quote:Op maandag 9 januari 2006 22:04 schreef pberends het volgende:
lala
Gelukkig weet ik wat ik drink....quote:Wohl das beste aus dem Hause "La Trappe"... Farbe: Kristalklar, aber dabei schön rötlich-braun (???),schwer zu beschreiben, aber sehr gute Farbe. Aroma: FANTASTISCH!!! Früchtig, nach reifen Erdbeeren, absolut unverwechselbar, die 10,00% alc. riecht man absolut nicht. Da die meisten Biere über 8,00%alc sehr oft stark und streng nach Alkohol riechen, war ich sehr überrascht. Geschmack: Sehr gut, kräftig, aber nicht extra-stark, wie man vermuten wurde. Herber Abgang, auch süffig,auch wenn beim Bier mit 10,00% alc. das Wort süffig irgendwie andere Bedeutung hat... Fazit: Sehr gut, sehr stark, aber trotzdem absolut lecker. Die 10,00% alc. schmeckt man nicht. (Gott sei Dank!)
10%quote:Op maandag 9 januari 2006 22:38 schreef Drugshond het volgende:
La Trappe Quadruppel
[afbeelding]
[..]
Gelukkig weet ik wat ik drink....![]()
Man..man...manquote:Op maandag 9 januari 2006 22:54 schreef sizzler het volgende:
10%![]()
Ik vond mijn vader al verdacht vrolijk op oma's nieuwjaarsborrel.
Holy shitquote:Het is hard maar waar: vrouwen trouwen het liefste met Chris Zegers. Mindere goden zonder gelikte smile, peroxidehaar en wasbordje hebben dus het nakijken. Voor vrouwen is het ook hard maar waar: mannen trouwen het liefste met Wendy van Dijk. Mindere godinnen die niet kunnen dansen, vreemd gaan met een Xander en chips eten hebben dus het nakijken. Dit alles blijkt uit een onderzoek uitgevoerd op de Love & Marriage beurzen. Voor de cijferneuqertjes: Chris Zegers staat op één met 34% van de vrouwenstemmen, Wendy van Dijk krijgt 29% van de mannen aan de chips. Overige favorieten waren Bas Muijs(19%), Marco Borsato(11%), Sylvie Meis(19%) en uiteraard Katja Schuurman (17%).
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:11 schreef Drugshond het volgende:
Geeft nix RQ,
Dan smaakt de overwinning des te zoeter....
Zou FOK! dan toch een minder links / rechts bolwerk zijn dan menig dogmaticus beweert?quote:
De eerste Sodukadodinges waar ik aan begin en het lukt nu al niet hem op te lossen. Dat belooft wat. Morgen de nieuwe proberen.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:33 schreef RichardQuest het volgende:
Ik had de Metro-puzzel binnen een halve minuut helemaal afen bijna alle sterrenbeelden in de horoscoop hadden een voorspelling die ik achteraf in mijn dag kon plaatsen.
quote:Arrestatieteam eist geld van Hofstadverdachten
Vijf politieagenten, die in november 2004 deel uitmaakten van het arrestatieteam dat een poging deed de Hofstadverdachten Jason W. en Ismail A aan te houden, eisen smartengeld. De vijf agenten willen bij elkaar ongeveer 38.000 euro schadevergoeding van de verdachten, omdat zij gewond raakten bij de arrestatiepoging.
Dat heeft politiekorps Haaglanden maandag bekendgemaakt. De vijf agenten hebben zich als gedupeerde partij gevoegd in het proces tegen de leden van de Hofstadgroep.
De vijf leden van het arrestatieteam probeerden de verdachten op 10 november 2004 te arresteren tijdens een grootscheepse antiterreuractie in de Haagse Antheunisstraat (lees ook Ontknoping anti-terreuractie Den Haag nadert en Haagse terreurverdachten wilden martelaarsdood).
Handgranaat
W. en A. gooiden een handgranaat naar de agenten toen het team het huis van de twee binnenviel. Daarop volgde een urenlange belegering, waarna antiterreureenheden het tweetal alsnog konden aanhouden.
Jason W. en Ismail A. staan beiden terecht in het proces tegen de leden van de Hofstadgroep, dat is begonnen op 5 december 2005. Op 9 december werd de zaak tegen Jason W. behandeld, op 12 december de zaak tegen Ismail A.
Strafeisen
De officier van justitie betoogt op vrijdag 13 januari zijn visie op de zaak rond de Hofstadgroep en zal dan ook de strafeisen formuleren tegen alle veertien verdachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |