Nou, nee, dan zegt die ander "Hmmz, de Febo zuigt!" en dan zeg ik "Nee hoor", en dan geef ik zo'n vieze, lange knipoog en naja dan is het nog 200 meter lopen.quote:
welke kippen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:16 schreef BB_Koning het volgende:
Ok , het leed van de kippen kan niemand wat schelen.....
liever dat dan dat het hier komtquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:16 schreef BB_Koning het volgende:
Ok , het leed van de kippen kan niemand wat schelen.....
Heeft G_L ook z'n eigen schort, compleet met naam en alles?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mijn G_L is nu semi-permanent hier en als ik thuis kom is hij al bij de AH geweest en bezig met koken enzo..
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:15 schreef Nuvole het volgende:
Heeft G_L nog af en toe een uurtje over toevallig?
Slet!quote:Samen (uit de muur) trekken?
die heeft G_E vast en zeker wel voor hem gespaard met van die Honig puntenquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:20 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Heeft G_L ook z'n eigen schort, compleet met naam en alles?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:20 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Nou niet te veel naar privé details gaan vragen hè.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:20 schreef Nuvole het volgende:
[..]
hoedatzo?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dit word al nacht #2 hoor
neuh.. patatje oorlog en een kroketje op broodquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:18 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar heb je daar genoeg aan dan?
Of was de naam te lang?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou niet te veel naar privé details gaan vragen hè..
Long storyquote:
Ik ben best een vleeschmenschquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:22 schreef BB_Koning het volgende:
Niemand vegetarier hier?
Ik ga douchen![]()
You wish!quote:
Het past bijna niet op het schort? Floris-Willem-Pieter-Victor-Maximilliaan-PappaWaxx ?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Die heeft mijn vader![]()
Ik ga heel normaal om met mijn ouders hoor, maar dat is best welals hij daar heel neutraal mee staat
Niet dat hij hem vaak om heeft hoor
maar toch
en dan die naam
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou niet te veel naar privé details gaan vragen hè..
Vleesch én Bloed!quote:
Ja, het past er wel opquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:25 schreef Nuvole het volgende:
[..]
You wish!
[..]
Het past bijna niet op het schort? Floris-Willem-Pieter-Victor-Maximilliaan-PappaWaxx ?
Ik ken niet iedereen. Da's lullig. Ik heb Angel pas 3 seconden ontmoet of zoquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:15 schreef creno het volgende:
[..]
waarom wachten op een meet ! ga je gang maar hoor wonderer
Hoezo? Ga je (je) worst aanbieden?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:22 schreef BB_Koning het volgende:
Niemand vegetarier hier?
Ik ga douchen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |