Nee maar serieus, bij een volle spaarkaart een complete Chinees-Indische rijsttafel gratis?quote:
dat hebben wij welquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:01 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Nee maar serieus, bij een volle spaarkaart een complete Chinees-Indische rijsttafel gratis?
Bij drie volle kaarten word ik eindelijk van de dodenlijst van de Chinese mafia geschrapt!quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:04 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat hebben wij wel
bij volle kaart gratis maandmenu in het restaurant
Al beantwoord, bedankt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:01 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Nee maar serieus, bij een volle spaarkaart een complete Chinees-Indische rijsttafel gratis?
Een schransmeet heeft wel dikke kans van slagen, he?quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:04 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat hebben wij wel
bij volle kaart gratis maandmenu in het restaurant
Ideáál voor in die lange files.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:09 schreef TomatensapBiertje het volgende:
het lijkt wel een design plastuit
The roof! The roof! The roof is on fire!quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:15 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Again: onder haar dak, heb je je aan haar regels te houden![]()
Is mn profiel niet uberduidelijk: woquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
The roof! The roof! The roof is on fire!![]()
(walgelijk lied, daar niet van)
Maar hey, BB voor intimi, wat studeer jij trouwens?
waxxer observatiekunde?quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Is mn profiel niet uberduidelijk: wo![]()
wetensch. onderw.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Is mn profiel niet uberduidelijk: wo![]()
quote:
Wat een creativiteitquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:26 schreef petre86 het volgende:
[..]
wetensch. onderw.
wattan?
water en ondernemen?
wetenschap en ontwikkelingsstudies?
werktuigbouwkunde en oorlogsvoertuigen?
Wanden Opfleuren ---> reclame & presentatietechnieken dus.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:27 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
[..]
Wat een creativiteitHet heeft iets met marketing te maken en meer zul je niet uit BB kunnen krijgen
![]()
Okee!quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:24 schreef wonderer het volgende:
Nuvole, nee, geen aflevering, maar het speelt zich wel af tijdens een aflevering. Maar laat maar, het is niet mijn favoriete fanfic. Da's waar Adriaan en de Baron... eh. Lamaar
Marketing & Communicatie.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:27 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
[..]
Wat een creativiteitHet heeft iets met marketing te maken en meer zul je niet uit BB kunnen krijgen
![]()
Daar zou ik wel een handje bij kunnen helpenquote:Op donderdag 12 januari 2006 00:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wanden Opfleuren ---> reclame & presentatietechnieken dus.
Gekkie, als het zo makkelijk te raden zou zijn door die hint, dan had ik die hint toch niet gegeven? Ja, BB is sneakyquote:
Je kunt overweg met een flinke roller?quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:30 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Daar zou ik wel een handje bij kunnen helpen![]()
Sneaky ook nog eens?quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:32 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Gekkie, als het zo makkelijk te raden zou zijn door die hint, dan had ik die hint toch niet gegeven? Ja, BB is sneaky![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |