Islam is toch een soort chaos geloof (niet perse negatief bedoeldquote:Op donderdag 12 januari 2006 19:34 schreef sizzler het volgende:
[..]
Waarom is dat toch elk jaar een zooitje ongeregeld?
Het zijn gewoon slechte auto's.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:28 schreef Yildiz het volgende:
Net op het nieuws, zo'n medewerker van GM.
'Als ik een japanse auto voorbij ziet rijden wordt ik nog steeds kwaad, vroeger werden ze volgens geruchten bekrast met sleutels en de ramen ingegooid, maar die tijd is voorbij.
Zo protesteerde men tegen de vestiging van Nissan, in Tenessee.
bah die vuile hippies. Kunnen alleen maar protesteren. Dat ze eens gaan werken ipv met een uitkering op de bank hangen!quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:28 schreef Yildiz het volgende:
Net op het nieuws, zo'n medewerker van GM.
'Als ik een japanse auto voorbij ziet rijden wordt ik nog steeds kwaad, vroeger werden ze volgens geruchten bekrast met sleutels en de ramen ingegooid, maar die tijd is voorbij.
Zo protesteerde men tegen de vestiging van Nissan, in Tenessee.
Respect my authority!quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:30 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
bah die vuile hippies. Kunnen alleen maar protesteren. Dat ze eens gaan werken ipv met een uitkering op de bank hangen!
Zaten die even fout.quote:De Nederlandse regering heeft al nadrukkelijk aangegeven dat er op grond van dat verdrag geen reden is om in te grijpen.”
Hij was vorig jaar nog bij buitenhof om het Europaverhaal zoals bedoeld door Atzo Nicolai te onderstrepen. Ik ben benieuwd wat je van het boek vindt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:42 schreef sizzler het volgende:
Vandaag "Het einde van de geschiedenis en de laatste mens" van Francis Fukuyama besteld. Dinsdag komt hij binnen. Een must voor iedere liberaal. Ben benieuwd of het echt zo revolutionair is.
gaat het nog steeds over de SGP?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:46 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zaten die even fout.
Balkenende liet in dat filmpje ook goed zien uit welk hout hij gesneden was toen hij grijnzend naast de die secteleden ging staan. Hij weet ook wel dat hij z'n mond moet houden maar hij vind het eigenlijk wel goed dat vrouwendiscriminatie gesubsidieer wordt....
die heb ik gezien ja. interessante man. heb jij het boek gelezen?quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:50 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Hij was vorig jaar nog bij buitenhof om het Europaverhaal zoals bedoeld door Atzo Nicolai te onderstrepen. Ik ben benieuwd wat je van het boek vindt.
nee, ik weet alleen nog dat ik 'm onlogisch vond en dat hij met krakkemikkig verhaal kwam bij buitenhof.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:04 schreef sizzler het volgende:
[..]
die heb ik gezien ja. interessante man. heb jij het boek gelezen?
Waar?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:06 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
hooi, ik heb kamp zonder Tomahawk praatjes gezien. Wie wil me aanraken
Op de nieuwejaars borrel van Paresto bij de Defensie Leergangen.quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:06 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
hooi, ik heb kamp zonder Tomahawk praatjes gezien. Wie wil me aanraken
Dat is ook wel lekker, vooral als ik juk op me rug hebquote:
Heb je geen foto van een lekkere collega?quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:24 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dat is ook wel lekker, vooral als ik juk op me rug heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |