abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 januari 2006 @ 22:04:06 #1
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_33883778

Welkom in het slowchat-topic van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in de topics in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: "het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en vergeet vooral de nieuwe burgers niet."

Moderators:
Sidekick
sizzler
ExtraWaskracht

IRC
Ook op IRC is POL te vinden. Het kanaal #POL op irc.fok.nl kan altijd gebruikt worden om snel te slowchatten over eigenlijk alles wat hier al wordt gezegd.

Links
Wegwijs in de Nederlandse politiek
Normen & Waarden van het Politieke Forum
[Feedback] Regel hier een strafexpeditie!

Meets
De 4de POL-meet: 1 oktober in Groningen. Komt allen!
De 4de POL-meet: 1 oktober in Groningen. Komt allen! deel 2
4e POL meet in Groningen: Napraattopic

Vorige delen
December 2002 tot en met december 2003
Januari 2004 tot en met juni 2004
Juli 2004 tot en met december 2004
Januari 2005 tot en met juni 2005
Juli 2005 tot en met december 2005
Januari 2006 tot en met juni 2006
Juli 2005 tot en met december 2006
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_33884060
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:04 schreef pberends het volgende:
lala

moet ik een vinger in je aars douwen?
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  maandag 9 januari 2006 @ 22:34:45 #4
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_33885365
kiekeboe!
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  maandag 9 januari 2006 @ 22:38:50 #5
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_33885595
La Trappe Quadruppel

quote:
Wohl das beste aus dem Hause "La Trappe"... Farbe: Kristalklar, aber dabei schön rötlich-braun (???),schwer zu beschreiben, aber sehr gute Farbe. Aroma: FANTASTISCH!!! Früchtig, nach reifen Erdbeeren, absolut unverwechselbar, die 10,00% alc. riecht man absolut nicht. Da die meisten Biere über 8,00%alc sehr oft stark und streng nach Alkohol riechen, war ich sehr überrascht. Geschmack: Sehr gut, kräftig, aber nicht extra-stark, wie man vermuten wurde. Herber Abgang, auch süffig,auch wenn beim Bier mit 10,00% alc. das Wort süffig irgendwie andere Bedeutung hat... Fazit: Sehr gut, sehr stark, aber trotzdem absolut lecker. Die 10,00% alc. schmeckt man nicht. (Gott sei Dank!)
Gelukkig weet ik wat ik drink....
pi_33886337
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:38 schreef Drugshond het volgende:
La Trappe Quadruppel

[afbeelding]
[..]

Gelukkig weet ik wat ik drink....
10%

Ik vond mijn vader al verdacht vrolijk op oma's nieuwjaarsborrel.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
  maandag 9 januari 2006 @ 22:57:44 #7
89730 Drugshond
pi_33886450
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:54 schreef sizzler het volgende:
10%

Ik vond mijn vader al verdacht vrolijk op oma's nieuwjaarsborrel.
Man..man...man
Het smaakt naar bier.. het is bier...
Het staat zelfs in mijn top 3. van die moet je gedronken hebben (ze hebben het alleen iets te lekker gemaakt).
pi_33886626
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  maandag 9 januari 2006 @ 23:06:24 #9
89730 Drugshond
pi_33886884
Hmm, even geen trek in.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  maandag 9 januari 2006 @ 23:11:48 #11
89730 Drugshond
pi_33887060
quote:
Het is hard maar waar: vrouwen trouwen het liefste met Chris Zegers. Mindere goden zonder gelikte smile, peroxidehaar en wasbordje hebben dus het nakijken. Voor vrouwen is het ook hard maar waar: mannen trouwen het liefste met Wendy van Dijk. Mindere godinnen die niet kunnen dansen, vreemd gaan met een Xander en chips eten hebben dus het nakijken. Dit alles blijkt uit een onderzoek uitgevoerd op de Love & Marriage beurzen. Voor de cijferneuqertjes: Chris Zegers staat op één met 34% van de vrouwenstemmen, Wendy van Dijk krijgt 29% van de mannen aan de chips. Overige favorieten waren Bas Muijs(19%), Marco Borsato(11%), Sylvie Meis(19%) en uiteraard Katja Schuurman (17%).
Holy shit .
  maandag 9 januari 2006 @ 23:15:19 #13
89730 Drugshond
pi_33887315
quote:
Op maandag 9 januari 2006 23:11 schreef Drugshond het volgende:
Geeft nix RQ,
Dan smaakt de overwinning des te zoeter....
.
pi_33887357

.
  maandag 9 januari 2006 @ 23:24:44 #16
89730 Drugshond
pi_33887551
quote:
Op maandag 9 januari 2006 23:20 schreef RichardQuest het volgende:
[afbeelding]
.
Zou FOK! dan toch een minder links / rechts bolwerk zijn dan menig dogmaticus beweert?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_33887779
KUT!

Ik krijg mijn SP!TS-sudoku-van-de-dag niet opgelost. Nu slaap ik niet lekker.
pi_33887831
Ik had de Metro-puzzel binnen een halve minuut helemaal af en bijna alle sterrenbeelden in de horoscoop hadden een voorspelling die ik achteraf in mijn dag kon plaatsen.
pi_33888036
quote:
Op maandag 9 januari 2006 23:33 schreef RichardQuest het volgende:
Ik had de Metro-puzzel binnen een halve minuut helemaal af en bijna alle sterrenbeelden in de horoscoop hadden een voorspelling die ik achteraf in mijn dag kon plaatsen.
De eerste Sodukadodinges waar ik aan begin en het lukt nu al niet hem op te lossen. Dat belooft wat. Morgen de nieuwe proberen.
pi_33888045
quote:
Arrestatieteam eist geld van Hofstadverdachten

Vijf politieagenten, die in november 2004 deel uitmaakten van het arrestatieteam dat een poging deed de Hofstadverdachten Jason W. en Ismail A aan te houden, eisen smartengeld. De vijf agenten willen bij elkaar ongeveer 38.000 euro schadevergoeding van de verdachten, omdat zij gewond raakten bij de arrestatiepoging.

Dat heeft politiekorps Haaglanden maandag bekendgemaakt. De vijf agenten hebben zich als gedupeerde partij gevoegd in het proces tegen de leden van de Hofstadgroep.

De vijf leden van het arrestatieteam probeerden de verdachten op 10 november 2004 te arresteren tijdens een grootscheepse antiterreuractie in de Haagse Antheunisstraat (lees ook Ontknoping anti-terreuractie Den Haag nadert en Haagse terreurverdachten wilden martelaarsdood).

Handgranaat
W. en A. gooiden een handgranaat naar de agenten toen het team het huis van de twee binnenviel. Daarop volgde een urenlange belegering, waarna antiterreureenheden het tweetal alsnog konden aanhouden.

Jason W. en Ismail A. staan beiden terecht in het proces tegen de leden van de Hofstadgroep, dat is begonnen op 5 december 2005. Op 9 december werd de zaak tegen Jason W. behandeld, op 12 december de zaak tegen Ismail A.

Strafeisen
De officier van justitie betoogt op vrijdag 13 januari zijn visie op de zaak rond de Hofstadgroep en zal dan ook de strafeisen formuleren tegen alle veertien verdachten
pi_33888086
Ah de nieuwe wet wordt meteen gebruikt.

Kan je van een kale kip plukken vraag ik me wel af.
pi_33888130
Mogen de twee ook schadevergoeding eisen voor schade aan hun huis?

Wat een BS.
pi_33888184
To sue cultuur.
  maandag 9 januari 2006 @ 23:49:56 #25
89730 Drugshond
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')