en lekker?quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Verhaal uitprinten
Tenzij iemand een geile arthur komt brengen
En omg..de zoon v/d beste vriendin van mn moeder is bi![]()
Absurd lekker opgedroogd..vind ik danquote:
probeer daar mijn baas ook al van te overtuigen dat ik af en toe eens vanuit huis zou kunnen werken, maar hij heeft daar tot nu toe nog geen oren naarquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. Echt opgelucht nu. En geld, en niet vijf dagen per week door weer en wind op fiets en uitslapen... gewoon perfect
.....en niemand die je helpt?quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:33 schreef Blubberzwijn het volgende:
omg mn kast valt bijna uit elkaar.. staat nu tegen een muur geleund omdat ie anders instort
"opgedroogd"quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Absurd lekker opgedroogd..vind ik dan![]()
Vroeger als jochie was ie middelmatig..nu erg smakelijkquote:
*onthoudt, moet dat toch es in een verhaal kunnen verwerkenquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vroeger als jochie was ie middelmatig..nu erg smakelijk![]()
quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
*onthoudt, moet dat toch es in een verhaal kunnen verwerken*
En nu ga ik sporten, nu kan het nog
Heeeee... het is: Ramón.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:02 schreef Semisane het volgende:
monteer ze....ik ga naar huis en als Ramon zich ok voelt gaan we naar de film....nee CDP...ik denk niet naar Narnia.
Ik zit alles te ondertekenenquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:33 schreef Waxxer het volgende:
Ow en ik heb mijn huidige huur opgezegd![]()
Het is heel erg....... echt!
Wat?quote:
Aaach jochie tochquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat?
Heb niet zo'n goed humeur. Hik tegen de griep aan en m'n collega deed stom.
Jahquote:
bij mij wast niet hectisch, maar gewoon vervelend... in het kort een kut dagquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:55 schreef DennisMoore het volgende:
*neerplof*
Zo... dat was weer hectisch..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |