Nee alleen de aflevering waar ik in zatquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:09 schreef Waxxer het volgende:
Alle afleveringen opgenomen en bewaard?!
quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee alleen de aflevering waar ik in zat
Zeker voor 1993...het is nog alleen met Irene..toen zat k op Turnenquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
aaaawww.... hoe lang geleden?!
Klein, lief en onschuldig
Is dat iets als een love handle?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*hijg hijg*
Ik heb een lamp vervangen, bed in elkaar gegoocheld, matras. deken, kussen alles erop..
En nu heb k een love arm..
nee een moeie armquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Is dat iets als een love handle?
BTW hallo![]()
.......en toen was je nog fan van Les Poppiesquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeker voor 1993...het is nog alleen met Irene..toen zat k op Turnen
Serebii en Tom & Jerryquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
.......en toen was je nog fan van Les Poppies
quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaa maar je hebt alle platen van Les PoppiesPoppy's
of wat dan ook
Mijn arm is moeder dan jou arm. Ach ja, een beetje foute humor in de topicquote:
Hey toen vond k t leukquote:
Foto?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hey toen vond k t leuk![]()
En wat had ik een dik hoofd toen![]()
Maak wel screenshotje als t helemaal digitaal staat!quote:
|Ik heb alle jaren dat de test er was rond de 128 gescoord. Dit jaar had ik 140.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:22 schreef wonderer het volgende:
IQ test resultaat: 136. Toch wel consistent, dat vond Mensa 8 jaar geleden namelijk ook.
quote:
Beide gecombineerd geeft 'Wat nah!'quote:
Vette dope shit man!quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
[..]
Beide gecombineerd geeft 'Wat nah!'. Je weet wel, dat nederhopnummer of is dat gedoe te ruig voor homo's
![]()
van Yukkie B toch?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
[..]
Beide gecombineerd geeft 'Wat nah!'. Je weet wel, dat nederhopnummer ,of is dat gedoe te ruig voor homo's
![]()
Dit hippe gedoe brengt me op een onderwerp. Zijn we uitgepraat over My Little Pony en mag ik een centraal onderwerp aansnjdenquote:
Gooi het in de groep.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:26 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Dit hippe gedoe brengt me op een onderwerp. Zijn we uitgepraat over My Little Pony en mag ik een centraal onderwerp aansnjden![]()
Ik was erg vroeg met mn liefde voor muzakquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:28 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken dat je zelfs de hits kent van toen je 3 jaar oud was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |