quote:Op maandag 9 januari 2006 22:04 schreef pberends het volgende:
lala
Gelukkig weet ik wat ik drink....quote:Wohl das beste aus dem Hause "La Trappe"... Farbe: Kristalklar, aber dabei schön rötlich-braun (???),schwer zu beschreiben, aber sehr gute Farbe. Aroma: FANTASTISCH!!! Früchtig, nach reifen Erdbeeren, absolut unverwechselbar, die 10,00% alc. riecht man absolut nicht. Da die meisten Biere über 8,00%alc sehr oft stark und streng nach Alkohol riechen, war ich sehr überrascht. Geschmack: Sehr gut, kräftig, aber nicht extra-stark, wie man vermuten wurde. Herber Abgang, auch süffig,auch wenn beim Bier mit 10,00% alc. das Wort süffig irgendwie andere Bedeutung hat... Fazit: Sehr gut, sehr stark, aber trotzdem absolut lecker. Die 10,00% alc. schmeckt man nicht. (Gott sei Dank!)
10%quote:Op maandag 9 januari 2006 22:38 schreef Drugshond het volgende:
La Trappe Quadruppel
[afbeelding]
[..]
Gelukkig weet ik wat ik drink....![]()
Man..man...manquote:Op maandag 9 januari 2006 22:54 schreef sizzler het volgende:
10%![]()
Ik vond mijn vader al verdacht vrolijk op oma's nieuwjaarsborrel.
Holy shitquote:Het is hard maar waar: vrouwen trouwen het liefste met Chris Zegers. Mindere goden zonder gelikte smile, peroxidehaar en wasbordje hebben dus het nakijken. Voor vrouwen is het ook hard maar waar: mannen trouwen het liefste met Wendy van Dijk. Mindere godinnen die niet kunnen dansen, vreemd gaan met een Xander en chips eten hebben dus het nakijken. Dit alles blijkt uit een onderzoek uitgevoerd op de Love & Marriage beurzen. Voor de cijferneuqertjes: Chris Zegers staat op één met 34% van de vrouwenstemmen, Wendy van Dijk krijgt 29% van de mannen aan de chips. Overige favorieten waren Bas Muijs(19%), Marco Borsato(11%), Sylvie Meis(19%) en uiteraard Katja Schuurman (17%).
quote:Op maandag 9 januari 2006 23:11 schreef Drugshond het volgende:
Geeft nix RQ,
Dan smaakt de overwinning des te zoeter....
Zou FOK! dan toch een minder links / rechts bolwerk zijn dan menig dogmaticus beweert?quote:
De eerste Sodukadodinges waar ik aan begin en het lukt nu al niet hem op te lossen. Dat belooft wat. Morgen de nieuwe proberen.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:33 schreef RichardQuest het volgende:
Ik had de Metro-puzzel binnen een halve minuut helemaal afen bijna alle sterrenbeelden in de horoscoop hadden een voorspelling die ik achteraf in mijn dag kon plaatsen.
quote:Arrestatieteam eist geld van Hofstadverdachten
Vijf politieagenten, die in november 2004 deel uitmaakten van het arrestatieteam dat een poging deed de Hofstadverdachten Jason W. en Ismail A aan te houden, eisen smartengeld. De vijf agenten willen bij elkaar ongeveer 38.000 euro schadevergoeding van de verdachten, omdat zij gewond raakten bij de arrestatiepoging.
Dat heeft politiekorps Haaglanden maandag bekendgemaakt. De vijf agenten hebben zich als gedupeerde partij gevoegd in het proces tegen de leden van de Hofstadgroep.
De vijf leden van het arrestatieteam probeerden de verdachten op 10 november 2004 te arresteren tijdens een grootscheepse antiterreuractie in de Haagse Antheunisstraat (lees ook Ontknoping anti-terreuractie Den Haag nadert en Haagse terreurverdachten wilden martelaarsdood).
Handgranaat
W. en A. gooiden een handgranaat naar de agenten toen het team het huis van de twee binnenviel. Daarop volgde een urenlange belegering, waarna antiterreureenheden het tweetal alsnog konden aanhouden.
Jason W. en Ismail A. staan beiden terecht in het proces tegen de leden van de Hofstadgroep, dat is begonnen op 5 december 2005. Op 9 december werd de zaak tegen Jason W. behandeld, op 12 december de zaak tegen Ismail A.
Strafeisen
De officier van justitie betoogt op vrijdag 13 januari zijn visie op de zaak rond de Hofstadgroep en zal dan ook de strafeisen formuleren tegen alle veertien verdachten
Sylvie Meis had ik het overquote:Op maandag 9 januari 2006 23:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat is er mis met Wendy van Dijk![]()
Bah, ze hebben samen een clipje, van knor ofzoiets, Sylvie kan de dure jurken niet vinden, dus kan ze geen geld uitgeven alsof het niets isquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Sylvie Meis had ik het over. Wendy is goed.
Vreselijk mens inderdaad, je zou Vaartje bijna paddo's gaan voeren. Van 1 gram zou ie al een scheiding aanvragen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:15 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Bah, ze hebben samen een clipje, van knor ofzoiets, Sylvie kan de dure jurken niet vinden, dus kan ze geen geld uitgeven alsof het niets is
Ja, hoe zou dat toch gaan he? Hij zal nu toch wel door moeten hebben welke kat hij in de zak heeft gekocht lijkt mequote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Vreselijk mens inderdaad, je zou Vaartje bijna paddo's gaan voeren. Van 1 gram zou ie al een scheiding aanvragen.
Hij was ook lastigquote:Op maandag 9 januari 2006 23:31 schreef sizzler het volgende:
KUT!
Ik krijg mijn SP!TS-sudoku-van-de-dag niet opgelost. Nu slaap ik niet lekker.
Zeker als je weet dat de ME vakkundig de lijnen naar beneden heeft doorgesneden.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 06:50 schreef Drugshond het volgende:
En het is fucking koud buiten. Maar de gedachte dat er nog tree-hugging-hyppies hoog in de bomen zitten maakte veel goed.
idd, zijn die idioten nu echt zo dom.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 06:58 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zeker als je weet dat de ME vakkundig de lijnen naar beneden heeft doorgesneden.
Oh jee, we hebben alle rechtse users weggejaagd door inconsequente bans. De Fok=Pol kliek had gelijk.quote:
Waarom moet ik iemand dronken voeren, als ik dat zelf wil zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:08 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Drugshond: 10% is ook de Kapittel Watou Abt, heel verradelijk, proeft vrij licht. Voor zomerse dagen, of het ongemerkt heel dronken voeren van iemand.
Jawhol !!quote:Opschudding om nazi-helm voor oranjefans
AMSTERDAM - Een oranje nazi-helm die oranjefans tijdens het WK voetbal in Duitsland kunnen dragen, heeft verontrustende reacties opgeleverd. De helm, die bedoeld is als grap richting organisator Duitsland, lijkt op hoofddeksels die soldaten uit het nazi-tijdperk droegen. Op de helm staan teksten als 'Jetzt geht lossss' en 'Aanvalluh', schrijft De Telegraaf dinsdag.
Bedenker Weno Geerts vindt de oranje nazi-helm niet te gewaagd. "Tijdens het WK is de sfeer anders. De spot drijven met onze aartsrivalen, de Duitsers, moet dan ook kunnen", zegt hij in de krant. Geerts hoopt dat kroegen tijdens het WK in juni 'vol zitten met oranjebataljons'.
De Koninklijke Nederlandse Voetbalbond zegt in het dagblad de nazi-helmen geen ludieke actie te vinden. "Ze zeggen niet de nadruk te willen leggen op de oorlog, maar bereiken op deze manier het tegenovergestelde. Dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn van een voetbalfeest."
Ik vind één zo'n 10% biertje, zeker op een zomerse dag, vóór het eten een fijne dronkenschap opleveren.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Waarom moet ik iemand dronken voeren, als ik dat zelf wil zijn.![]()
Maar goed dronken mensen over de vloer is nooit een aanrader voor een gezellige avond. Ze slopen meer dan goed voor me is.
Van raampjes van mijn mini-cooper (destijds), tot aan wc-plee-rol-ophouders. Ze maken het godverdomme kapot![]()
Zomers kies ik juist sneller voor de wit/frisse-biertjes.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:45 schreef sigme het volgende:
Ik vind één zo'n 10% biertje, zeker op een zomerse dag, vóór het eten een fijne dronkenschap opleveren.
quote:Een zakenman komt op de laatste dag van zijn zakenreis in Duitsland er achter dat hij nog niks voor zijn vrouw heeft gekocht. Hij denkt in mijn hotelkamer hangt een bordje met een mooie Duitse spreuk erop dat jat ik gewoon. Eenmaal thuis geeft hij het aan zijn vrouw maar die spreekt geen woord Duits. Dus de volgende dag laat ze het vertalen en toen stond erop Heren, wilt u uw lul niet aan de gordijnen afvegen.
quote:
Bot (niet bepaald anti-NAVO) heeft ook al gezegd dat Nederland ruim voldoende participeert.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:56 schreef Monidique het volgende:
Er maken bijna 200 landen deel uit van de Verenigde Naties en er zijn 26 NAVO-lidstaten. Nederland had de op vijf na grootste troepenmacht in Irak en en de op negen na grootste in Afghanistan. Aldus de cijfers die ik na snel zoeken heb gevonden, hopelijk heeft iemand betere. Het lijkt mij inderdaad dat Nederland onbetrouwbaar is en z'n internationale verplichtingen verzaakt.
Is dit aanbod 24 uur geldig?quote:Op maandag 9 januari 2006 22:09 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
![]()
moet ik een vinger in je aars douwen?
Dat is dan de verbeelding aan de macht, he? Waarom niet andersom?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 06:50 schreef Drugshond het volgende:
Zoals tafkahs al eens opmerkte : Het doel van het leven is het verplaatsen van objecten van A naar B.
Klopt, of het nou je lichaam, een atoom of een tandenborstel is.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 06:50 schreef Drugshond het volgende:
Zoals tafkahs al eens opmerkte : Het doel van het leven is het verplaatsen van objecten van A naar B.
Dat heb ik niet gelezen, wel dat de Afghaanse president de Taliban heeft opgeroepen samen te werken met de regering en zelfs heeft gezegd dat hij verzoening wil met moellah Omar.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:18 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik heb overigens begrepen dat Karzai geageerd heeft tegen een nieuwe Amerikaanse missie.
Wat valt daar te doen?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:10 schreef Johan_de_With het volgende:
Is iemand van plan naar Munich te gaan?
Vergeet de oranje pispot nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:14 schreef Johan_de_With het volgende:
Een cursus schuimbekken en handtekeningen zetten met een Parker.
Kun je eenmaal een echt leuke grap maken?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:17 schreef RichardQuest het volgende:
Van die Jood?
Wat valt er te lachen om een Jood? Zie ik antisemitische trekjes in Johan?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Kun je eenmaal een echt leuke grap maken?
Ik herhaal...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:19 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wat valt er te lachen om een Jood? Zie ik antisemitische trekjes in Johan?
Following are excerpts from a rally of Iranian pilgrims in Mecca, aired on Channel 1, Iranian TV, and on Al-'Alam TV, on January 9, 2006.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Kun je eenmaal een echt leuke grap maken?
Bron?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:20 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Following are excerpts from a rally of Iranian pilgrims in Mecca, aired on Channel 1, Iranian TV, and on Al-'Alam TV, on January 9, 2006.
Crowd: Israel is the enemy of Allah.
Man: May the hands of the infidels be chopped off.
Crowd: May the hands of the infidels be chopped off.
Man: May the hands of the infidels be chopped off.
Crowd: May the hands of the infidels be chopped off.
Man: (Chopped off) from the land of the believers.
Crowd: From the land of the believers.
Man: The Audience will now split into two groups: One group will settle the score with America, and the other will settle the score with Israel. This group now: Death to America!
Crowd: Death to America!
Man: Death to Israel!
Crowd: Death to Israel! Death to America!
Man: Death to America!
Crowd: Death to America!
Man: Death to America!
Crowd: Death to Israel! Death to America! Death to Israel!
Man: All together now: Death to America! Death to Israel!
Crowd: Death to America! Death to Israel! Death to America! Death to Israel! Death to America! Death to Israel! Death to America! Death to Israel!
Als ik geen grapjes maak moet je er niet vanuit gaan dat er een leuk grapje te lezen valt in mijn post.quote:
Er is een teken voor grapjesquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Kun je daar een teken voor uitvinden?
Willen we voor onze energievoorziening mede afhankelijk blijven van die oude troep?quote:Gepubliceerd | dinsdag 10 januari 2006. Gewijzigd | dinsdag 10 januari 12:44 uur.
Van Geel: Borssele open tot eind 2033
ANP
DEN HAAG - De Zeeuwse kerncentrale in Borssele kan definitief tot eind 2033 openblijven. Dat heeft staatssecretaris Van Geel (Milieu) dinsdag aan de Tweede Kamer geschreven.
In de brief doet de bewindsman mede namens minister Brinkhorst van Economische Zaken het pakket afspraken, maatregelen en voorwaarden uit de doeken op grond waarvan de centrale langer kan openblijven. Aanvankelijk moest Borssele in 2013 dicht.
Het kabinet besloot kort voor de kerst nog dat de kerncentrale in principe langer kan blijven functioneren. Van Geel wilde eerst ‘nog wat details’ regelen voor hij het nieuws naar buiten bracht.
Onderdeel van de afspraken is dat Borssele ‘zich moet kunnen meten met de beste’ en tot de 25 procent veiligste kerncentrales in de westerse wereld blijft behoren. Daarom zal er elke vijf jaar vergelijkend onderzoek worden gedaan. Het Rijk, exploitant EPZ en de aandeelhouders Delta en Essent vormen daartoe een commissie.
De partijen investeren verder elk 250 miljoen euro in schonere energie en milieu. Delta en Essent steken maximaal 50 miljoen in een ‘innovatiefonds’ dat de ontwikkeling van schone energie door andere partijen financiert.
Volgens Van Geel verkeert Borssele, dat uit 1973 dateert, met een verwachte levensduur van dertig jaar, ‘in een goede technische staat’.V Als het kabinet op eigen houtje in 2013 de centrale had gesloten, had dat de Staat kunnen komen te staan op een schadeclaim van ‘enkele honderden miljoenen tot ruim 1 miljard euro’. EPZ kan bogen op een onbeperkte vergunning. Dat is met dit zogenoemde convenant niet meer het geval. Eind 2033 is nu de sluitingsdatum, ‘tenzij uit veiligheidsoverwegingen’ buitenwerkingstelling eerder geboden is.
Ik had het kunnen weten. 14.gifquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:23 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
http://www.jihadwatch.org/archives/009748.php
quote:Killing an Arab - Cure
Standing on the beach
With a gun in my hand
Staring at the sky
Staring at the sand
Staring down the barrel
At the arab on the ground
See his open mouth
But I hear no sound
I'm alive
I'm dead
I'm a stranger
Killing an arab
I can turn
And walk away
Or I can fire the gun
Staring at the sky
Staring at the sun
Whichever I choose
It amounts to the same
Absolutely nothing
I'm alive
I'm dead
I'm a stranger
Killing an arab
I feel the silver jump
Smooth in my hand
Staring at the sea
Staring at the sand
Staring at myself
Reflected in the eyes
Of the dead man on the beach
The dead man on the beach
I'm alive
I'm dead
I'm the stranger
Killing an arab
Het zou inderdaad een stuk beter zijn als we vandaag nog beginnen met de bouw van minstens vijf kerncentrales. Hopelijk - vermoedelijk? - zal de politiek, in zowel Nederland als Europa, beslissen om zo snel mogelijk meer kernenergie op te wekken.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:24 schreef du_ke het volgende:.
[..]
Willen we voor onze energievoorziening mede afhankelijk blijven van die oude troep?
Dus die tree-hyppies moeten nog ff in de boom blijven zitten.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:28 schreef Monidique het volgende:
Het zou inderdaad een stuk beter zijn als we vandaag nog beginnen met de bouw van minstens vijf kernreactors.
Jij moet naar de universiteit.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het zou inderdaad een stuk beter zijn als we vandaag nog beginnen met de bouw van minstens vijf kerncentrales. Hopelijk - vermoedelijk? - zal de politiek, in zowel Nederland als Europa, beslissen om zo snel mogelijk meer kernenergie op te wekken.
Zolang er voldoende alternatieven zijn hoeft kernenergie voor mij nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het zou inderdaad een stuk beter zijn als we vandaag nog beginnen met de bouw van minstens vijf kerncentrales. Hopelijk - vermoedelijk? - zal de politiek, in zowel Nederland als Europa, beslissen om zo snel mogelijk meer kernenergie op te wekken.
De alternatieven zijn in ieder geval niet voldoende. Groene energie, waar zeker meer onderzoek naar gedaan moet worden, levert vrij weinig op en fossiele brandstoffen raken relatief snel uitgeput en dragen veel bij aan het versterkte broeikaseffect. Kernenergie is veilig en schoon en lijkt mij dus dé energiebron waar wij ons op het moment op moeten richten, mits men natuurlijk zorgt voor een veilige en schone uraniumwinning en meer onderzoek doet naar hergebruik van brandstof.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zolang er voldoende alternatieven zijn hoeft kernenergie voor mij niet.
Groene energie kan op middellange termijn in een aanzienlijk deel van onze energiebehoefte voorzienquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:42 schreef Monidique het volgende:
[..]
De alternatieven zijn in ieder geval niet voldoende. Groene energie, waar zeker meer onderzoek naar gedaan moet worden, levert vrij weinig op en fossiele brandstoffen raken relatief snel uitgeput en dragen veel bij aan het versterkte broeikaseffect. Kernenergie is veilig en schoon en lijkt mij dus dé energiebron waar wij ons op het moment op moeten richten, mits men natuurlijk zorgt voor een veilige en schone uraniumwinning en meer onderzoek doet naar hergebruik van brandstof.
http://www.oneworld.nl/index.php?page=1&articleId=7528quote:Nieuwe stuwdam in Pakistan splijt politiek 09 - 01 - 2006
Bron: OneWorld/IPS
President Musharraf van Pakistan zet de bouw van een dam in de Indus door ondanks groeiend verzet op verschillende niveaus. Een politiek conflict dat volgens tegenstanders 'de eerste oorlog in de wereld over water kan ontketenen'.
De Kalabagh-dam komt in Mianwali, een arm district in de dominante provincie Punjab. De machtige Punjabi's zijn voor de bouw, maar in de drie andere provincies, Balochistan, Sindh en de Noodwestelijke Grensprovincie, is het verzet groot. 'De Kalabagh-dam zal ertoe leiden dat Pakistan uiteen valt en zal 's werelds eerste oorlog over water ontketenen', stelt Alam Mehsud onomwonden. Mehsud is een woordvoerder van de Pukhtoonkhwa Milli Awami-partij, een Pathaanse partij in de Noordwestelijke Grensprovincie.
De Kalabagh-dam moet in 2011 klaar zijn en zou dan een vermogen van 3.600 megawatt moeten kunnen ontwikkelen. Het bouwwerk gaat 5 miljard euro kosten. De Pakistaanse regering hoopt dat daarmee het water van de Indus, de levensader van het land, beter wordt benut. Punjab zou bijvoorbeeld eenvoudiger aan elektriciteit en irrigatiewater kunnen komen.
Wil opleggen
Sinds de eerste plannen voor de dam, begin jaren tachtig, is er verzet in de andere drie provincies. De bewoners van die regio's, die cultureel en taalkundig weinig gemeen hebben met de Punjabi's, vrezen dat Punjab met de dam de rest van het land volledig haar wil kan kunnen opleggen.
In Punjab leeft 56 procent van de 140 miljoen Pakistanen. Die meerderheid zet de federale overheid makkelijk naar haar hand. 'Soms is er nauwelijks onderscheid tussen het handelen van de federale overheid en de belangen van de provincie Punjab', zegt Sarwar Bari, de directeur van een niet-gouvernementele organisatie. 'Het probleem is niet de dam, maar wel het diepgewortelde wantrouwen tussen Punjab en de kleinere provincies.'
Eind december demonstreerden nog tienduizenden bewoners van de Noordwestelijke Grensprovincie tegen de plannen. Volgens experts kan de dam delen van de vruchtbare Peshawar-vallei onder water zetten. Die vallei is de belangrijkste regio voor de landbouw en de industrie van de Noordwestelijke Grensprovincie. Sindh, dat stroomafwaarts ligt, vreest dat Punjab met de dam een instrument in handen krijgt om de kraan van het Induswater mogelijk dicht te draaien.
Scheuren
De regering verdedigt zich met het argument dat grote dammen nodig zijn om dreigende waterschaarste te voorkomen. Volgens de regering slaat Pakistan maar 9 procent op van het water dat door regenval en via de rivieren het land binnenkomt. Ter vergelijking; India zou aan 33 procent komen. De sterke bevolkingsgroei maakt de behoefte aan water nijpender.
Maar het regeringsfront vertoont scheuren. De Muttahida Qaumi Movement (MQM), een coalitiepartner die de belangen verdedigt van uit India afkomstige bevolking in het zuiden van het land, verklaarde onlangs dat de Kalabagh-dam ingaat tegen de belangen van Sindh. Ook de leider van de PTI, Imran Khan, heeft zich uitgesproken tegen de stuwdam, die de 'eenheid van Pakistan bedreigt'.
De grote oppositiepartijen, waaronder de Pakistan People's Party en de religieuze alliantie Muttahida Majlis-i-Amal, zijn voorzichtiger. Ze vinden dat de regering alternatieven voor de dam moet onderzoeken. Ze steunen het verzet van de regionale partijen tegen de plannen, maar houden zich gedeisd omdat ze geen kiezers willen verliezen in Punjab.
vinnik ook, maar dan onder streng links toezichtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:02 schreef RichardQuest het volgende:
Weet je wat ik niet snap?
Voor kernenergie = rechts
Tegen kernenergie = links
maar:
Milieuvriendelijk = links
Geld besparen = rechts
Linkse mensen zouden kernenergie moeten aanhangen.
Ik ben toch links?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:02 schreef RichardQuest het volgende:
maar:
Geld besparen = rechts
Hier ga je de fout in:quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:02 schreef RichardQuest het volgende:
maar:
Geld besparen = rechts
quote:Milieuvriendelijk = links
Doe niet zo mal, milieumaatregelen worden doorgaans door linkse partijen gesteund en door rechtse partijen als dramatisch voor de economie gekwalificeerd.quote:
Even lekker argumentloos voordat ik weer verder aan 't werk ga:quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:30 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Doe niet zo mal, milieumaatregelen worden doorgaans door linkse partijen gesteund en door rechtse partijen als dramatisch voor de economie gekwalificeerd.
Ja, maar dat komt wel als ik weer thuis ben.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:32 schreef Monidique het volgende:
EWK, heb je de Feedback al gelezen?.
Is een volkspartij per definitie ondemocratisch? Lusten alleen Gristenen appels?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Even lekker argumentloos voordat ik weer verder aan 't werk ga:
Groen-Links heet niet voor niets Groen-Links, anders was Links wel voldoende.
Jezus Christus wat een achterlijk tribaal gedoe.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:51 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.oneworld.nl/index.php?page=1&articleId=7528
[[url=http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/3/33/PakistanPunjab.png]afbeelding][/url]
toont nog eens aan dat Pakistan mentaal iig nog steeds een ontwikkelingsland isvandaar ook dat Karachi niet meer de hoofdstad is maar het speciaal daarvoor gebouwde Islamabad, Karachi ligt te ver vh overheersende Punjab en bovendien in een 'vreemde' provincie
Ja, tenzij het een volkspartij voor democratie betreft.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:33 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Is een volkspartij per definitie ondemocratisch? Lusten alleen Gristenen appels?
Dan lusten ze appels?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ja, tenzij het een volkspartij voor democratie betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |