Wat is een Ylang Ylang?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:16 schreef Cybart het volgende:
Jack: I'm just using your tub... and your Ylang-Ylang. Ylike ylike?
Will: Why don't y'leave y'leave.![]()
maar goed da's al uit seizoen 3
Nope..quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:48 schreef Waxxer het volgende:
CDP, heb jij Des Chansons Pop van Les Poppies al?
Dáárom maakt dat ding ook zo'n stoer geluid natuurlijk. Het is eigenlijk de nieuwe Saab Sportcoupé met 5,7 liter Corvette-V8!quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het is zo'n gecamoufleerd prototype
Sambal bij?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Koe joe loek, babi pangang, vier stokjes saté en kroepoek, m'neer.
Nogal jaquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:44 schreef Nuvole het volgende:
Drommels, drommels....
Ik hoor wonderer nu al bijna denken: "Stelletje amateurs...."
leuk werkquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:48 schreef creno het volgende:
@ cybart, zal ik doen, maar het ei gooit zijn gsm uit midden in mijn verhaalen mijn sms is nog niet aangekomen, dus waarschijnlijk is zijn gsm ontploft...
@ petre: hij moet onder andere de planning voor de cast maken, soort van de baas over de spelers zeg maar.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:50 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dáárom maakt dat ding ook zo'n stoer geluid natuurlijk. Het is eigenlijk de nieuwe Saab Sportcoupé met 5,7 liter Corvette-V8!![]()
En weet je nog van die plaatjes van de Megane?
Ik zocht nu naar de Bugatti EB110SS.
Deze dus:
[afbeelding]
Maar wat je dan weer van die Japanners te zien krijgt.....![]()
http://images.google.nl/images?svnum=10&hl=nl&lr=lang_nl&c2coff=1&q=eb110ss&btnG=Zoeken
hij gaat dat de laatste week of 2 weken in U doen, en dan naar Antw.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:52 schreef petre86 het volgende:
[..]
leuk werk
en doettie dat in U of moet ie naar Antw. of Bru. ?
is daar ook een aflevering van gemaakt?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nogal jaHet was "Ik heb ook altijd pech, ze moeten altijd mij hebben!"
Heb nog een leuk verhaal over B100 geschreven ooit trouwens.
En toen "the cock" driemaal kraaide....quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:52 schreef creno het volgende:
effe wat anders hoor.
Was Jezus niet gewoon Homo, en werd ie daarom gekruisigd en is de kus van judas dus niet een kus van verraad, maar stonden ze gewoon lekker te zoenen, en werd dat gewoon bestraft ?
Ow nou, ja, je kunt dus zegeltjes sparen in D. en als je dan een half pensioen aan chinees hebt zitten vreten, krijg je korting ofzo...quote:
Nee, slá-pén!!quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ga ik Supernatural kijken of niet?
Kdurf nie..
en studie?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:54 schreef creno het volgende:
[..]
hij gaat dat de laatste week of 2 weken in U doen, en dan naar Antw.
dus is ie een half uur dichter bij MOI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |