Hou op..weet niet wat me bezielt hahaquote:Op donderdag 12 januari 2006 09:49 schreef creno het volgende:
goeiemorgen allemaal, wat een drukte al zo vroeg ! En CDP, wat gezellig dat je er ook al bent.
Ik hou het niet zo bij momenteel, dus vandaarquote:Op donderdag 12 januari 2006 09:47 schreef Cairon het volgende:
duh, De nieuwe BSG is de Sci Fi hit van de afgelopen twee jaar
het eerste seizoen was sterk
het tweede seizoen is zo veel beter.
Echt een aanrader!
Ik heb de eerste aflevering gezien..daarna de rest gemist op Veronica maar goede vriend heeft t op DVDquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:08 schreef Cairon het volgende:
dan zul je BattleStar Galactica goed te pruimen vinden. Het heeft een lang-lopende verhaallijn, is een stuk duisterder dan Star Trek, en is menselijker.
En de vijand is man-made, en dus niet "Alien-of-the-week"
Ik hou van Star Trek, maar ook van Babylon 5... die ik tig keer beter vind ghehe...quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:05 schreef Cairon het volgende:
tenzij je fan bent van Star Trek...
hangt ervan wat je voorkeur is qua sci-fi
*noteer*quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:12 schreef Cairon het volgende:
nou bij deze dus... BSG!
quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:14 schreef Cybart het volgende:
@CDP: de eerste 30 deconden zijn zo goed als af
ga ik zo meteen doenquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
![]()
[..]
![]()
Heb je al een boze brief naar Peijnenburg geschreven?
Khoorde gister Chris Brown - Run It op 538...jesus ik dacht bijna dat t een wijf was qua stemquote:Op donderdag 12 januari 2006 10:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
ga ik zo meteen doen
en om je nieuwsgierigheid even gerust te stellen: demo
met Gio toch?quote:
We zijn naar Kiss Kiss Bang BANG geweest......Vond ik echt een hele goeie film....echt super droge/zwarte humor....1 van de leukste films van de laatste tijd.quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waar gaan jullie dan heen?
Ik moet nog zoveel zien
quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:08 schreef Semisane het volgende:
[..]
We zijn naar Kiss Kiss Bang BANG geweest......Vond ik echt een hele goeie film....echt super droge/zwarte humor....1 van de leukste films van de laatste tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |