*terug blaasquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:26 schreef wonderer het volgende:
*leven inblaas*
Waarom ben jij nog geen offi arthur fan?quote:
pfffquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom ben jij nog geen offi arthur fan?
En jij niet, en je broer niet...quote:
Je hoeft alleen maar even het formuliertje op de site in te vullen. kan mooi in de reclame tijdens oprahquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:40 schreef petre86 het volgende:
[..]
pfff
als jij tijd kan toveren
rtl4 Oprah, coming out (hh vannacht)
is net afgelopenquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar even het formuliertje op de site in te vullen. kan mooi in de reclame tijdens oprah
wat niet, een arthur fan?quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
En jij niet, en je broer niet...
En hoe beviel het jou vandaag op je 1e dag?quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:26 schreef wonderer het volgende:
*leven inblaas*
Yeah. Hoewel ik niet meer weet of je die verhalen uberhaupt gelezen hebtquote:
Oh, prima. Het gedoe met tempo team moet nog even geregeld worden en dan kan ik (thuis) aan de slag. Echt perfect. Simpel werk, geen reistijd en een vergoeding van rond de 10 euro per uur nettoquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
En hoe beviel het jou vandaag op je 1e dag?
wat doe je danquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, prima. Het gedoe met tempo team moet nog even geregeld worden en dan kan ik (thuis) aan de slag. Echt perfect. Simpel werk, geen reistijd en een vergoeding van rond de 10 euro per uur netto
Wordbestanden omzetten in HTMLquote:
Mensen glijden opeens wel vaak uit bij jou hequote:Op woensdag 11 januari 2006 16:02 schreef Blubberzwijn het volgende:
ladiedaaaa... ik haat het als mensen in het turks stoombad een heel verhaal tegen je gaan houdenen een meisje gleed uit gnagna zag er briljant uit
ja ik heb altijd een fles glijmiddel bij mequote:Op woensdag 11 januari 2006 16:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mensen glijden opeens wel vaak uit bij jou he
Al twee hele keren!
Ook als het leuke geile jongens zijn?quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:02 schreef Blubberzwijn het volgende:
ladiedaaaa... ik haat het als mensen in het turks stoombad een heel verhaal tegen je gaan houdenen een meisje gleed uit gnagna zag er briljant uit
Ja zo van onder het motto je weet maar nooit wat er gebeurtquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:04 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ja ik heb altijd een fles glijmiddel bij me
Zo denkt Blubberzwijn niet!quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ook als het leuke geile jongens zijn?
uhm nee nooit gelezen en nooit van gehoord eigelijk!quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah. Hoewel ik niet meer weet of je die verhalen uberhaupt gelezen hebtCreno wel, in ieder geval.
Sorryquote:
quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:08 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
uhm nee nooit gelezen en nooit van gehoord eigelijk!![]()
er was wel een keer een leuke iraanse jongen die een heel verhaal hield over waar die werkt enzo en bladiebla maar het kwam erop neer dat hij een vriendin hadquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ook als het leuke geile jongens zijn?
Dat maakt voor die types meestal niet zoveel uit... [/generalisatie]quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:14 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
er was wel een keer een leuke iraanse jongen die een heel verhaal hield over waar die werkt enzo en bladiebla maar het kwam erop neer dat hij een vriendin had
maar hij zat wel naakt naast je?quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:14 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
er was wel een keer een leuke iraanse jongen die een heel verhaal hield over waar die werkt enzo en bladiebla maar het kwam erop neer dat hij een vriendin had
sounds greatquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, prima. Het gedoe met tempo team moet nog even geregeld worden en dan kan ik (thuis) aan de slag. Echt perfect. Simpel werk, geen reistijd en een vergoeding van rond de 10 euro per uur netto
'quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:12 schreef wonderer het volgende:
okee, voor de liefhebbers van gay literatuur:
http://arthur.nietoverdrijven.com/
Yep. Echt opgelucht nu. En geld, en niet vijf dagen per week door weer en wind op fiets en uitslapen... gewoon perfectquote:
Okeequote:Op woensdag 11 januari 2006 16:25 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
'
he ik moet zo weg maar als ik tijd heb zal ik eens gaan kijken/lezen!
een echte arthur?quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Maike, ik zal arthur vanavond mee naar bed nemen denk ik
Verhaal uitprintenquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:32 schreef petre86 het volgende:
[..]
een echte arthur?
in je drome?
verhaal uitgeprint?
Vindt ie vast prettig, jij bent meer zijn type dan die ouwe bok van een Frederikquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Maike, ik zal arthur vanavond mee naar bed nemen denk ik
Stop er een flikker in, kan die hem bij elkaar houdenquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:33 schreef Blubberzwijn het volgende:
omg mn kast valt bijna uit elkaar.. staat nu tegen een muur geleund omdat ie anders instort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |