quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoo hoo hoo hoo hoo.....
TehRockstar, speibel jij??!
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
.
Heb jij je twee stuks fruit en twee ons groenten al gehad?.
Zeg, iedereen uit het land der flauwe grappen belde me zo van, ja, die CDP is echt kut he.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zeg Jack McFarland belde..of je de titel Gayest Person Alive wil teruggeven
Dat is niewe spelling.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoo hoo hoo hoo hoo.....
TehRockstar, speibel jij??!
Tijdens een meet een keer een line up doen, van meest nichterig tot meest stoerquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:08 schreef creno het volgende:
[..]
die net een boer liet, aan zijn reet krabt, een scheet laat en ongeschoren zit te typen
echt en online zijn een wereld van verschil![]()
oh die heb ik noch niet geleert, maar in Zaandam zijn ze zo voorruitstrevend!quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:13 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is niewe spelling.
Mijn G_L is nu semi-permanent hier en als ik thuis kom is hij al bij de AH geweest en bezig met koken enzo.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:12 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik heb er wel over zitten denken om bananen te kopen, maar Appie lag vandaag niet op m'n route.
Heb wel nog appels.![]()
Is dat een frituredate?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja en een pitabroodje en neem het voor mezelf ook mee
Met SAUS.
Dat wordt ruzie op het middenveld, de posities op beide uiteinden invullen zal niet het probleem zijnquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tijdens een meet een keer een line up doen, van meest nichterig tot meest stoer
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
oh die heb ik noch niet geleert, maar in Zaandam zijn ze zo voorruitstrevend!
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tijdens een meet een keer een line up doen, van meest nichterig tot meest stoer
Heeft G_L nog af en toe een uurtje over toevallig?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mijn G_L is nu semi-permanent hier en als ik thuis kom is hij al bij de AH geweest en bezig met koken enzo..
Ik neem dates altijd (drie per week ofzo) mee naar de Febo, is dat zo raar?!quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:14 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Is dat een frituredate?![]()
Romantisch!
![]()
Samen (uit de muur) trekken?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik neem dates altijd (drie per week ofzo) mee naar de Febo, is dat zo raar?!
Dit word al nacht #2 hoorquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:17 schreef petre86 het volgende:
mag ik een hamburger met plakje kaas er onder en saté er op?
en CDP.. thuis?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:14 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mijn G_L is nu semi-permanent hier en als ik thuis kom is hij al bij de AH geweest en bezig met koken enzo..
Vorige week de dvd-box afgekekenquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:16 schreef Cybart het volgende:
Jack: I'm just using your tub... and your Ylang-Ylang. Ylike ylike?
Will: Why don't y'leave y'leave.![]()
maar goed da's al uit seizoen 3
Sweet Dreams Ang3lquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:17 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga naar bed
(wat?! nu al?1 ja. Nu al.)
Natuurlijk, maar heb je daar genoeg aan dan?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:17 schreef petre86 het volgende:
mag ik een hamburger met plakje kaas er onder en saté er op?
en CDP.. thuis?
Slaap lekker, raak je ringen niet kwijt!quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:17 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga naar bed
(wat?! nu al?1 ja. Nu al.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |