dat hebben wij welquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:01 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Nee maar serieus, bij een volle spaarkaart een complete Chinees-Indische rijsttafel gratis?
Bij drie volle kaarten word ik eindelijk van de dodenlijst van de Chinese mafia geschrapt!quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:04 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat hebben wij wel
bij volle kaart gratis maandmenu in het restaurant
Al beantwoord, bedankt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:01 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Nee maar serieus, bij een volle spaarkaart een complete Chinees-Indische rijsttafel gratis?
Een schransmeet heeft wel dikke kans van slagen, he?quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:04 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat hebben wij wel
bij volle kaart gratis maandmenu in het restaurant
Ideįįl voor in die lange files.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:09 schreef TomatensapBiertje het volgende:
het lijkt wel een design plastuit
The roof! The roof! The roof is on fire!quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:15 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Again: onder haar dak, heb je je aan haar regels te houden![]()
Is mn profiel niet uberduidelijk: woquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
The roof! The roof! The roof is on fire!![]()
(walgelijk lied, daar niet van)
Maar hey, BB voor intimi, wat studeer jij trouwens?
waxxer observatiekunde?quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Is mn profiel niet uberduidelijk: wo![]()
wetensch. onderw.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Is mn profiel niet uberduidelijk: wo![]()
quote:
Wat een creativiteitquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:26 schreef petre86 het volgende:
[..]
wetensch. onderw.
wattan?
water en ondernemen?
wetenschap en ontwikkelingsstudies?
werktuigbouwkunde en oorlogsvoertuigen?
Wanden Opfleuren ---> reclame & presentatietechnieken dus.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:27 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
[..]
Wat een creativiteitHet heeft iets met marketing te maken en meer zul je niet uit BB kunnen krijgen
![]()
Okee!quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:24 schreef wonderer het volgende:
Nuvole, nee, geen aflevering, maar het speelt zich wel af tijdens een aflevering. Maar laat maar, het is niet mijn favoriete fanfic. Da's waar Adriaan en de Baron... eh. Lamaar
Marketing & Communicatie.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:27 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
[..]
Wat een creativiteitHet heeft iets met marketing te maken en meer zul je niet uit BB kunnen krijgen
![]()
Daar zou ik wel een handje bij kunnen helpenquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wanden Opfleuren ---> reclame & presentatietechnieken dus.
Gekkie, als het zo makkelijk te raden zou zijn door die hint, dan had ik die hint toch niet gegeven? Ja, BB is sneakyquote:
Je kunt overweg met een flinke roller?quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:30 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Daar zou ik wel een handje bij kunnen helpen![]()
Sneaky ook nog eens?quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:32 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Gekkie, als het zo makkelijk te raden zou zijn door die hint, dan had ik die hint toch niet gegeven? Ja, BB is sneaky![]()
Hangt ervanaf wat je met 'roller' bedoeltquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je kunt overweg met een flinke roller?
Als ik uw profiel zo bekijk, dan hult u zich ook in mysteriequote:Op donderdag 12 januari 2006 00:35 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Sneaky ook nog eens?
Zulke ventjes kunnen we hier niet gebruiken, hoor.
En let op: je wordt nu geronseld voor een flinke verbouwing.
Wie, ikke?quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:38 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als ik uw profiel zo bekijk, dan hult u zich ook in mysterie![]()
Nou, dan mag je de vloer schrobbenquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hangt ervanaf wat je met 'roller' bedoeltNou, eigenlijk niet, wat je er ook mee bedoelt, ik kan ermee overweg
![]()
![]()
Sta je daar allebei met een sigaretquote:
Idd, dat kan echt niet.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:45 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
beetje jammer van die peuken in hun hand...![]()
voor de rest![]()
Ik kan ook nog zagen, timmeren en boren. Ja, ik ben een machoquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, dan mag je de vloer schrobbenOf de tuin harken
Normaal vind ik Ricky wauw, maar nu ga ik voor de rechter: I would like totally do himquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Normaal vind ik Ricky wauw, maar nu ga ik voor de rechter: I would like totally do him![]()
Of hij zn vriendje is, maakt me niet uit, in mijn hoofd waren ze al bezig met zn tweetjesquote:
You've got me on my knees, Layla.quote:
Die VPRO-serie met die man en dat hoedje en die armpjes door die gaten!quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:08 schreef Blubberzwijn het volgende:
dag meneer de koekepeer, ik heb geen touwtjes meer!
dat was doodeng!quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Die VPRO-serie met die man en dat hoedje en die armpjes door die gaten!![]()
![]()
![]()
Dat klinkt zieligquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:10 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
dat was doodeng!
nee dit was van zo'n disney-bandje die ik vroeger had, liedje van pinokkio
eeeeens zat ik aan 4 touwtjes vast
daarom ben ik nu heel verrast!
had ze ooit, maar ben nu vrij
daarom ben ik zo blijjjjjjjjjjjjj
iiiiik ga de wereld in, en me pakken kan je niet
iiik ga de blablallaaa (dat verstond ik nooit)
in nederland?!quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:21 schreef wonderer het volgende:
16 februari
en het zijn koi-boi'squote:Op donderdag 12 januari 2006 01:25 schreef BB_Koning het volgende:
Ik heb zojuist de samenvatting gelezen en nu weet ik dat de film gaat over 2 getrouwde mannen die een relatie met elkaar hebben
spuit 11quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:25 schreef BB_Koning het volgende:
Ik heb zojuist de samenvatting gelezen en nu weet ik dat de film gaat over 2 getrouwde mannen die een relatie met elkaar hebben
Ik wil de film ook zien, tegenwoordig vind ik alles dat met homoseksualiteit/biseksualiteit te maken heeft interessantquote:
weer eentje lid van de clubquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:29 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik wil de film ook zien, tegenwoordig vind ik alles dat met homoseksualiteit/biseksualiteit te maken heeft interessant![]()
normaal is belgiė eerder met films maar daar komt hij pas 22 feb.quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:21 schreef wonderer het volgende:
16 februari
Pfff, gelukkig, het is dus normaalquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:29 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
weer eentje lid van de club![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:31 schreef Blubberzwijn het volgende:
extreme honger.. maar om nu nog een hamburger te gaan bakken
Hamburger zorgt voor nog meer blubber, neem een broodje gezondquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:31 schreef Blubberzwijn het volgende:
extreme honger.. maar om nu nog een hamburger te gaan bakken
Doegquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:32 schreef keizerpinguin het volgende:
maar goed ik ga slapen!!!
doei doei!!
ik ben 19 , ik ben nog nie uitgelubbertquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:52 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Sporten moet, je kent mn filosofie: blijf strak of je wordt afgeschreven![]()
Als je mijn leeftijd hebt, dan piep je wel andersquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:53 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik ben 19 , ik ben nog nie uitgelubbert
van welk bouwjaar ben je dan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:58 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als je mijn leeftijd hebt, dan piep je wel anders![]()
Check onderschrift, ik kan namelijk mijn geboortedatum niet invullen in mn profielquote:
carnavalskindjequote:Op donderdag 12 januari 2006 02:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Check onderschrift, ik kan namelijk mijn geboortedatum niet invullen in mn profiel
(Ik vul in : 1984-11-11, is dat goed?)
quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:08 schreef wonderer het volgende:
Net iets jonger dan mijn broertje. Maar ik vind jou honderd keer leuker
1984 en dan al zorgen maken?quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:03 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Check onderschrift, ik kan namelijk mijn geboortedatum niet invullen in mn profiel
(Ik vul in : 1984-11-11, is dat goed?)
Doegquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:08 schreef Blubberzwijn het volgende:
ach mijn blubber is nog ondergemiddeld(snelle verbranding) maarja, truste
Trustequote:Op donderdag 12 januari 2006 02:08 schreef Blubberzwijn het volgende:
ach mijn blubber is nog ondergemiddeld(snelle verbranding) maarja, truste
Jij bent van 1982, ik bedoel: u bent van 1982quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:10 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
1984 en dan al zorgen maken?
Truste blubje, ga maar lekker slapen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 02:14 schreef Blubberzwijn het volgende:
ohja en als jullie morgen in de krant lezen: "edenaar geplet onder kast" dan ben ik het
dat buikje van umquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Jij bent van 1982, ik bedoel: u bent van 1982Lukt het bij u nog alles strak te houden
![]()
Dragon is nie wegquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:29 schreef BB_Koning het volgende:
Ik ga er ook maar vandoor. Wonderder leest een verhaaltje, Petre is weg Dragon is weg. Hey! Petre en Dragon zijn weg, ze zijn allebei we, ze zijn tegelijk weg...:D:D:D 1 Plus 1 is 2, ik kan de link wel leggen
Doeg iedereen die dit nog zal zien in de komende nacht![]()
![]()
Waarvoor dat dan?quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:07 schreef Sunjammer het volgende:
*bluswater pak*
Burning from desire?quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:07 schreef Sunjammer het volgende:
*bluswater pak*
Zo uitgebreid zat ik nou ook weer niet aan te denkenquote:Op donderdag 12 januari 2006 09:35 schreef whistler0305 het volgende:
Frustel ze en eet smakelijk. Ik hou het nu ff op koffie![]()
[afbeelding]
Euh?quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:35 schreef Cairon het volgende:
oooh sunny jij malle ouwe doerakkes!
Eerder aan 6 toast, jus des oranges en een kop koffie?quote:
Cairon... hoe is die nieuwe Battlestar serie? Is het wat?quote:Op donderdag 12 januari 2006 09:45 schreef Cairon het volgende:
neej supernatural is niet mijn ding.
Battlestar Galactica en Stargate SG1 en Stargate Atlantis zijn weer begonnen, al laat ik denk ik Atlantis vallen want daar is geen hol aan.
Oh lekker een glaasje verse jus op de ochtend gaat er wel inquote:Op donderdag 12 januari 2006 09:35 schreef whistler0305 het volgende:
Frustel ze en eet smakelijk. Ik hou het nu ff op koffie![]()
[afbeelding]
Hou op..weet niet wat me bezielt hahaquote:Op donderdag 12 januari 2006 09:49 schreef creno het volgende:
goeiemorgen allemaal, wat een drukte al zo vroeg ! En CDP, wat gezellig dat je er ook al bent.
Ik hou het niet zo bij momenteel, dus vandaarquote:Op donderdag 12 januari 2006 09:47 schreef Cairon het volgende:
duh, De nieuwe BSG is de Sci Fi hit van de afgelopen twee jaar
het eerste seizoen was sterk
het tweede seizoen is zo veel beter.
Echt een aanrader!
Ik heb de eerste aflevering gezien..daarna de rest gemist op Veronica maar goede vriend heeft t op DVDquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:08 schreef Cairon het volgende:
dan zul je BattleStar Galactica goed te pruimen vinden. Het heeft een lang-lopende verhaallijn, is een stuk duisterder dan Star Trek, en is menselijker.
En de vijand is man-made, en dus niet "Alien-of-the-week"
Ik hou van Star Trek, maar ook van Babylon 5... die ik tig keer beter vind ghehe...quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:05 schreef Cairon het volgende:
tenzij je fan bent van Star Trek...
hangt ervan wat je voorkeur is qua sci-fi
*noteer*quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:12 schreef Cairon het volgende:
nou bij deze dus... BSG!
quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:14 schreef Cybart het volgende:
@CDP: de eerste 30 deconden zijn zo goed als af
ga ik zo meteen doenquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
![]()
[..]
![]()
Heb je al een boze brief naar Peijnenburg geschreven?
Khoorde gister Chris Brown - Run It op 538...jesus ik dacht bijna dat t een wijf was qua stemquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
ga ik zo meteen doen
en om je nieuwsgierigheid even gerust te stellen: demo
met Gio toch?quote:
We zijn naar Kiss Kiss Bang BANG geweest......Vond ik echt een hele goeie film....echt super droge/zwarte humor....1 van de leukste films van de laatste tijd.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waar gaan jullie dan heen?
Ik moet nog zoveel zien
quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:08 schreef Semisane het volgende:
[..]
We zijn naar Kiss Kiss Bang BANG geweest......Vond ik echt een hele goeie film....echt super droge/zwarte humor....1 van de leukste films van de laatste tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |