Hangt ervanaf wat je met 'roller' bedoeltquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je kunt overweg met een flinke roller?
Als ik uw profiel zo bekijk, dan hult u zich ook in mysteriequote:Op donderdag 12 januari 2006 00:35 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Sneaky ook nog eens?
Zulke ventjes kunnen we hier niet gebruiken, hoor.
En let op: je wordt nu geronseld voor een flinke verbouwing.
Wie, ikke?quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:38 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als ik uw profiel zo bekijk, dan hult u zich ook in mysterie![]()
Nou, dan mag je de vloer schrobbenquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hangt ervanaf wat je met 'roller' bedoeltNou, eigenlijk niet, wat je er ook mee bedoelt, ik kan ermee overweg
![]()
![]()
Sta je daar allebei met een sigaretquote:
Idd, dat kan echt niet.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:45 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
beetje jammer van die peuken in hun hand...![]()
voor de rest![]()
Ik kan ook nog zagen, timmeren en boren. Ja, ik ben een machoquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, dan mag je de vloer schrobbenOf de tuin harken
Normaal vind ik Ricky wauw, maar nu ga ik voor de rechter: I would like totally do himquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Normaal vind ik Ricky wauw, maar nu ga ik voor de rechter: I would like totally do him![]()
Of hij zn vriendje is, maakt me niet uit, in mijn hoofd waren ze al bezig met zn tweetjesquote:
You've got me on my knees, Layla.quote:
Die VPRO-serie met die man en dat hoedje en die armpjes door die gaten!quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:08 schreef Blubberzwijn het volgende:
dag meneer de koekepeer, ik heb geen touwtjes meer!
dat was doodeng!quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Die VPRO-serie met die man en dat hoedje en die armpjes door die gaten!![]()
![]()
![]()
Dat klinkt zieligquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:10 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
dat was doodeng!
nee dit was van zo'n disney-bandje die ik vroeger had, liedje van pinokkio
eeeeens zat ik aan 4 touwtjes vast
daarom ben ik nu heel verrast!
had ze ooit, maar ben nu vrij
daarom ben ik zo blijjjjjjjjjjjjj
iiiiik ga de wereld in, en me pakken kan je niet
iiik ga de blablallaaa (dat verstond ik nooit)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |