten als komma's en komma's als punten bij bedragen
quote:
^ The comma is used in the North American sense; e.g. Lockheed Martin defense revenues are just over $34 billion, or $34,050,000,000.
  donderdag 12 januari 2006 @ 21:48:53 #87
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_33991508
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:47 schreef pberends het volgende:
Why the hell gebruiken Amerikanen punten als komma's en komma's als punten bij bedragen
[..]
Dat vragen zij zich ook van ons af.
pi_33991530
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Wist je dat niet?? Komt door de Engelsen
pi_33991640
Wist het wel, maar de vraag kwam nu pas in me op. In de taal gebruiken ze een komma wel als een komma toch .

Die naam alleen al klinkt een en al militair .
pi_33991776
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 21:51 schreef pberends het volgende:
Wist het wel, maar de vraag kwam nu pas in me op. In de taal gebruiken ze een komma wel als een komma toch .

[afbeelding]
Die naam alleen al klinkt een en al militair .
Op zich is het wel logisch als scheidings teken. Een komma zegt in feite meer van ik hoor bij het voorgaande stukje dan de punt.
  donderdag 12 januari 2006 @ 21:54:34 #91
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_33991802
Wikipedia
quote:
In the Middle Ages, that is, before printing, a bar over the units digit was used.However,its regular usage and classification is attrributed to Musa Al Khawarzimi, a Persian scientist. Later, a separator (a short, roughly vertical, ink-stroke) between the units and tenths position became the norm. When type-set, it was convenient to use the existing marks called a comma or a period, which is variously called a stop or a dot, or else a point for this purpose.

In France the dot was already in use in printing to make Roman numerals more readable, so the comma was chosen. Many other countries also chose the comma to mark the decimal units position. It has been made standard by the ISO for international blueprints.

English-speaking countries, however, took the comma to separate sequences of three digits. In the US, a period (.), which is called a "stop" or "full stop" in some other countries, was the standard. In the nations of the British Empire, although this could be used as in typewritten material, the point (middle dot: ·), which can also be called an interpunct, was preferred for the decimal separator in those technologies which could accommodate it. This had the advantage of reducing confusion with the countries that used the period to separate groups of digits, but as the middle dot was already in common use in world mathematics to indicate multiplication (for example, in the dot product), the SI rejected this use of this symbol for this purpose. However, the use of the period as decimal point was not banned. British aviation magazines thus switched to the US form in the late twentieth century. When South Africa adopted the metric system, it adopted the , as the decimal marker (See "Countries where a comma is used to mark the radix point include: ......" below).
quote:
Countries where a dot is used to mark the radix point include:

Australia, Botswana, Canada (English-speaking), China, Costa Rica, Dominican Republic, El Salvador, Guatemala, Honduras, Hong Kong of the People's Republic of China, India, Ireland, Israel, Japan, Korea (both North and South), Malaysia, Mexico, Nicaragua, Nigeria, New Zealand, Pakistan, Panama, Philippines, Saudi Arabia, Singapore, Taiwan, Thailand, United Kingdom, United States (including insular area of Puerto Rico),
quote:
Countries where a comma is used to mark the radix point include:

Albania, Andorra, Argentina, Austria, Belarus, Belgium, Bolivia, Brazil, Bulgaria, Canada (French-speaking), Croatia, Cuba, Chile, Colombia, Czech Republic, Denmark, Ecuador, Estonia, Faroes, Finland, France, Germany, Greece, Greenland, Hungary, Indonesia, Iceland, Italy, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Macedonia, Moldova, Netherlands, Norway, Paraguay, Peru, Poland, Portugal, Romania, Russia, Serbia, Slovakia, Slovenia, Spain, South Africa, Sweden, Switzerland, Turkey, Ukraine, Uruguay, Venezuela, Zimbabwe
pi_33992580
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 19:40 schreef sizzler het volgende:

[..]

Dat zal dezelde reden hebben dat we kerst ook niet op 15 december vieren .
pi_33992617
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:08 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dat zal dezelde reden hebben dat we kerst ook niet op 15 december vieren .
du_ke
pi_33992679
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 20:39 schreef pberends het volgende:
Ben benieuwd hoe die hippies hun kaka hebben gedaan. Ze zouden wel geen chemische toiletten hebben meegenomen!
Die chemische toiletten slaan ook nergens op. Hoe herken je het Nederlandse leger in een bos? Zoek een batterij dixi's op.
pi_33992710
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 20:42 schreef sizzler het volgende:
Hij heeft zich onderhand dik tegen bush gekeerd.
pi_33992815
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:09 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

du_ke
DoG .

Vandaag een leuke lezing over andalusië en Tanger gehad, heb zin om er heen te gaan .
pi_33992868
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:13 schreef du_ke het volgende:

[..]

DoG .

Vandaag een leuke lezing over andalusië en Tanger gehad, heb zin om er heen te gaan .
andalus is heel leuk, tanger trekt me op zich niet zo om eerlijk te zijn
pi_33992919
Ach leuk om 2/3 dagen rond te kijken toch?
pi_33993296
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:15 schreef du_ke het volgende:
Ach leuk om 2/3 dagen rond te kijken toch?
Ik wil nog wel eens in Marokko of zo kijken.

Als er maar wel bier is.
pi_33993494
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 22:22 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Ik wil nog wel eens in Marokko of zo kijken.

Als er maar wel bier is.
Via via schijnt het goed te krijgen te zijn .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')