Nee maar serieus, bij een volle spaarkaart een complete Chinees-Indische rijsttafel gratis?quote:
dat hebben wij welquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:01 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Nee maar serieus, bij een volle spaarkaart een complete Chinees-Indische rijsttafel gratis?
Bij drie volle kaarten word ik eindelijk van de dodenlijst van de Chinese mafia geschrapt!quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:04 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat hebben wij wel
bij volle kaart gratis maandmenu in het restaurant
Al beantwoord, bedankt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:01 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Nee maar serieus, bij een volle spaarkaart een complete Chinees-Indische rijsttafel gratis?
Een schransmeet heeft wel dikke kans van slagen, he?quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:04 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat hebben wij wel
bij volle kaart gratis maandmenu in het restaurant
Ideáál voor in die lange files.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:09 schreef TomatensapBiertje het volgende:
het lijkt wel een design plastuit
The roof! The roof! The roof is on fire!quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:15 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Again: onder haar dak, heb je je aan haar regels te houden![]()
Is mn profiel niet uberduidelijk: woquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
The roof! The roof! The roof is on fire!![]()
(walgelijk lied, daar niet van)
Maar hey, BB voor intimi, wat studeer jij trouwens?
waxxer observatiekunde?quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Is mn profiel niet uberduidelijk: wo![]()
wetensch. onderw.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Is mn profiel niet uberduidelijk: wo![]()
quote:
Wat een creativiteitquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:26 schreef petre86 het volgende:
[..]
wetensch. onderw.
wattan?
water en ondernemen?
wetenschap en ontwikkelingsstudies?
werktuigbouwkunde en oorlogsvoertuigen?
Wanden Opfleuren ---> reclame & presentatietechnieken dus.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:27 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
[..]
Wat een creativiteitHet heeft iets met marketing te maken en meer zul je niet uit BB kunnen krijgen
![]()
Okee!quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:24 schreef wonderer het volgende:
Nuvole, nee, geen aflevering, maar het speelt zich wel af tijdens een aflevering. Maar laat maar, het is niet mijn favoriete fanfic. Da's waar Adriaan en de Baron... eh. Lamaar
Marketing & Communicatie.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:27 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
[..]
Wat een creativiteitHet heeft iets met marketing te maken en meer zul je niet uit BB kunnen krijgen
![]()
Daar zou ik wel een handje bij kunnen helpenquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wanden Opfleuren ---> reclame & presentatietechnieken dus.
Gekkie, als het zo makkelijk te raden zou zijn door die hint, dan had ik die hint toch niet gegeven? Ja, BB is sneakyquote:
Je kunt overweg met een flinke roller?quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:30 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Daar zou ik wel een handje bij kunnen helpen![]()
Sneaky ook nog eens?quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:32 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Gekkie, als het zo makkelijk te raden zou zijn door die hint, dan had ik die hint toch niet gegeven? Ja, BB is sneaky![]()
Hangt ervanaf wat je met 'roller' bedoeltquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je kunt overweg met een flinke roller?
Als ik uw profiel zo bekijk, dan hult u zich ook in mysteriequote:Op donderdag 12 januari 2006 00:35 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Sneaky ook nog eens?
Zulke ventjes kunnen we hier niet gebruiken, hoor.
En let op: je wordt nu geronseld voor een flinke verbouwing.
Wie, ikke?quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:38 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als ik uw profiel zo bekijk, dan hult u zich ook in mysterie![]()
Nou, dan mag je de vloer schrobbenquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hangt ervanaf wat je met 'roller' bedoeltNou, eigenlijk niet, wat je er ook mee bedoelt, ik kan ermee overweg
![]()
![]()
Sta je daar allebei met een sigaretquote:
Idd, dat kan echt niet.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:45 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
beetje jammer van die peuken in hun hand...![]()
voor de rest![]()
Ik kan ook nog zagen, timmeren en boren. Ja, ik ben een machoquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, dan mag je de vloer schrobbenOf de tuin harken
Normaal vind ik Ricky wauw, maar nu ga ik voor de rechter: I would like totally do himquote:
quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Normaal vind ik Ricky wauw, maar nu ga ik voor de rechter: I would like totally do him![]()
Of hij zn vriendje is, maakt me niet uit, in mijn hoofd waren ze al bezig met zn tweetjesquote:
You've got me on my knees, Layla.quote:
Die VPRO-serie met die man en dat hoedje en die armpjes door die gaten!quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:08 schreef Blubberzwijn het volgende:
dag meneer de koekepeer, ik heb geen touwtjes meer!
dat was doodeng!quote:Op donderdag 12 januari 2006 01:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Die VPRO-serie met die man en dat hoedje en die armpjes door die gaten!![]()
![]()
![]()
Dat klinkt zieligquote:Op donderdag 12 januari 2006 01:10 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
dat was doodeng!
nee dit was van zo'n disney-bandje die ik vroeger had, liedje van pinokkio
eeeeens zat ik aan 4 touwtjes vast
daarom ben ik nu heel verrast!
had ze ooit, maar ben nu vrij
daarom ben ik zo blijjjjjjjjjjjjj
iiiiik ga de wereld in, en me pakken kan je niet
iiik ga de blablallaaa (dat verstond ik nooit)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |