Lief groen en ongepeld?quote:
Het was zooooooooooo lang geleden dat je in groep 8 zat en toch weet je de tekst nogquote:Op woensdag 11 januari 2006 22:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Straks ga ik naar de brugklas en wie weet wat me daar wacht.
Soms denk ik dus kon ik nog maar een jaartje in groep 8.
Da's helemaal geen schande hoor, we weten hoe het zit.
Noemt iemand je een bangerik, zeg dan gewoonweg dit:
Bang zijn is gewoon, bang zijn is normaal.
Bang zijn shit ik weet het niet meer een achterlijke kwaaaaaaal"
"Ja, ik vind je een boeiende persoonlijkheid", zegt dan de ander terwijl hij je lang en strak en zwijgend met een brede glimlach aankijkt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:57 schreef Great_Expectations het volgende:
Dodelijke conclusies aan het einde van een eerste date..
Wat denk je van me?
Nou.... Ik vind je wel interessant.
Interessant?
Of nou ja. Fascinerend wel.
Oh...
In ieder geval ben je aanwezig.
quote:
" Oooh, je bedoelt neukbaar? Zeg dat dan meteen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
"Ja, ik vind je een boeiende persoonlijkheid", zegt dan de ander terwijl hij je lang en strak en zwijgend met een brede glimlach aankijkt.
Mja dat zijn van die claimende figuren die dat zeggenquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
" Oooh, je bedoelt neukbaar? Zeg dat dan meteen."
quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:58 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het was zooooooooooo lang geleden dat je in groep 8 zat en toch weet je de tekst nog![]()
Praten is zo overratedquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
" Oooh, je bedoelt neukbaar? Zeg dat dan meteen."
Ik giechelde om het woord 'shampoo'.quote:
met een frikandel?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:00 schreef Waxxer het volgende:
Nog even doorpraten over eten en ik haal ongegeneerd een bak friet met mayo
Nou.... ik slaap ook alleen hoor... stil... koud.... eenzaam.... een lach, een knik, een lieve blik....quote:
giechelen is zooo gayquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:03 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik giechelde om het woord 'shampoo'.
speciaal, als je nog even doorgaatquote:
Zei de man met de sugababes-sig, madonna-ondertitel en discobal-usericon.quote:
Dan ga je straks gewoon lopend al je spullen verhuizen, dan ben je keistrak tegen de tijd dat die meet gehouden wordt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
speciaal, als je nog even doorgaat
en dan kom ik moddervet op de meet
"Stegeman", zo stel ik me dan aan iedereen voor. En niemand die nog ziet dat ik Waxxer ben.
*gniffel*quote:
állemaal!!!quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:05 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Nee, een satérol.![]()
Of toch een sitostick?
Kipcorn?
die net een boer liet, aan zijn reet krabt, een scheet laat en ongeschoren zit te typenquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:06 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Zei de man met de sugababes-sig, madonna-ondertitel en discobal-usericon.
Kun je voor mij dan een portie bitterballen meenemen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
állemaal!!!![]()
En een broodje hamburger!! En dan ga ik smakken en dan bel ik Vlarp wakker om te vertellen dat ik zit te vreten!!
Hoezeequote:
Gaat je helemaal nix an ..je lacht er toch alleen maar omquote:
Ik lig schoongewassen met anti-puisten zooi op m'n hoofd m'n nagels te knippen in bed.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:08 schreef creno het volgende:
[..]
die net een boer liet, aan zijn reet krabt, een scheet laat en ongeschoren zit te typen
echt en online zijn een wereld van verschil![]()
Mn stopwoordje!quote:
Over kippen gesproken, wie heeft op het nieuws gezien hoe die kippen in Rusland (of was het Turkije?) geruimd worden? Ze worden met zn drieen in een zak gegooid en vervolgens in een kofferbak gegooidquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:08 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Kun je voor mij dan een portie bitterballen meenemen?
En doe ook maar een frietje dan.
Ik lag nergens om.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Gaat je helemaal nix an ..je lacht er toch alleen maar om![]()
Ja en een pitabroodje en neem het voor mezelf ook meequote:Op woensdag 11 januari 2006 23:08 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Kun je voor mij dan een portie bitterballen meenemen?
En doe ook maar een frietje dan.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:10 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik lag nergens om.
Mijn stopwoordje is namelijk vele malen stommer.
Dadada?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:10 schreef TehRockstar het volgende:
Dat wapperhandje van jou gaat ook vaak omhoog he.quote:
Hoo hoo hoo hoo hoo.....quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:10 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik lag nergens om.
Daar heb je nu toch die kleine flesjes van Unilever, die Knorr Vie voorquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Heb jij je twee stuks fruit en twee ons groenten al gehad?.
Zeg Jack McFarland belde..of je de titel Gayest Person Alive wil teruggevenquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:11 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat wapperhandje van jou gaat ook vaak omhoog he.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoo hoo hoo hoo hoo.....
TehRockstar, speibel jij??!
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
.
Heb jij je twee stuks fruit en twee ons groenten al gehad?.
Zeg, iedereen uit het land der flauwe grappen belde me zo van, ja, die CDP is echt kut he.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg Jack McFarland belde..of je de titel Gayest Person Alive wil teruggeven
Dat is niewe spelling.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoo hoo hoo hoo hoo.....
TehRockstar, speibel jij??!
Tijdens een meet een keer een line up doen, van meest nichterig tot meest stoerquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:08 schreef creno het volgende:
[..]
die net een boer liet, aan zijn reet krabt, een scheet laat en ongeschoren zit te typen
echt en online zijn een wereld van verschil![]()
oh die heb ik noch niet geleert, maar in Zaandam zijn ze zo voorruitstrevend!quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is niewe spelling.
Mijn G_L is nu semi-permanent hier en als ik thuis kom is hij al bij de AH geweest en bezig met koken enzo.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:12 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik heb er wel over zitten denken om bananen te kopen, maar Appie lag vandaag niet op m'n route.
Heb wel nog appels.![]()
Is dat een frituredate?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja en een pitabroodje en neem het voor mezelf ook mee
Met SAUS.
Dat wordt ruzie op het middenveld, de posities op beide uiteinden invullen zal niet het probleem zijnquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tijdens een meet een keer een line up doen, van meest nichterig tot meest stoer
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
oh die heb ik noch niet geleert, maar in Zaandam zijn ze zo voorruitstrevend!
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tijdens een meet een keer een line up doen, van meest nichterig tot meest stoer
Heeft G_L nog af en toe een uurtje over toevallig?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mijn G_L is nu semi-permanent hier en als ik thuis kom is hij al bij de AH geweest en bezig met koken enzo..
Ik neem dates altijd (drie per week ofzo) mee naar de Febo, is dat zo raar?!quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:14 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Is dat een frituredate?![]()
Romantisch!
![]()
Samen (uit de muur) trekken?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik neem dates altijd (drie per week ofzo) mee naar de Febo, is dat zo raar?!
Dit word al nacht #2 hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:17 schreef petre86 het volgende:
mag ik een hamburger met plakje kaas er onder en saté er op?
en CDP.. thuis?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mijn G_L is nu semi-permanent hier en als ik thuis kom is hij al bij de AH geweest en bezig met koken enzo..
Vorige week de dvd-box afgekekenquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:16 schreef Cybart het volgende:
Jack: I'm just using your tub... and your Ylang-Ylang. Ylike ylike?
Will: Why don't y'leave y'leave.![]()
maar goed da's al uit seizoen 3
Sweet Dreams Ang3lquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:17 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga naar bed
(wat?! nu al?1 ja. Nu al.)
Natuurlijk, maar heb je daar genoeg aan dan?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:17 schreef petre86 het volgende:
mag ik een hamburger met plakje kaas er onder en saté er op?
en CDP.. thuis?
Slaap lekker, raak je ringen niet kwijt!quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:17 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga naar bed
(wat?! nu al?1 ja. Nu al.)
Nou, nee, dan zegt die ander "Hmmz, de Febo zuigt!" en dan zeg ik "Nee hoor", en dan geef ik zo'n vieze, lange knipoog en naja dan is het nog 200 meter lopen.quote:
welke kippen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:16 schreef BB_Koning het volgende:
Ok , het leed van de kippen kan niemand wat schelen.....
liever dat dan dat het hier komtquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:16 schreef BB_Koning het volgende:
Ok , het leed van de kippen kan niemand wat schelen.....
Heeft G_L ook z'n eigen schort, compleet met naam en alles?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:15 schreef Nuvole het volgende:
Heeft G_L nog af en toe een uurtje over toevallig?
Slet!quote:Samen (uit de muur) trekken?
die heeft G_E vast en zeker wel voor hem gespaard met van die Honig puntenquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:20 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Heeft G_L ook z'n eigen schort, compleet met naam en alles?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:20 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Nou niet te veel naar privé details gaan vragen hè.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:20 schreef Nuvole het volgende:
[..]
hoedatzo?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dit word al nacht #2 hoor
neuh.. patatje oorlog en een kroketje op broodquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:18 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar heb je daar genoeg aan dan?
Of was de naam te lang?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou niet te veel naar privé details gaan vragen hè..
Long storyquote:
Ik ben best een vleeschmenschquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:22 schreef BB_Koning het volgende:
Niemand vegetarier hier?
Ik ga douchen![]()
You wish!quote:
Het past bijna niet op het schort? Floris-Willem-Pieter-Victor-Maximilliaan-PappaWaxx ?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Die heeft mijn vader![]()
Ik ga heel normaal om met mijn ouders hoor, maar dat is best welals hij daar heel neutraal mee staat
Niet dat hij hem vaak om heeft hoor
maar toch
en dan die naam
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou niet te veel naar privé details gaan vragen hè..
Vleesch én Bloed!quote:
Ja, het past er wel opquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:25 schreef Nuvole het volgende:
[..]
You wish!
[..]
Het past bijna niet op het schort? Floris-Willem-Pieter-Victor-Maximilliaan-PappaWaxx ?
Ik ken niet iedereen. Da's lullig. Ik heb Angel pas 3 seconden ontmoet of zoquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:15 schreef creno het volgende:
[..]
waarom wachten op een meet ! ga je gang maar hoor wonderer
Hoezo? Ga je (je) worst aanbieden?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:22 schreef BB_Koning het volgende:
Niemand vegetarier hier?
Ik ga douchen![]()
Het zal wel gewoon iets van Jan zijn ofzo.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, het past er wel opheel cliché
quote:
H3ndr1k!quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het zal wel gewoon iets van Jan zijn ofzo.
Of Jaap..
Tenminste, dat stel ik me voor bij iemand die z'n zoon Hendrik noemt..
Ja, ben weer aan het bijspijkerenquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:29 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Shin!
In het Spaans!
OOOOH! FIN DEL JUEGO
tu punctuación final es: 40
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het zal wel gewoon iets van Jan zijn ofzo.
Of Jaap..
Tenminste, dat stel ik me voor bij iemand die z'n zoon Hendrik noemt..
Ik heb nu al 225.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, ben weer aan het bijspijkeren![]()
B5 tot B44 zijn ontslagen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ja inderdaad!
B45 staat wel stoerder!
Doe nou ff leuk mee, 9_3!quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:36 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
D'r staat een link naar z'n weblog in z'n onderdinges..
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:39 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Doe nou ff leuk mee, 9_3!
Hee, je bent een Saab!
[afbeelding]
Verrek!quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Qua "echte" naam scheelt het ook nog eens niet zo heel veel
Heb je al eens over een Nintendo nagedacht?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
1350
Ik moet een daginvulling hebbenzo snel mogelijk
Drommels, drommels....quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb het ook altijd gedaan, de baas moet allltijd mij hebben!!
Het is zo'n gecamoufleerd prototypequote:Op woensdag 11 januari 2006 23:42 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Verrek!
Heel clever!
Zou die Peusjoo dan gewoon een dekmantel zijn?
quote:
Wat is een Ylang Ylang?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:16 schreef Cybart het volgende:
Jack: I'm just using your tub... and your Ylang-Ylang. Ylike ylike?
Will: Why don't y'leave y'leave.![]()
maar goed da's al uit seizoen 3
Nope..quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:48 schreef Waxxer het volgende:
CDP, heb jij Des Chansons Pop van Les Poppies al?
Dáárom maakt dat ding ook zo'n stoer geluid natuurlijk. Het is eigenlijk de nieuwe Saab Sportcoupé met 5,7 liter Corvette-V8!quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het is zo'n gecamoufleerd prototype
Sambal bij?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Koe joe loek, babi pangang, vier stokjes saté en kroepoek, m'neer.
Nogal jaquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:44 schreef Nuvole het volgende:
Drommels, drommels....
Ik hoor wonderer nu al bijna denken: "Stelletje amateurs...."
leuk werkquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:48 schreef creno het volgende:
@ cybart, zal ik doen, maar het ei gooit zijn gsm uit midden in mijn verhaalen mijn sms is nog niet aangekomen, dus waarschijnlijk is zijn gsm ontploft...
@ petre: hij moet onder andere de planning voor de cast maken, soort van de baas over de spelers zeg maar.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:50 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dáárom maakt dat ding ook zo'n stoer geluid natuurlijk. Het is eigenlijk de nieuwe Saab Sportcoupé met 5,7 liter Corvette-V8!![]()
En weet je nog van die plaatjes van de Megane?
Ik zocht nu naar de Bugatti EB110SS.
Deze dus:
[afbeelding]
Maar wat je dan weer van die Japanners te zien krijgt.....![]()
http://images.google.nl/images?svnum=10&hl=nl&lr=lang_nl&c2coff=1&q=eb110ss&btnG=Zoeken
hij gaat dat de laatste week of 2 weken in U doen, en dan naar Antw.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:52 schreef petre86 het volgende:
[..]
leuk werk
en doettie dat in U of moet ie naar Antw. of Bru. ?
is daar ook een aflevering van gemaakt?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nogal jaHet was "Ik heb ook altijd pech, ze moeten altijd mij hebben!"
Heb nog een leuk verhaal over B100 geschreven ooit trouwens.
En toen "the cock" driemaal kraaide....quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:52 schreef creno het volgende:
effe wat anders hoor.
Was Jezus niet gewoon Homo, en werd ie daarom gekruisigd en is de kus van judas dus niet een kus van verraad, maar stonden ze gewoon lekker te zoenen, en werd dat gewoon bestraft ?
Ow nou, ja, je kunt dus zegeltjes sparen in D. en als je dan een half pensioen aan chinees hebt zitten vreten, krijg je korting ofzo...quote:
Nee, slá-pén!!quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ga ik Supernatural kijken of niet?
Kdurf nie..
en studie?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:54 schreef creno het volgende:
[..]
hij gaat dat de laatste week of 2 weken in U doen, en dan naar Antw.
dus is ie een half uur dichter bij MOI
Nee maar serieus, bij een volle spaarkaart een complete Chinees-Indische rijsttafel gratis?quote:
dat hebben wij welquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:01 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Nee maar serieus, bij een volle spaarkaart een complete Chinees-Indische rijsttafel gratis?
Bij drie volle kaarten word ik eindelijk van de dodenlijst van de Chinese mafia geschrapt!quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:04 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat hebben wij wel
bij volle kaart gratis maandmenu in het restaurant
Al beantwoord, bedankt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:01 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Nee maar serieus, bij een volle spaarkaart een complete Chinees-Indische rijsttafel gratis?
Een schransmeet heeft wel dikke kans van slagen, he?quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:04 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat hebben wij wel
bij volle kaart gratis maandmenu in het restaurant
Ideáál voor in die lange files.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:09 schreef TomatensapBiertje het volgende:
het lijkt wel een design plastuit
The roof! The roof! The roof is on fire!quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:15 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Again: onder haar dak, heb je je aan haar regels te houden![]()
Is mn profiel niet uberduidelijk: woquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
The roof! The roof! The roof is on fire!![]()
(walgelijk lied, daar niet van)
Maar hey, BB voor intimi, wat studeer jij trouwens?
waxxer observatiekunde?quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Is mn profiel niet uberduidelijk: wo![]()
wetensch. onderw.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Is mn profiel niet uberduidelijk: wo![]()
quote:
Wat een creativiteitquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:26 schreef petre86 het volgende:
[..]
wetensch. onderw.
wattan?
water en ondernemen?
wetenschap en ontwikkelingsstudies?
werktuigbouwkunde en oorlogsvoertuigen?
Wanden Opfleuren ---> reclame & presentatietechnieken dus.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:27 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
[..]
Wat een creativiteitHet heeft iets met marketing te maken en meer zul je niet uit BB kunnen krijgen
![]()
Okee!quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:24 schreef wonderer het volgende:
Nuvole, nee, geen aflevering, maar het speelt zich wel af tijdens een aflevering. Maar laat maar, het is niet mijn favoriete fanfic. Da's waar Adriaan en de Baron... eh. Lamaar
Marketing & Communicatie.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:27 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
[..]
Wat een creativiteitHet heeft iets met marketing te maken en meer zul je niet uit BB kunnen krijgen
![]()
Daar zou ik wel een handje bij kunnen helpenquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wanden Opfleuren ---> reclame & presentatietechnieken dus.
Gekkie, als het zo makkelijk te raden zou zijn door die hint, dan had ik die hint toch niet gegeven? Ja, BB is sneakyquote:
Je kunt overweg met een flinke roller?quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:30 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Daar zou ik wel een handje bij kunnen helpen![]()
Sneaky ook nog eens?quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:32 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Gekkie, als het zo makkelijk te raden zou zijn door die hint, dan had ik die hint toch niet gegeven? Ja, BB is sneaky![]()
Hangt ervanaf wat je met 'roller' bedoeltquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je kunt overweg met een flinke roller?
Als ik uw profiel zo bekijk, dan hult u zich ook in mysteriequote:Op donderdag 12 januari 2006 00:35 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Sneaky ook nog eens?
Zulke ventjes kunnen we hier niet gebruiken, hoor.
En let op: je wordt nu geronseld voor een flinke verbouwing.
Wie, ikke?quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:38 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als ik uw profiel zo bekijk, dan hult u zich ook in mysterie![]()
Nou, dan mag je de vloer schrobbenquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hangt ervanaf wat je met 'roller' bedoeltNou, eigenlijk niet, wat je er ook mee bedoelt, ik kan ermee overweg
![]()
![]()
Sta je daar allebei met een sigaretquote:
Idd, dat kan echt niet.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:45 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
beetje jammer van die peuken in hun hand...![]()
voor de rest![]()
Ik kan ook nog zagen, timmeren en boren. Ja, ik ben een machoquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, dan mag je de vloer schrobbenOf de tuin harken
Normaal vind ik Ricky wauw, maar nu ga ik voor de rechter: I would like totally do himquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Normaal vind ik Ricky wauw, maar nu ga ik voor de rechter: I would like totally do him![]()
Of hij zn vriendje is, maakt me niet uit, in mijn hoofd waren ze al bezig met zn tweetjesquote:
You've got me on my knees, Layla.quote:
Die VPRO-serie met die man en dat hoedje en die armpjes door die gaten!quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:08 schreef Blubberzwijn het volgende:
dag meneer de koekepeer, ik heb geen touwtjes meer!
dat was doodeng!quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Die VPRO-serie met die man en dat hoedje en die armpjes door die gaten!![]()
![]()
![]()
Dat klinkt zieligquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:10 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
dat was doodeng!
nee dit was van zo'n disney-bandje die ik vroeger had, liedje van pinokkio
eeeeens zat ik aan 4 touwtjes vast
daarom ben ik nu heel verrast!
had ze ooit, maar ben nu vrij
daarom ben ik zo blijjjjjjjjjjjjj
iiiiik ga de wereld in, en me pakken kan je niet
iiik ga de blablallaaa (dat verstond ik nooit)
in nederland?!quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:21 schreef wonderer het volgende:
16 februari
en het zijn koi-boi'squote:Op donderdag 12 januari 2006 01:25 schreef BB_Koning het volgende:
Ik heb zojuist de samenvatting gelezen en nu weet ik dat de film gaat over 2 getrouwde mannen die een relatie met elkaar hebben
spuit 11quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:25 schreef BB_Koning het volgende:
Ik heb zojuist de samenvatting gelezen en nu weet ik dat de film gaat over 2 getrouwde mannen die een relatie met elkaar hebben
Ik wil de film ook zien, tegenwoordig vind ik alles dat met homoseksualiteit/biseksualiteit te maken heeft interessantquote:
weer eentje lid van de clubquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:29 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik wil de film ook zien, tegenwoordig vind ik alles dat met homoseksualiteit/biseksualiteit te maken heeft interessant![]()
normaal is belgië eerder met films maar daar komt hij pas 22 feb.quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:21 schreef wonderer het volgende:
16 februari
Pfff, gelukkig, het is dus normaalquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:29 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
weer eentje lid van de club![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:31 schreef Blubberzwijn het volgende:
extreme honger.. maar om nu nog een hamburger te gaan bakken
Hamburger zorgt voor nog meer blubber, neem een broodje gezondquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:31 schreef Blubberzwijn het volgende:
extreme honger.. maar om nu nog een hamburger te gaan bakken
Doegquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:32 schreef keizerpinguin het volgende:
maar goed ik ga slapen!!!
doei doei!!
ik ben 19 , ik ben nog nie uitgelubbertquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Sporten moet, je kent mn filosofie: blijf strak of je wordt afgeschreven![]()
Als je mijn leeftijd hebt, dan piep je wel andersquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik ben 19 , ik ben nog nie uitgelubbert
van welk bouwjaar ben je dan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:58 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als je mijn leeftijd hebt, dan piep je wel anders![]()
Check onderschrift, ik kan namelijk mijn geboortedatum niet invullen in mn profielquote:
carnavalskindjequote:Op donderdag 12 januari 2006 02:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Check onderschrift, ik kan namelijk mijn geboortedatum niet invullen in mn profiel
(Ik vul in : 1984-11-11, is dat goed?)
quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:08 schreef wonderer het volgende:
Net iets jonger dan mijn broertje. Maar ik vind jou honderd keer leuker
1984 en dan al zorgen maken?quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Check onderschrift, ik kan namelijk mijn geboortedatum niet invullen in mn profiel
(Ik vul in : 1984-11-11, is dat goed?)
Doegquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:08 schreef Blubberzwijn het volgende:
ach mijn blubber is nog ondergemiddeld(snelle verbranding) maarja, truste
Trustequote:Op donderdag 12 januari 2006 02:08 schreef Blubberzwijn het volgende:
ach mijn blubber is nog ondergemiddeld(snelle verbranding) maarja, truste
Jij bent van 1982, ik bedoel: u bent van 1982quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:10 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
1984 en dan al zorgen maken?
Truste blubje, ga maar lekker slapen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:14 schreef Blubberzwijn het volgende:
ohja en als jullie morgen in de krant lezen: "edenaar geplet onder kast" dan ben ik het
dat buikje van umquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Jij bent van 1982, ik bedoel: u bent van 1982Lukt het bij u nog alles strak te houden
![]()
Dragon is nie wegquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:29 schreef BB_Koning het volgende:
Ik ga er ook maar vandoor. Wonderder leest een verhaaltje, Petre is weg Dragon is weg. Hey! Petre en Dragon zijn weg, ze zijn allebei we, ze zijn tegelijk weg...:D:D:D 1 Plus 1 is 2, ik kan de link wel leggen
Doeg iedereen die dit nog zal zien in de komende nacht![]()
![]()
Waarvoor dat dan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:07 schreef Sunjammer het volgende:
*bluswater pak*
Burning from desire?quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:07 schreef Sunjammer het volgende:
*bluswater pak*
Zo uitgebreid zat ik nou ook weer niet aan te denkenquote:Op donderdag 12 januari 2006 09:35 schreef whistler0305 het volgende:
Frustel ze en eet smakelijk. Ik hou het nu ff op koffie![]()
[afbeelding]
Euh?quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:35 schreef Cairon het volgende:
oooh sunny jij malle ouwe doerakkes!
Eerder aan 6 toast, jus des oranges en een kop koffie?quote:
Cairon... hoe is die nieuwe Battlestar serie? Is het wat?quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:45 schreef Cairon het volgende:
neej supernatural is niet mijn ding.
Battlestar Galactica en Stargate SG1 en Stargate Atlantis zijn weer begonnen, al laat ik denk ik Atlantis vallen want daar is geen hol aan.
Oh lekker een glaasje verse jus op de ochtend gaat er wel inquote:Op donderdag 12 januari 2006 09:35 schreef whistler0305 het volgende:
Frustel ze en eet smakelijk. Ik hou het nu ff op koffie![]()
[afbeelding]
Hou op..weet niet wat me bezielt hahaquote:Op donderdag 12 januari 2006 09:49 schreef creno het volgende:
goeiemorgen allemaal, wat een drukte al zo vroeg ! En CDP, wat gezellig dat je er ook al bent.
Ik hou het niet zo bij momenteel, dus vandaarquote:Op donderdag 12 januari 2006 09:47 schreef Cairon het volgende:
duh, De nieuwe BSG is de Sci Fi hit van de afgelopen twee jaar
het eerste seizoen was sterk
het tweede seizoen is zo veel beter.
Echt een aanrader!
Ik heb de eerste aflevering gezien..daarna de rest gemist op Veronica maar goede vriend heeft t op DVDquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:08 schreef Cairon het volgende:
dan zul je BattleStar Galactica goed te pruimen vinden. Het heeft een lang-lopende verhaallijn, is een stuk duisterder dan Star Trek, en is menselijker.
En de vijand is man-made, en dus niet "Alien-of-the-week"
Ik hou van Star Trek, maar ook van Babylon 5... die ik tig keer beter vind ghehe...quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:05 schreef Cairon het volgende:
tenzij je fan bent van Star Trek...
hangt ervan wat je voorkeur is qua sci-fi
*noteer*quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:12 schreef Cairon het volgende:
nou bij deze dus... BSG!
quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:14 schreef Cybart het volgende:
@CDP: de eerste 30 deconden zijn zo goed als af
ga ik zo meteen doenquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
![]()
[..]
![]()
Heb je al een boze brief naar Peijnenburg geschreven?
Khoorde gister Chris Brown - Run It op 538...jesus ik dacht bijna dat t een wijf was qua stemquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
ga ik zo meteen doen
en om je nieuwsgierigheid even gerust te stellen: demo
met Gio toch?quote:
We zijn naar Kiss Kiss Bang BANG geweest......Vond ik echt een hele goeie film....echt super droge/zwarte humor....1 van de leukste films van de laatste tijd.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waar gaan jullie dan heen?
Ik moet nog zoveel zien
quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:08 schreef Semisane het volgende:
[..]
We zijn naar Kiss Kiss Bang BANG geweest......Vond ik echt een hele goeie film....echt super droge/zwarte humor....1 van de leukste films van de laatste tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |