en lekker?quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Verhaal uitprinten
Tenzij iemand een geile arthur komt brengen
En omg..de zoon v/d beste vriendin van mn moeder is bi![]()
Absurd lekker opgedroogd..vind ik danquote:
probeer daar mijn baas ook al van te overtuigen dat ik af en toe eens vanuit huis zou kunnen werken, maar hij heeft daar tot nu toe nog geen oren naarquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. Echt opgelucht nu. En geld, en niet vijf dagen per week door weer en wind op fiets en uitslapen... gewoon perfect
.....en niemand die je helpt?quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:33 schreef Blubberzwijn het volgende:
omg mn kast valt bijna uit elkaar.. staat nu tegen een muur geleund omdat ie anders instort
"opgedroogd"quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Absurd lekker opgedroogd..vind ik dan![]()
Vroeger als jochie was ie middelmatig..nu erg smakelijkquote:
*onthoudt, moet dat toch es in een verhaal kunnen verwerkenquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vroeger als jochie was ie middelmatig..nu erg smakelijk![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
*onthoudt, moet dat toch es in een verhaal kunnen verwerken*
En nu ga ik sporten, nu kan het nog
Heeeee... het is: Ramón.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:02 schreef Semisane het volgende:
monteer ze....ik ga naar huis en als Ramon zich ok voelt gaan we naar de film....nee CDP...ik denk niet naar Narnia.
Ik zit alles te ondertekenenquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:33 schreef Waxxer het volgende:
Ow en ik heb mijn huidige huur opgezegd![]()
Het is heel erg....... echt!
Wat?quote:
Aaach jochie tochquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat?
Heb niet zo'n goed humeur. Hik tegen de griep aan en m'n collega deed stom.
Jahquote:
bij mij wast niet hectisch, maar gewoon vervelend... in het kort een kut dagquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:55 schreef DennisMoore het volgende:
*neerplof*
Zo... dat was weer hectisch..
bij ons hier IS dat nog steeds het gevalquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:55 schreef DennisMoore het volgende:
*neerplof*
Zo... dat was weer hectisch..
Da's jammer.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:57 schreef Burner82 het volgende:
bij mij wast niet hectisch, maar gewoon vervelend... in het kort een kut dag
Ben gisteren al langer gebleven om wat dringende mails van klanten te beantwoorden.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:00 schreef Stroekie het volgende:
bij ons hier IS dat nog steeds het geval![]()
daarom mag ik nu ook nog niet naar huis![]()
hectisch is leukquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's jammer.
Hectisch kan wel leuk zijn..
Dit is allemaal verzerkingsspul en offertes en weet ik veel watquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dus vanaf vandaag is het gewoon écht van jou, dat pand?
Doe je trouwens goed, op je 22e!
Hallooooo... dag één....quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik kan me niet concentreren met een vloekend broertje
quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:06 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Dit is allemaal verzerkingsspul en offertes en weet ik veel wat
Ik probeer een serie te kijken met mn headphones op en dat lukt niet met een tierend broertje omdat ie verliest met Mario Kart. Hij denkt altijd dat t de GameCube's schuld isquote:
Dat doen volwassenen ook nog steeds hoor, de PC/console de schuld geven van hun verlies.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik probeer een serie te kijken met mn headphones op en dat lukt niet met een tierend broertje omdat ie verliest met Mario Kart. Hij denkt altijd dat t de GameCube's schuld is
*negeermodus aan*
zeurende klanten zijn lolquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:05 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ga later gewoon pallets sorteren.. nooit zeurende klanten
En voor het echt ook een echte vulpen gebruikt in plaats van zo'n doordeweekse ballpoint?quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:06 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Dit is allemaal verzerkingsspul en offertes en weet ik veel wat
Kijk, Blubberzwijn.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:05 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ga later gewoon pallets sorteren.. nooit zeurende klanten
Ik vloek en tier al bij Patiencequote:Op woensdag 11 januari 2006 18:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat doen volwassenen ook nog steeds hoor, de PC/console de schuld geven van hun verlies.
Parleur ookquote:
Ja maar als er belangen gewogen dienen te worden, tussen consultants in huis te laten assisteren, of deze betaald bij de klant kunnen wegzetten dan verlies ik het dus altijd.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:04 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ben gisteren al langer gebleven om wat dringende mails van klanten te beantwoorden.
Maarja, als 'de directie' niet goed nadenkt, voldoende capaciteit reserveert, informatie verstrekt via de juiste kanalen etc, dan ga ik dat niet in de avonduurtjes op zitten lossen. Hoe sneu ik het ook vind voor de klanten....
omgquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kijk, Blubberzwijn.
Toch gebeurt het steeds. Ga ik er weer uitgebreid op in: een mevrouw die valt, een poes die door jou wordt aangevallen, een cheepo stereo, als stomme mensen met jouw spullen gaan gooien, etcetera, etcetera....
Steeds maar weer erop ingaan en je willen sturen, om er steeds maar weer wat op te zeggen moete hebben kunnen blijken lijken verkeren bis durch für gegen ohne um. Maar ik weet dat het op een gegeven moment gaat irriteren - sterker nog, misschien was dat al láng het geval. En dan heb ik het nog niet eens over de rest, die eigenlijk denkt, hey, Waxxer, houd nou gewoon eens je bek, of ja, zoals goeroe XMN8R zou zeggen, ga eens op je handen zitten! Gewoon eens niet typen!
Dat is best moeilijk, kan ik ik ik ik je zeggen. Heel moeilijk. Jij en pallets sorteren?! Dat is net zo'n onmogelijke combinatie als Herman Brood die lampenfitter zou zijn geweest. Ik schrik namelijk best wel van jouw opmerking, namelijk met de gedachte dat je nooit weet of je iets serieus meent of niet. Misschien wel, misschien zit je maar weer wat (zoals vanouds) te dollen. Maar het belangrijkste is dus mijn eerste uitleg.
Daarom ga ik er maar niet op in.
Wat schattigquote:Op woensdag 11 januari 2006 18:12 schreef Waxxer het volgende:
Lief bedoeld verhaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |